Izabela Kowalewska

Project Manager, Grupa Onet RASP
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Media Impact Polska
Project Sales Manager
• Koordynacja projektów crossowych na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od złożenia oferty po zamknięcie w postaci podsumowania i case study. Praca z klientami z branż: czas wolny i rozrywka, higiena i pielęgnacja, napoje i alkohole oraz żywność.
• Planowanie, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Kontakty oraz współpraca z zespołem projektowym i pozostałymi działami w firmie: redakcjami, strategami, działami handlowymi wszystkich brandów Grupy Onet RASP (online, print).
• Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z Klientami
• Maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w ramach realizowanych projektów specjalnych
• Przygotowywanie prezentacji handlowych
• Rozwijanie nowych, ciekawych i kreatywnych możliwości realizacji projektu w oparciu o produkty firmy, ale również w oparciu o trendy komunikacyjne i trendy rynkowe
Media Impact Polska
Project Sales Executive
Prowadzenie projektów niestandardowych i akcji specjalnych na serwisach Onet.muzyka, Onet.film, Onet.podróże, Onet.życie gwiad, Onet.książki oraz Plejada.onet.pl.
Współpraca z redakcją, działem marketingu i działami handlowymi.
Koordynowanie patronatów oraz wszelkich aktywności wspierających kampanie klientów na obszarach ROZRYWKA i PODRÓŻE w Onecie.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Account Manager
Prowadzenie regularnych kampanii reklamowych, projektów online, mobile oraz akcji specjalnych dla klientów domów mediowych Starcom MediaVest i Starlink.
New business oraz niestandardowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Spotkania handlowe, prezentacje, negocjacje i sprzedaż.
Odpowiedzialność za realizację założonego budżetu i utrzymywanie pozytywnych relacji z planerami i klientami docelowymi.
Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Senior Key Account
Planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych oraz targów wirtualnych na serwisie Zumi.
Koordynowanie projektów specjalnych Onet + Zumi.

Współpraca głównie z domami mediowymi i ich klientami /Starcom, Starlink, Mediavest, ZOG, UM, Hypermedia, Havas, Initiative, Media Concept i inne.
Presspublica Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Reklamy
tygodniki: Uważam Rze, Przekrój, miesięczniki: SUKCES, Uważam Rze Historia
Współpraca z polskimi i zagranicznymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.

Wprowadzenie na rynek reklamowy nowego tygodnika opinii „Uważam Rze. Inaczej Pisane”. Rozwinięcie współpracy komercyjnej ze wszystkimi polskimi domami mediowymi i zagranicznymi brokerami; planowanie i przeprowadzanie kampanii dla klientów w nowym tytule, który w bardzo szybkim czasie osiągnął pozycję lidera w swoim segmencie.
Przejęcie budżetów i kontynuacja projektów wraz z przejęciem przez firmę nowych tytułów (Przekrój, SUKCES).
Presspublica Sp. z o.o.
Specjalista ds. Reklamy
dziennik Rzeczpospolita
Współpraca z polskimi i zagranicznymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.
Logo
Manager
Restauracja Puenta, Milano Pizza - Sandis, One - 21 Club

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami / Wydział Zarządzania, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Rachunkowość zarządcza i controlling / Wydział Zarządzania , studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Stosunki międzynarodowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Inne

KLUCZOWE KOMPETENCJE:

W OBSZARZE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ :

* identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju / strategii dla Liderów branży wydawniczej – umiejętność bliskiej współpracy z osobami decyzyjnymi w randze dyrektorów, członków zarządów, również w środowisku międzynarodowym
* realizacja planów sprzedażowych na poziomie przewyższających założenia budżetowe – regularne wyróżnienia za najwyższą sprzedać, Lider wewnętrznych rankingów
* doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu i kontrolowaniu skutecznych kampanii marketingowych i reklamowych (prasa, Internet), organizowaniu imprez okolicznościowych, konferencji, itp.
* zarządzania budżetem na poziomie kilkuset tysięcy / budżet operacyjny (branża gastronomiczna) i sprzedażowy (branża mediowa)

W OBSZARZE BUDOWANIA RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI :

* umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – dotyczy to współpracy przed, w trakcie, oraz po wdrożeniu projektu (polskie i zagraniczne domy mediowe – m.in. Grupa VivaKi, MAGNA, MPG, Media Concept, brokerzy zagraniczni oraz Klienci bezpośredni)
* prowadzenie profesjonalnych rozmów handlowych, efektywnych negocjacji i prezentacji
* udział w przygotowywaniu koncepcji i założeń projektu, zgodnie ze strategią Klienta, oraz wymaganiami wynikającymi z podpisanej umowy – odpowiedzialność za wszystkie fazy realizacji projektów: w tym budżet, harmonogram, sporządzanie raportów, analiz marketingowych; doświadczenie w realizacji projektów w zespołach interdyscyplinarnych

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie