Doświadczenie zawodowe
Project Sales Manager
• Koordynacja projektów crossowych na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od złożenia oferty po zamknięcie w postaci podsumowania i case study. Praca z klientami z branż: czas wolny i rozrywka, higiena i pielęgnacja, napoje i alkohole oraz żywność.
• Planowanie, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Kontakty oraz współpraca z zespołem projektowym i pozostałymi działami w firmie: redakcjami, strategami, działami handlowymi wszystkich brandów Grupy Onet RASP (online, print).
• Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z Klientami
• Maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w ramach realizowanych projektów specjalnych
• Przygotowywanie prezentacji handlowych
• Rozwijanie nowych, ciekawych i kreatywnych możliwości realizacji projektu w oparciu o produkty firmy, ale również w oparciu o trendy komunikacyjne i trendy rynkowe
• Planowanie, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Kontakty oraz współpraca z zespołem projektowym i pozostałymi działami w firmie: redakcjami, strategami, działami handlowymi wszystkich brandów Grupy Onet RASP (online, print).
• Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z Klientami
• Maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w ramach realizowanych projektów specjalnych
• Przygotowywanie prezentacji handlowych
• Rozwijanie nowych, ciekawych i kreatywnych możliwości realizacji projektu w oparciu o produkty firmy, ale również w oparciu o trendy komunikacyjne i trendy rynkowe
Project Sales Executive
Prowadzenie projektów niestandardowych i akcji specjalnych na serwisach Onet.muzyka, Onet.film, Onet.podróże, Onet.życie gwiad, Onet.książki oraz Plejada.onet.pl.
Współpraca z redakcją, działem marketingu i działami handlowymi.
Koordynowanie patronatów oraz wszelkich aktywności wspierających kampanie klientów na obszarach ROZRYWKA i PODRÓŻE w Onecie.
Współpraca z redakcją, działem marketingu i działami handlowymi.
Koordynowanie patronatów oraz wszelkich aktywności wspierających kampanie klientów na obszarach ROZRYWKA i PODRÓŻE w Onecie.
Account Manager
Prowadzenie regularnych kampanii reklamowych, projektów online, mobile oraz akcji specjalnych dla klientów domów mediowych Starcom MediaVest i Starlink.
New business oraz niestandardowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Spotkania handlowe, prezentacje, negocjacje i sprzedaż.
Odpowiedzialność za realizację założonego budżetu i utrzymywanie pozytywnych relacji z planerami i klientami docelowymi.
New business oraz niestandardowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Spotkania handlowe, prezentacje, negocjacje i sprzedaż.
Odpowiedzialność za realizację założonego budżetu i utrzymywanie pozytywnych relacji z planerami i klientami docelowymi.
Starszy Specjalista ds. Reklamy
tygodniki: Uważam Rze, Przekrój, miesięczniki: SUKCES, Uważam Rze Historia
Współpraca z polskimi i zagranicznymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.
Wprowadzenie na rynek reklamowy nowego tygodnika opinii „Uważam Rze. Inaczej Pisane”. Rozwinięcie współpracy komercyjnej ze wszystkimi polskimi domami mediowymi i zagranicznymi brokerami; planowanie i przeprowadzanie kampanii dla klientów w nowym tytule, który w bardzo szybkim czasie osiągnął pozycję lidera w swoim segmencie.
Przejęcie budżetów i kontynuacja projektów wraz z przejęciem przez firmę nowych tytułów (Przekrój, SUKCES).
Współpraca z polskimi i zagranicznymi domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi.
Wprowadzenie na rynek reklamowy nowego tygodnika opinii „Uważam Rze. Inaczej Pisane”. Rozwinięcie współpracy komercyjnej ze wszystkimi polskimi domami mediowymi i zagranicznymi brokerami; planowanie i przeprowadzanie kampanii dla klientów w nowym tytule, który w bardzo szybkim czasie osiągnął pozycję lidera w swoim segmencie.
Przejęcie budżetów i kontynuacja projektów wraz z przejęciem przez firmę nowych tytułów (Przekrój, SUKCES).
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Inne
KLUCZOWE KOMPETENCJE:
W OBSZARZE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ :
* identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju / strategii dla Liderów branży wydawniczej – umiejętność bliskiej współpracy z osobami decyzyjnymi w randze dyrektorów, członków zarządów, również w środowisku międzynarodowym
* realizacja planów sprzedażowych na poziomie przewyższających założenia budżetowe – regularne wyróżnienia za najwyższą sprzedać, Lider wewnętrznych rankingów
* doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu i kontrolowaniu skutecznych kampanii marketingowych i reklamowych (prasa, Internet), organizowaniu imprez okolicznościowych, konferencji, itp.
* zarządzania budżetem na poziomie kilkuset tysięcy / budżet operacyjny (branża gastronomiczna) i sprzedażowy (branża mediowa)
W OBSZARZE BUDOWANIA RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI :
* umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – dotyczy to współpracy przed, w trakcie, oraz po wdrożeniu projektu (polskie i zagraniczne domy mediowe – m.in. Grupa VivaKi, MAGNA, MPG, Media Concept, brokerzy zagraniczni oraz Klienci bezpośredni)
* prowadzenie profesjonalnych rozmów handlowych, efektywnych negocjacji i prezentacji
* udział w przygotowywaniu koncepcji i założeń projektu, zgodnie ze strategią Klienta, oraz wymaganiami wynikającymi z podpisanej umowy – odpowiedzialność za wszystkie fazy realizacji projektów: w tym budżet, harmonogram, sporządzanie raportów, analiz marketingowych; doświadczenie w realizacji projektów w zespołach interdyscyplinarnych
W OBSZARZE ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ :
* identyfikowanie i rekomendowanie kierunków rozwoju / strategii dla Liderów branży wydawniczej – umiejętność bliskiej współpracy z osobami decyzyjnymi w randze dyrektorów, członków zarządów, również w środowisku międzynarodowym
* realizacja planów sprzedażowych na poziomie przewyższających założenia budżetowe – regularne wyróżnienia za najwyższą sprzedać, Lider wewnętrznych rankingów
* doświadczenie w planowaniu, przeprowadzaniu i kontrolowaniu skutecznych kampanii marketingowych i reklamowych (prasa, Internet), organizowaniu imprez okolicznościowych, konferencji, itp.
* zarządzania budżetem na poziomie kilkuset tysięcy / budżet operacyjny (branża gastronomiczna) i sprzedażowy (branża mediowa)
W OBSZARZE BUDOWANIA RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI :
* umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – dotyczy to współpracy przed, w trakcie, oraz po wdrożeniu projektu (polskie i zagraniczne domy mediowe – m.in. Grupa VivaKi, MAGNA, MPG, Media Concept, brokerzy zagraniczni oraz Klienci bezpośredni)
* prowadzenie profesjonalnych rozmów handlowych, efektywnych negocjacji i prezentacji
* udział w przygotowywaniu koncepcji i założeń projektu, zgodnie ze strategią Klienta, oraz wymaganiami wynikającymi z podpisanej umowy – odpowiedzialność za wszystkie fazy realizacji projektów: w tym budżet, harmonogram, sporządzanie raportów, analiz marketingowych; doświadczenie w realizacji projektów w zespołach interdyscyplinarnych
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.