Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Badania marketingowe
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Zarządzanie personelem
marketing produktu
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Blog
Komunikacja Marketingowa
prowadzenie projektów
Tworzenie analiz i raportów
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
wszystko co jest związane z marketingiem i promocją interaktywnego programu do nauki matematyki dla szk ponadgimnazjalnych - www.e-math.pl. Pomysłodawca Ogólnopolskiego Dnia Matematyki http://www.dzienmatematyki.pl/. Laureat nagrody Edu Trendy 2013.
Marketing internetowy
Eurofirany B.B. Choczyńscy Sp. J.
Opracowanie strategii social media (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest oraz 70 kont dla salonów stacjonarnych w mapach google), prowadzenie bloga firmowego, opracowanie strategii dla content marketingu (współpraca z salonami firmowymi), współpraca z influencerami, prowadzenie internetowego biura prasowego, współpraca z copywriterami i agencjami, przygotowywanie grafik do reklamy adwords, współpraca z domem mediowym, opracowanie pierwszych planów marketingowych dla firmy, opracowanie biznesplanu do nowego sklepu internetowego, analiza konkurencji, śledzenie opinii w Internecie poprzez alerty w google i brand24, współtworzenie newslettera, prowadzenie projektów z dziedziny marketing automation, współtworzenie strony sklepu www, tworzenie podstrony dla salonów stacjonarnych, strony o szyciu, karty produktu, opisów kategorii, tworzenia strony korporacyjnej, współpraca z pozycjonerem przy kampaniach internetowych. Inicjatorka nowych produktów dla sklepu internetowego: rolet rzymskich, karty podarunkowej dla Internetu oraz konsultacji z dekoratorką. Odpowiedzialna za badania rynkowe. Inicjatorka programu Metamorfoza wnętrz z marką Eurofirany.
marketing
Goldem Sp. z o.o
Jedyny pracownik działu marketingu, prowadzenie wszystkich prac związanych z marketingiem, mi.in wprowadzenie nowego kantoru na rynek, marketing internetowy (administrator strony, portali społecznościowych, twórca mailingów, adwords, analytics, remarketing, wysyłanie newsletterów, brand24.pl, whitepress), content marketing, pisanie notek prasowych i prowadzenie wirtualnego biura prasowego, organizowanie promocji, pozyskiwanie nowych portali do współpracy, tworzenie pomysłów B2B.
Marketing Manager i Szef Grupy Produktowej (nowe produkty)
Bakalland S.A. (producent art. spożywczych)
1. Poprawienie rentowności produktów dzięki optymalizacji portfolio oraz promowaniu produktów wysokomarżowych
2. Systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych (jako jedyny markowy producent): w przypadku mas makowych z 26% za AM’09 do 44% za AM’10
3. Re-launch marki Fresco – 300% zwiększenie sprzedaży w ciągu 3m-cy po re-launchu
4. Udział w projekcie restrukturyzacji firmy – prowadzenie 2 projektów oraz odział w 5 projektach. Główne zadania: reorganizacja działu marketingu, ustalenie nowej struktury portoflio, ustalenie strategii komunikacyjnej, wprowadzanie nowych produktów, opracowanie strategii na istniejące produkty i przygotowanie na nowe kategorie
2. Systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych (jako jedyny markowy producent): w przypadku mas makowych z 26% za AM’09 do 44% za AM’10
3. Re-launch marki Fresco – 300% zwiększenie sprzedaży w ciągu 3m-cy po re-launchu
4. Udział w projekcie restrukturyzacji firmy – prowadzenie 2 projektów oraz odział w 5 projektach. Główne zadania: reorganizacja działu marketingu, ustalenie nowej struktury portoflio, ustalenie strategii komunikacyjnej, wprowadzanie nowych produktów, opracowanie strategii na istniejące produkty i przygotowanie na nowe kategorie
Product Group Manager - Dywizja Napojów
09.2007 – 03.2009 Product Group Manager – Dywizja Napojów:
1. Systematyczne zwiekszanie udziałów rynkowych, zwłaszcza dla marki Nesquik (w ciagu 6 miesiecy aż o 5%)
2. Przejęcie marki Nescafe Xpress od Coca-Coli oraz organizowanie strategii i dzialu (marketingu oraz sprzedazy)
3. Członek zespołu Wellness Champions odpowiedzialnej za koordynacje i wprowadzenie w życie polityki zdrowotnej na wszystkie produkty Nestlé Polska, opracowanie strategii i prowadzenie projektów Dywizji Napojów
07.2005 – 08.2008 Product Group Manager Dywizja Lodów Nestlé
1. Poprawienie rentowności firmy poprzez optymalizacje portfolio, poprawę receptur oraz produkcje produktów wśród innych krajów w Europie
2. Udział w międzynarodowych pracach dotyczących strategii na Europe (European Impulse Cluster Team) - stworzenie strategii dziecięcej, która była inspiracja dla innych krajów)
3. Re-launch marki La Cremeria - reklama La Cremeria jest wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla osób w marketingu Nestle na całym świecie (jak przykład komunikacji pro-zdrowotnej)
4. Zwiększenie sprzedaży marki Exreme o 87% poprzez wykorzystanie (po raz pierwszy w Polsce) iPoda do promocji konsumenckiej
11.2003 – 07.2005 Senior Product Manager
1. Wprowadzenie na rynek Extrême – prowadzenie projektu dla krajów CEE
2. Re-launch marki Cortina (nowa receptura, nowe opakowanie, nowe pozycjonowanie i nowa reklama)
3. Stworzenie i zarządzanie programem PR – Szwajcarska Akademia Witalnosci (SAW) 30.05.2001 (IPRA) nagrodziła program za jego edukacyjną działalność na terenie Polski
1. Systematyczne zwiekszanie udziałów rynkowych, zwłaszcza dla marki Nesquik (w ciagu 6 miesiecy aż o 5%)
2. Przejęcie marki Nescafe Xpress od Coca-Coli oraz organizowanie strategii i dzialu (marketingu oraz sprzedazy)
3. Członek zespołu Wellness Champions odpowiedzialnej za koordynacje i wprowadzenie w życie polityki zdrowotnej na wszystkie produkty Nestlé Polska, opracowanie strategii i prowadzenie projektów Dywizji Napojów
07.2005 – 08.2008 Product Group Manager Dywizja Lodów Nestlé
1. Poprawienie rentowności firmy poprzez optymalizacje portfolio, poprawę receptur oraz produkcje produktów wśród innych krajów w Europie
2. Udział w międzynarodowych pracach dotyczących strategii na Europe (European Impulse Cluster Team) - stworzenie strategii dziecięcej, która była inspiracja dla innych krajów)
3. Re-launch marki La Cremeria - reklama La Cremeria jest wykorzystywana jako materiał szkoleniowy dla osób w marketingu Nestle na całym świecie (jak przykład komunikacji pro-zdrowotnej)
4. Zwiększenie sprzedaży marki Exreme o 87% poprzez wykorzystanie (po raz pierwszy w Polsce) iPoda do promocji konsumenckiej
11.2003 – 07.2005 Senior Product Manager
1. Wprowadzenie na rynek Extrême – prowadzenie projektu dla krajów CEE
2. Re-launch marki Cortina (nowa receptura, nowe opakowanie, nowe pozycjonowanie i nowa reklama)
3. Stworzenie i zarządzanie programem PR – Szwajcarska Akademia Witalnosci (SAW) 30.05.2001 (IPRA) nagrodziła program za jego edukacyjną działalność na terenie Polski
Szkolenia i kursy
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office,
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Medytacje, podróże (głównie do Indii)
Grupy
Akademia Kobiet Sukcesu
AKS to społeczność młodych duchem, aktywnych i przedsiębiorczych kobiet, których wspólną cechą jest chęć rozwoju osobistego, zmiany własnego życia na lepsze, dążenie do sukcesu opartego na równowadze
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Matematyka
Matematyka (gr. μαθηματικά mathematiká - to, co tyczy się nauki) - pierwotnie nauka o liczbach (arytmetyka) i figurach (bryłach) geometrycznych (geometria).
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker