Izabela Jankowska
Area Sales Manager DHL Parcel
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DHL Express (Polska) Sp. z o.o.
Opiekun Kluczowych Klientów
Opieka nad największymi klientami DHL Express, budowanie
relacji z klientami na różnych szczeblach zawodowych, dostosowanie procesu usług do indywidualnych potrzeb klientów,
osiąganie wyznaczonych przez firmę celów finansowych,
negocjowanie warunków handlowych, wdrażanie kontraktów międzynarodowych
relacji z klientami na różnych szczeblach zawodowych, dostosowanie procesu usług do indywidualnych potrzeb klientów,
osiąganie wyznaczonych przez firmę celów finansowych,
negocjowanie warunków handlowych, wdrażanie kontraktów międzynarodowych
DHL Express (Polska) Sp. z o.o.
Koordynator Sprzedaży Produktów Międzynarodowych
Osiąganie wyznaczonego planu finansowego, spotkania
handlowe, negocjacje, budowanie relacji z klientami, ścisła
współpraca z zespołem handlowców, wspomaganie handlowców
podczas wizyt handlowych, skupianie uwagi handlowców na
sprzedaży produktów miedzynarodowych, organizowanie spotkań
działowych, wprowadzanie nowych projektów dla grupy
handlowców - prowadzenie szkoleń. Analiza raportów
sprzedażowych, wyciąganie z nich wniosków a nastepnie
przygotowywanie akcji majacych na celu zwiekszenie marży na
danym produkcie.
handlowe, negocjacje, budowanie relacji z klientami, ścisła
współpraca z zespołem handlowców, wspomaganie handlowców
podczas wizyt handlowych, skupianie uwagi handlowców na
sprzedaży produktów miedzynarodowych, organizowanie spotkań
działowych, wprowadzanie nowych projektów dla grupy
handlowców - prowadzenie szkoleń. Analiza raportów
sprzedażowych, wyciąganie z nich wniosków a nastepnie
przygotowywanie akcji majacych na celu zwiekszenie marży na
danym produkcie.
DHL Express (Polska) Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Sprzedaży Telefonicznej
Osiągniecie wyznaczonego targetu, utrzymywanie relacji z
obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych, prowadzenie
profesjonalnej rozmowy sprzedazowej, pisanie ofert, umiejetność
negocjowania ,reagowanie na obiekcje, zarzadzanie portfelem
klientów, budowanie relacji z klientami
obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych, prowadzenie
profesjonalnej rozmowy sprzedazowej, pisanie ofert, umiejetność
negocjowania ,reagowanie na obiekcje, zarzadzanie portfelem
klientów, budowanie relacji z klientami
Szkolenia i kursy
- High Potentials (HIPO) 2008/2009 (DHL)
Udział w szeroko pojętym programie rozwojowym, którego założeniem jest identyfikacja i dalszy "development" pracowników o wysokim potencjale managerskim. W ramach programu indywidualny mentoring + rola Lidera w Inicjatywie
- Przebyte Development Centre w firmie Talent Focus, określające profil osobowościowy i wyznaczające ścieżkę dalszej kariery zawodowej
(testy Hogan)
- Kierowanie i Budowanie zespołu
- Menager jako coach
- Mentoring
- Zarządzanie Sytuacyjne wg. Blanchard’a SLII
(House of Skills)
- Skuteczny Networking
- Train the Trainer –licencja Trenera Wewnętrznego DHL
- Zarządzanie Projektami
- First Choice – tytuł Master Bronze
- Best In Class I (techniki sprzedaży, zbijania obiekcji, model sprzedaży CORK)
- Best In Class II ( techniki negocjacyjne )
I wiele innych szkoleń, dotyczących efektywnych relacji międzyludzkich i profesjonalnej sprzedaży oraz negocjacji.
Udział w szeroko pojętym programie rozwojowym, którego założeniem jest identyfikacja i dalszy "development" pracowników o wysokim potencjale managerskim. W ramach programu indywidualny mentoring + rola Lidera w Inicjatywie
- Przebyte Development Centre w firmie Talent Focus, określające profil osobowościowy i wyznaczające ścieżkę dalszej kariery zawodowej
(testy Hogan)
- Kierowanie i Budowanie zespołu
- Menager jako coach
- Mentoring
- Zarządzanie Sytuacyjne wg. Blanchard’a SLII
(House of Skills)
- Skuteczny Networking
- Train the Trainer –licencja Trenera Wewnętrznego DHL
- Zarządzanie Projektami
- First Choice – tytuł Master Bronze
- Best In Class I (techniki sprzedaży, zbijania obiekcji, model sprzedaży CORK)
- Best In Class II ( techniki negocjacyjne )
I wiele innych szkoleń, dotyczących efektywnych relacji międzyludzkich i profesjonalnej sprzedaży oraz negocjacji.
Edukacja
Zainteresowania
aranżacja wnętrz, fotografowanie, podróże
Inne
Obsługa komputera: WORD, EXCEL, POWER POINT Prawo jazdy kat. B ; Szkolenie Fleet Safety ; Szkoła Bezpiecznej Jazdy
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Pokolenie Jana Pawła II
Pokolenie JP2:
Nie religie, nie nazwy, czy kościoły, lecz wszyscy wierzący w Chrystusa, jesteśmy pokoleniem z domu Pana. Wszyscy, którzy nie lękają się światła, lecz do niego biegną, by dzięki niemu
Pokolenie Magdy M.
Pokolenie Magdy M. - Piękni, wykształceni, bogaci, niestabilni trzydziestoletni
Współcześni trzydziestolatkowie to pokolenie niezwykłe.
sztuka wywierania wpływu
Forum poświęcone dyskusji o sztuce wywierania wpływu w biznesie, karierze, sprzedaży, kontaktach międzyludzkich i ... w uwodzeniu.
Transport Spedycja Logistyka wysokie zarobki
Grupa ta jest punktem zwrotnym dla dotychczasowych dyrektorów, managerów, specjalistów, spedytorów zajmujących się na codzień transportem, spedycją i logistyką. Zabezpiecz