Izabela Froelke

Koordynator zespołu Call Center, windykacja, coaching, szkolenia, rekrutacja, handel
Elbląg, warmińsko-mazurskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Assessment Center Coaching Umiejętności zarządzania Rekrutacja Umiejętności negocjacyjne techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna Avaya CMS Supervisor Windykacja telefoniczna

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BEST S.A.
Kierownik Działu Windykacji Masowej
BEST S.A.
Koordynator Obszaru
- Zarządzam obszarem windykacji wierzytelności funduszowych ( około 80 osób),
- Do grudnia 2016 zarządzałam obszarem Indywidualnej Obsługi Klienta, który obejmował wierzytelności
korporacyjne, hipoteczne i SME.
- Dbam o dynamiczny wzrost wyników podległej kadry menedżerskiej (5 Koordynatorów Zespołu)
Nel Cybulska
Nel Cybulska · podwładny
wystawiono
Ze swojej strony pragnę podziękować za wsparcie i motywację w trudniejszych chwilach, ale również za to, że czułam się doceniona w lepszych okresach mojej pracy. Izabela jest osobą sprawiedliwą, zaangażowaną, dbającą o dobre relacje z podwładnymi. Jest osobą dobrze zorganizowaną, pełną energii i ciekawych pomysłów. Jest również skarbnicą wiedzy dla podwładnych i źródłem pozytywnej energii dla wszystkich współpracowników.
BEST S.A.
Kierownik Działu Windykacji Telefonicznej
- Zarządzałam Działem Windykacji Telefonicznej (113 osób);
- Kierowałam, nadzorowałam i koordynowałam prace podległych zespołów;
- Zarządzałam działem i procesem windykacji telefonicznej w celu optymalizacji przychodów i kosztów;
- Opracowywałam krótko i długoterminowe strategie działania działu;
- Wyznaczałam pracownikom targety do realizacji;
- Przygotowywałam prognozy sprzedaży w oparciu o targety dla działu.
- Opracowywałam i wdrażałam nowe procedury działania zmierzające do zwiększania wyników;
- Nadzorowałam prawidłowość realizacji procesów windykacyjnych przebiegających w dziale;
- Reprezentowałam dział na spotkaniach z Zarządem
BEST S.A.
Specjalista ds.windykacji telefonicznej
Telefoniczna obsługa należności
Praktyczne szkolenie nowo zatrudnionych pracowników
BEST S.A.
Koordynator Zespołu
- Zarządzam Zespołem Windykacji Telefonicznej- obecnie 21 osób;
- Stworzyłam od podstaw nowy zespół dedykowany tylko do obsługi telefonów przychodzących w celu podniesienia jakości;
- Dbam o dynamiczny wzrost i wyniki zespołu;
- Motywuję podległych pracowników do osiągania zakładanych wyników;
- Zarządzam i nadzoruję pracą Dialera;
- Projektuję i prezentuję cykliczne raporty wynikowe Call Center;
- Stworzyłam skrypty rozmów i zasady postępowania z trudnym klientem w rozmowie telefonicznej;
- Szkolę i wdrażam nowych pracowników;
- Obsługuję telefonicznie klientów i wyjaśniam reklamację;
- Prowadzę coaching menadżerski oraz uczestniczę jako Assesor w Assessment Centre
Anna Kossak
Anna Kossak · współpracownik
wystawiono
Miałam niewątpliwą przyjemność współpracować z Panią Izabelą w firmie BEST S.A. w okresie tworzenia call center w Elblągu. Już wówczas dała się poznać jako osoba bardzo rzeczowa, kompetentna i konsekwentna w działaniu. Zawsze dążyła do poszerzania swoich kwalifikacji zawodowych aby jak najbardziej profesjonalnie reprezentować firmę. Zarówno w kontaktach z klientami jak i z podwładnymi Pani Izabela prezentuje najwyższe standardy - jest zawsze nastawiona na współpracę, potrafi też zachęcić i zmotywować swój zespół do osiągania niespotykanych wyników. Jest osobą rzetelną, doskonale zorganizowaną, świetnie radzi sobie w sytuacjach stresowych. Przy tym jest również energiczna i kreatywna - stale poszukuje nowych rozwiązań, jest zawsze gotowa zaangażować się w każdy projekt, a jej udział w jakimkolwiek przedsięwzięciu jest gwarancją jego sukcesu.
Współpracę z Panią Izabelą zapamiętałam jako niesamowicie owocną, i kreatywną - zawsze mogłam liczyć na jej wsparcie - zarówno w kwestiach merytorycznych i zawodowych, jak i sprawach niekoniecznie związanych z pracą.
Dziękuję za ten czas i pozdrawiam
Anna Kossak - współpracownik.
Bartosz Lewandowski
Bartosz Lewandowski · podwładny
wystawiono
Pani Izabela podczas współpracy wykazała się bardzo dobrą organizacją pracy własnej i podległego zespołu. Szybko dostosowuje się do zmian i w razie potrzeby aktywnie wspiera ten proces.
Pani Izabela piastowała stanowisko lidera kluczowego projektu, obsługiwanego w ramach outsourcingu. Z powodzeniem zarządzała kilkudziesięcioosobowym zespołem, realizując wyniki na oczekiwanym poziomie. Nastawiona na współpracę, sprawdza się również w indywidualnych zadaniach. Atutem jest kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań oraz entuzjazm w działaniu.
Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp z o.o.
Kierownik
- Realizowałam plany sprzedażowe
- Zarządzałam pracą podległego zespołu ( osiem osób)
- Organizowałam dokumentację związaną z działalnością sklepu
- Reprezentowałam firmę wobec klientów i dostawców
- Przeprowadzałam i nadzorowałam inwentaryzację
- Rekrutowałam pracowników
- Nadzorowałam przestrzeganie standardów obsługi klienta
- Zapewniałam funkcjonowanie sklepu zgodnie ze standardami firmy.
Logo
Kierownik Działu Kas i Administracji
Elea Polska Sp. z. o
- Zarządzałam pracą podległego zespołu (30 osób);
- Dbałam o polepszanie wyników ekonomicznych sklepu poprzez nadzorowanie zarządzania rezerwą kasową;
- Kontrolowałam środki i poziom anulowanych sprzedaży;
- Prowadziłam księgowość kas;
- Organizowałam dokumenty związane z działalnością sklepu;
- Byłam odpowiedzialna za administrację personalną
- Rekrutowałam pracowników
Shell Polska Sp. z o.o.
Kierownik Stacji Paliw
- Zarządzałam pracą podległego zespołu (7 osób);
- Prowadziłam rozliczenia finansowe stacji paliw;
- Zarządzałam i księgowałam dostawy paliw i towarów
- Prowadziłam negocjacje z handlowcami
- Realizowałam zadania sprzedażowe
- Tworzyłam listy płac
- Rekrutowałam pracowników
Shell Polska Sp. z o.o.
p.o Kierownika Stacji Paliw
Shell Polska Sp. z o.o.
Starszy pracownik obsługi klienta, młodszy pracownik obsługi klienta

Szkolenia i kursy

08-09.03.2017 PRELEGENT na konferencji „Motywacja Efektywność Optymalizacja”, Pro Global Business
17-08.03.2017 PRELEGENT na konferencji -„Windykacja Masowa 2017 II edycja”, Practical Events,

11.2013r. "Sztuka negocjacji w rozmowie windykacyjnej"- Grupa ODTiK
09.2013r. "Sztuka negocjacji z dłużnikami, czyli jak budować dobre relacje z trudnymi klientami
i skutecznie egzekwować zaległości płatnicze"- Krajowy Rejestr Dłużników
10.2010r. "Odsłuch rozmów windykacyjnych"- GEKKO, Szkolenia Windykacyjne;

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Kapitałem Ludzkim, magisterskie
Akademia Morska w Gdyni
Logo
Ekonomia, specjalność Ekonomika Menedżerska, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Prawo
Windykacja

Zainteresowania

Jazda na gokartach, rajdy samochodów terenowych

Inne

- Znajomość przepisów prawa pracy
- Praktyczna znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point) i internetu
- Podstawowa znajomość prawa, w zakresie wykorzystywanym do windykacji należności (prawo spadkowe, cywilne i karne)
- Umiejętność organizacji pracy własnej i podległych mi pracowników
- Kreatywność
- Inicjatywa

CECHY CHARAKTERU
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego podejmowania decyzji
- Odporność na stres i zdolności interpersonalne
- Komunikatywność

publikacja: http://ccnews.pl/2017/02/16/izabela-froelke-w-motywacji-nie-ma-zlych-pomyslow-jedynie-pomysly-ktorych-teraz-nie-mozna-zrealizowac/

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń
Ponad Motywacja
Ponad Motywacja
Tylko dla zuchwałych - MOTYWACJA - Rozwój Osobisty, Zarządzanie, Coaching,
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.