Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Wydziału Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego
Rzecznik Finansowy
- zarządzanie Wydziałem Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego,
- koordynacja pracy zespołów w ramach Wydziały,
- planowanie zadań Wydziału w zakresie ochrony klienta podmiotów rynku finansowego,
- udział w konferencjach sektorowych,
- udział w pracach legislacyjnych,
- współpraca z urzędami.
- koordynacja pracy zespołów w ramach Wydziały,
- planowanie zadań Wydziału w zakresie ochrony klienta podmiotów rynku finansowego,
- udział w konferencjach sektorowych,
- udział w pracach legislacyjnych,
- współpraca z urzędami.
Główny specjalista w Wydziale Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego
Rzecznik Finansowy
- analiza problemów prawnych związanych z rynkiem bankowo-kapitałowym;
- przygotowywanie opinii prawnych w zakresie właściwości Rzecznika Finansowego, w szczególności dotyczących rynku bankowo-kapitałowego;
-przygotowywanie pism procesowych, w tym istotnych poglądów w sprawie;
- udzielanie porad prawnych klientom rynku finansowego.
- przygotowywanie opinii prawnych w zakresie właściwości Rzecznika Finansowego, w szczególności dotyczących rynku bankowo-kapitałowego;
-przygotowywanie pism procesowych, w tym istotnych poglądów w sprawie;
- udzielanie porad prawnych klientom rynku finansowego.
Dyrektor Działu Prawnego
- nadzór i koordynacja poradnictwa prawnego w oddziałach Federacji Konsumentów (FK) na terenie całej Polski (38 oddziałów), prowadzonego również w ramach zadań zleconych przez UOKIK;
- legislacja - tworzenie opinii oraz reprezentowanie organizacji w procesie konsultacji społecznych aktów prawnych, strategii etc., także na poziomie unijnym;
- reprezentowanie organizacji w ramach współpracy z organami administracji państwowej, urzędami centralnymi i innymi organami, w szczególności odpowiedzialnymi za rynek finansowy (UOKiK, NBP, UKNF, MF, RzU, rzecznicy konsumentów);
- reprezentowanie konsumentów przed sądami i organami administracji;
- mediacja pomiędzy podmiotami rynku finansowego a konsumentami w indywidualnych sprawach konsumentów;
- planowanie i organizacja szkoleń prawnych;
- prowadzenie szkoleń z zakresu bankowości i finansów dla konsumentów, instytucji finansowych, oddziałów Federacji Konsumentów, rzeczników konsumentów;
- uczestnictwo, również jako prelegent, w konferencjach tematycznych z zakresu finansów i bankowości oraz szeroko rozumianego prawa konsumenckiego;
- tworzenie publikacji i artykułów edukacyjnych i naukowych, także na stronie internetowej FK oraz w prasie (Gazeta Prawna, Newsweek, Gazeta Bankowa etc.);
- prezentowanie stanowiska FK w radiu i telewizji;
- opracowanie raportów oraz przeprowadzenie badań Federacji Konsumentów z zakresu bankowości i finansów, w tym m. in.:
• „Raportu z badania wzorców umownych pożyczek krótkoterminowych”, marzec 2015 r.,
• „Raportu ogólnopolskiego badania ankietowego”, 2014 r., dotyczącego opłat bankomatowych, który został wykorzystany w raporcie NBP pt. „Analiza opłat na rynku usług bankomatowych w Polsce”, czerwiec 2014 r.,
• Raportu „Konsument na rynku usług pożyczkowych”, grudzień 2013 r.,
• „Raportu z badania Federacji Konsumentów Pożyczki – chwilówki na podstawie analizy wybranych wzorców umownych”, grudzień 2013 r.;
- opracowanie i przeprowadzenie pilotażowego programu szkoleniowego „Unikanie nadmiernego zadłużenia, racjonalne zarządzanie budżetem domowym oraz umiejętne pożyczanie i oszczędzanie”;
- członek Rady Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich;
- członek zespołu roboczego ds. opłaty interchange przy Radzie ds. Systemów Płatniczych NBP;
- udział jako ekspert merytoryczny w wielu projektach finansowanych w ramach konkursów lub grantów także unijnych;
- obsługa prawna organizacji, w tym prowadzenie spraw kadrowych
- legislacja - tworzenie opinii oraz reprezentowanie organizacji w procesie konsultacji społecznych aktów prawnych, strategii etc., także na poziomie unijnym;
- reprezentowanie organizacji w ramach współpracy z organami administracji państwowej, urzędami centralnymi i innymi organami, w szczególności odpowiedzialnymi za rynek finansowy (UOKiK, NBP, UKNF, MF, RzU, rzecznicy konsumentów);
- reprezentowanie konsumentów przed sądami i organami administracji;
- mediacja pomiędzy podmiotami rynku finansowego a konsumentami w indywidualnych sprawach konsumentów;
- planowanie i organizacja szkoleń prawnych;
- prowadzenie szkoleń z zakresu bankowości i finansów dla konsumentów, instytucji finansowych, oddziałów Federacji Konsumentów, rzeczników konsumentów;
- uczestnictwo, również jako prelegent, w konferencjach tematycznych z zakresu finansów i bankowości oraz szeroko rozumianego prawa konsumenckiego;
- tworzenie publikacji i artykułów edukacyjnych i naukowych, także na stronie internetowej FK oraz w prasie (Gazeta Prawna, Newsweek, Gazeta Bankowa etc.);
- prezentowanie stanowiska FK w radiu i telewizji;
- opracowanie raportów oraz przeprowadzenie badań Federacji Konsumentów z zakresu bankowości i finansów, w tym m. in.:
• „Raportu z badania wzorców umownych pożyczek krótkoterminowych”, marzec 2015 r.,
• „Raportu ogólnopolskiego badania ankietowego”, 2014 r., dotyczącego opłat bankomatowych, który został wykorzystany w raporcie NBP pt. „Analiza opłat na rynku usług bankomatowych w Polsce”, czerwiec 2014 r.,
• Raportu „Konsument na rynku usług pożyczkowych”, grudzień 2013 r.,
• „Raportu z badania Federacji Konsumentów Pożyczki – chwilówki na podstawie analizy wybranych wzorców umownych”, grudzień 2013 r.;
- opracowanie i przeprowadzenie pilotażowego programu szkoleniowego „Unikanie nadmiernego zadłużenia, racjonalne zarządzanie budżetem domowym oraz umiejętne pożyczanie i oszczędzanie”;
- członek Rady Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich;
- członek zespołu roboczego ds. opłaty interchange przy Radzie ds. Systemów Płatniczych NBP;
- udział jako ekspert merytoryczny w wielu projektach finansowanych w ramach konkursów lub grantów także unijnych;
- obsługa prawna organizacji, w tym prowadzenie spraw kadrowych
Prawnik (bankowość i finanse)
- udzielanie porad prawnych pisemnych i bezpośrednich z zakresu finansów i bankowości, ubezpieczeń, nadmiernego zadłużenia, sprzedaży towarów i usług z możliwością dochodzenia roszczeń przez konsumentów (ocena stanu prawnego, weryfikacja dokumentów, ocena wzorców umownych, pomoc w formułowaniu pism odwoławczych, wystąpienia do przedsiębiorców oraz innych organów w imieniu i na rzecz konsumenta;
- prowadzenie spraw sądowych, reprezentacja konsumentów przed sądami, w tym SOKIK oraz sądami polubownymi, przygotowywanie pism procesowych na prośbę konsumenta;
- mediacja;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu nowych zagadnień prawnych dotyczących finansów i bankowości oraz sprzedaży konsumenckiej a także najczęstszych problemów konsumenckich – dla konsumentów, oddziałów FK i innych uczestników rynku;
- opiniowanie aktów prawnych, uczestnictwo w konsultacjach społecznych dotyczących proponowanych i wprowadzanych rozwiązań prawnych;
- działalność dydaktyczna i edukacyjna;
- tworzenie materiałów, tekstów, publikacji i ulotek informacyjnych dla konsumentów, rzeczników konsumentów i innych uczestników rynku oraz materiałów na stronę internetową FK;
- uczestnictwo, również jako prelegent, w konferencjach tematycznych z zakresu finansów i bankowości oraz szeroko rozumianego prawa konsumenckiego;
- członkostwo w Radzie Arbitra Bankowego.
- prowadzenie spraw sądowych, reprezentacja konsumentów przed sądami, w tym SOKIK oraz sądami polubownymi, przygotowywanie pism procesowych na prośbę konsumenta;
- mediacja;
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu nowych zagadnień prawnych dotyczących finansów i bankowości oraz sprzedaży konsumenckiej a także najczęstszych problemów konsumenckich – dla konsumentów, oddziałów FK i innych uczestników rynku;
- opiniowanie aktów prawnych, uczestnictwo w konsultacjach społecznych dotyczących proponowanych i wprowadzanych rozwiązań prawnych;
- działalność dydaktyczna i edukacyjna;
- tworzenie materiałów, tekstów, publikacji i ulotek informacyjnych dla konsumentów, rzeczników konsumentów i innych uczestników rynku oraz materiałów na stronę internetową FK;
- uczestnictwo, również jako prelegent, w konferencjach tematycznych z zakresu finansów i bankowości oraz szeroko rozumianego prawa konsumenckiego;
- członkostwo w Radzie Arbitra Bankowego.
specjalista ds. prawnych- administracji
Bait Sp z o. o.
pomoc prawna, przygotowywanie projektów umów i regulaminów, ocena ryzyka finansowego firmy, zarządzanie pracą Biura Obsługi Klientów i obsługa klientów, w tym udzielanie pomocy technicznej; prowadzenie spraw i rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych; koordynacja i zarządzanie bezpośrednie pracą działu technicznego; marketing i sprzedaż;; prowadzenie kadr spółki; fakturowanie ponad 1000 klientów firmy; bieżąca obsługa biura, korespondencja
asystent ds. sprzedaży i reklamy
koordynacja pracy biura, obsługa klientów firmy, udzielanie informacji, marketing, pomoc prawna
koordynator medyczny
Medrex sp. zo.o.
„Medrex” Sp. z o.o. Supernova-Med. Klinika Medyczna
sporządzanie umów prawnych na zabiegi z pacjentami, rozliczanie wynagrodzenia lekarzy i pielęgniarek, kontrola godzin czasu pracy pracowników kliniki, ustalanie grafików, prowadzenie szkoleń z zakresu komputerowego systemu klinicznego „Clini-net” dla pracowników firmy oraz innych firm, obsługa kluczowych klientów kliniki, rozliczanie faktur, zamawianie sprzętu medycznego drobnego, kontrola pracy kliniki
sporządzanie umów prawnych na zabiegi z pacjentami, rozliczanie wynagrodzenia lekarzy i pielęgniarek, kontrola godzin czasu pracy pracowników kliniki, ustalanie grafików, prowadzenie szkoleń z zakresu komputerowego systemu klinicznego „Clini-net” dla pracowników firmy oraz innych firm, obsługa kluczowych klientów kliniki, rozliczanie faktur, zamawianie sprzętu medycznego drobnego, kontrola pracy kliniki
asystentka Prezesa ds. prawnych
Cowok sp. zo.o.
pomoc prawna, prowadzenie i sporządzanie części dokumentacji spółki, opiniowanie prawne i konsultacja umów handlowych, prowadzenie windykacji zadłużeń, prowadzenie szkoleń z zakresu prawnych problemów finansowych i bankowych firm dla oddziałów spółki, szkolenia z zakresu ryzyka kredytowego ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka kursowego, szkolenie z zakresu sposobów rozwiązywania problemów zadłużeniowych w bankach i mediacji z bankami dla oddziałów spółki, tworzenie procedur finansowych, stworzenie procedury „bezpieczny konsument” dotyczący metod usprawnienia procedur reklamacyjnych z sieci sklepów spółki, uczestniczenie w zebraniach zarządu spółki i zgromadzeniu wspólników, udział w negocjacjach z kontrahentami spółki, umawianie spotkań, nadzorowanie sprzedaży w Sklepie Firmowym
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Prawo
Prawnik
Zainteresowania
Dobry kryminał, dobra muzyka, film, ludzie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.