Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
Archiwizacja dokumentów
Prace administracyjne
Obsługa klienta zagranicznego,
zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
Budowanie długofalowych relacji z klientami
reklamacje
Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca kierownika oddziału
- Administrowanie oraz całościowa obsługa centrali szkoły w oparciu o zasady przyjęte w miejscu pracy i umiejętne zarządzanie czasem
- Współpraca z klientem indywidualnymi oraz biznesowym
- Sprzedaż kursów językowych – aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług, tworzenie dla klientów ofert usług edukacyjnych dostosowanych do ich potrzeb
- Prace administracyjne związane z obsługą kursów – kontrola obiegu dokumentów, wystawianie zaświadczeń, fakturowanie, zamówienia, certyfikaty
- Doradztwo w zakresie kursów językowych z dofinansowaniem BUR, pomoc w przygotowaniu kompletu dokumentów, kart usług, koordynacja i monitoring przebiegu procesu uzyskania dofinansowania oraz właściwego rozliczenia się z udziału w usługach rozwojowych przez klienta
- Tworzenie comiesięcznych raportów
- Prace związane z obszarem HR, m.in., kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP, ewidencja czasu pracy pracowników i lektorów, urlopy pracownicze, wyliczanie premii indywidualnych, tworzenie ogłoszeń o pracę dla lektorów, pomoc z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
- Współpraca z klientem indywidualnymi oraz biznesowym
- Sprzedaż kursów językowych – aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług, tworzenie dla klientów ofert usług edukacyjnych dostosowanych do ich potrzeb
- Prace administracyjne związane z obsługą kursów – kontrola obiegu dokumentów, wystawianie zaświadczeń, fakturowanie, zamówienia, certyfikaty
- Doradztwo w zakresie kursów językowych z dofinansowaniem BUR, pomoc w przygotowaniu kompletu dokumentów, kart usług, koordynacja i monitoring przebiegu procesu uzyskania dofinansowania oraz właściwego rozliczenia się z udziału w usługach rozwojowych przez klienta
- Tworzenie comiesięcznych raportów
- Prace związane z obszarem HR, m.in., kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP, ewidencja czasu pracy pracowników i lektorów, urlopy pracownicze, wyliczanie premii indywidualnych, tworzenie ogłoszeń o pracę dla lektorów, pomoc z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
Specjalista Administracyjny / Specjalista Obsługi Klienta
- Obsługa klientów (w tym reklamacji) poparta zadowoleniem z jakości obsługi i nagrodami od pracodawcy
- Praca w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta anglojęzycznego
- Badanie i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, rozpatrywanie skarg i reklamacji dotyczących kwestii technicznych z usługami, naliczeń na rachunkach abonenckich, wyjaśnianie wątpliwości co do zapisów umowy oraz ewentualnych kar umownych
- Przygotowywanie dokumentów i konsultacje zagadnień prawnych i organizacyjnych
- Współpraca z instytucjami i urzędami i partnerami (UKE, UOKIK, Rzecznik Praw Konsumenta)
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu zasad redagowania korespondencji, tajników systemów komputerowych używanych w dziale
- Praca w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta anglojęzycznego
- Badanie i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, rozpatrywanie skarg i reklamacji dotyczących kwestii technicznych z usługami, naliczeń na rachunkach abonenckich, wyjaśnianie wątpliwości co do zapisów umowy oraz ewentualnych kar umownych
- Przygotowywanie dokumentów i konsultacje zagadnień prawnych i organizacyjnych
- Współpraca z instytucjami i urzędami i partnerami (UKE, UOKIK, Rzecznik Praw Konsumenta)
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu zasad redagowania korespondencji, tajników systemów komputerowych używanych w dziale
Specjalista Obsługi Klienta
ASDA STORES Ltd. Milton Keynes, Wielka Brytania
- Bieżąca obsługa klientów w Dziale Fotografii Cyfrowej
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji w języku angielskim
- Monitoring stanów magazynowych, wyposażenia i aranżacji działu
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników działu
- Pracownik miesiąca (lipiec 2007)
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji w języku angielskim
- Monitoring stanów magazynowych, wyposażenia i aranżacji działu
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników działu
- Pracownik miesiąca (lipiec 2007)
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA:
- Trener języka angielskiego – certyfikat
- Badanie rynku
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim w MŚP
- Zarządzanie zmianą
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- Efektywna korespondencja reklamacyjna
- Akademia Profesjonalnego Rekrutera - certyfikat
- Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu - certyfikat
- Trener języka angielskiego – certyfikat
- Badanie rynku
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim w MŚP
- Zarządzanie zmianą
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- Efektywna korespondencja reklamacyjna
- Akademia Profesjonalnego Rekrutera - certyfikat
- Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu - certyfikat
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Dekoratorstwo, fotografia, sport (trikke, pływanie, wędrówki górskie – głównie Tatry), książki głównie rozwój osobisty
Inne
Jestem osobą towarzyską, wesołą z dużym poczuciem humoru, otwartą na sprawy innych ludzi.
Potrafię szybko zaadoptować się w nowym miejscu pracy, dobrze czuje się w środowisku międzynarodowym (praktyka zawodowa w Anglii).
Łatwo nawiązuję kontakty z innymi, lubię uczyć się nowych rzeczy.
Ważny dla mnie jest rozwój wewnętrzny i poczucie, że dzięki wiedzy i doświadczeniu przyczyniam się do sukcesu firmy, w której pracuje, ważny jest dla mnie cel i misja organizacji.
Potrafię szybko zaadoptować się w nowym miejscu pracy, dobrze czuje się w środowisku międzynarodowym (praktyka zawodowa w Anglii).
Łatwo nawiązuję kontakty z innymi, lubię uczyć się nowych rzeczy.
Ważny dla mnie jest rozwój wewnętrzny i poczucie, że dzięki wiedzy i doświadczeniu przyczyniam się do sukcesu firmy, w której pracuje, ważny jest dla mnie cel i misja organizacji.
Grupy
Coaching Rozwojowy
Coaching może być traktowany jako styl zarządzania. Istotne jest, czy ma on służyć rozwojowi pracowników (i firmy), czy tylko rozwiązywaniu bieżących problemów.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.