Izabela Cybulska

Specjalista ds. administracji, środowisko biznesowe, obszar HR, współpraca z klientami anglojęzycznymi
Tychy, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office Negocjacje Szkolenia pracowników Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Zarządzanie klientami Archiwizacja dokumentów Prace administracyjne Obsługa klienta zagranicznego, zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji, Budowanie długofalowych relacji z klientami reklamacje

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Best centrum języków obcych
Zastępca kierownika oddziału
- Administrowanie oraz całościowa obsługa centrali szkoły w oparciu o zasady przyjęte w miejscu pracy i umiejętne zarządzanie czasem
- Współpraca z klientem indywidualnymi oraz biznesowym
- Sprzedaż kursów językowych – aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług, tworzenie dla klientów ofert usług edukacyjnych dostosowanych do ich potrzeb
- Prace administracyjne związane z obsługą kursów – kontrola obiegu dokumentów, wystawianie zaświadczeń, fakturowanie, zamówienia, certyfikaty
- Doradztwo w zakresie kursów językowych z dofinansowaniem BUR, pomoc w przygotowaniu kompletu dokumentów, kart usług, koordynacja i monitoring przebiegu procesu uzyskania dofinansowania oraz właściwego rozliczenia się z udziału w usługach rozwojowych przez klienta
- Tworzenie comiesięcznych raportów
- Prace związane z obszarem HR, m.in., kontrola terminowości badań lekarskich i szkoleń BHP, ewidencja czasu pracy pracowników i lektorów, urlopy pracownicze, wyliczanie premii indywidualnych, tworzenie ogłoszeń o pracę dla lektorów, pomoc z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy
UPC Polska
Specjalista Administracyjny / Specjalista Obsługi Klienta
- Obsługa klientów (w tym reklamacji) poparta zadowoleniem z jakości obsługi i nagrodami od pracodawcy
- Praca w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta anglojęzycznego
- Badanie i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, rozpatrywanie skarg i reklamacji dotyczących kwestii technicznych z usługami, naliczeń na rachunkach abonenckich, wyjaśnianie wątpliwości co do zapisów umowy oraz ewentualnych kar umownych
- Przygotowywanie dokumentów i konsultacje zagadnień prawnych i organizacyjnych
- Współpraca z instytucjami i urzędami i partnerami (UKE, UOKIK, Rzecznik Praw Konsumenta)
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z zakresu zasad redagowania korespondencji, tajników systemów komputerowych używanych w dziale
Logo
Asystentka Dyrektora Handlowego
ZPSO Rosa
- Administracja Biurem Handlowym (zadania administracyjne)
- Obsługa kluczowych klientów i partnerów handlowych
- Przygotowywanie analiz i zestawień sprzedażowych
- Bieżące raportowanie
Logo
Specjalista Administracyjny
Powiatowy Urząd Pracy Tychy
- Obsługa dokumentacji i korespondencji
- Współpraca z instytucjami, urzędami i innymi podmiotami (Urząd Miasta, Policja, Sąd Rejonowy i inne)
- Sporządzanie i archiwizacja dokumentów i korespondencji
Logo
Specjalista Obsługi Klienta
ASDA STORES Ltd. Milton Keynes, Wielka Brytania
- Bieżąca obsługa klientów w Dziale Fotografii Cyfrowej
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji w języku angielskim
- Monitoring stanów magazynowych, wyposażenia i aranżacji działu
- Wdrażanie i szkolenie nowych pracowników działu
- Pracownik miesiąca (lipiec 2007)

Szkolenia i kursy

SZKOLENIA:

- Trener języka angielskiego – certyfikat
- Badanie rynku
- Zarządzanie projektem
- Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim w MŚP
- Zarządzanie zmianą
- Praktyczne zarządzanie personelem w MŚP
- Efektywna korespondencja reklamacyjna
- Akademia Profesjonalnego Rekrutera - certyfikat
- Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu - certyfikat

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
GWSH KATOWICE
Logo
Prawo i Administracja, studia podyplomowe
GWSH KATOWICE
Logo
Socjologia, magisterskie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Dekoratorstwo, fotografia, sport (trikke, pływanie, wędrówki górskie – głównie Tatry), książki głównie rozwój osobisty

Inne

Jestem osobą towarzyską, wesołą z dużym poczuciem humoru, otwartą na sprawy innych ludzi.
Potrafię szybko zaadoptować się w nowym miejscu pracy, dobrze czuje się w środowisku międzynarodowym (praktyka zawodowa w Anglii).

Łatwo nawiązuję kontakty z innymi, lubię uczyć się nowych rzeczy.

Ważny dla mnie jest rozwój wewnętrzny i poczucie, że dzięki wiedzy i doświadczeniu przyczyniam się do sukcesu firmy, w której pracuje, ważny jest dla mnie cel i misja organizacji.

Grupy

A PRACA
A PRACA
Forum dla osób poszukujących pracy.
Coaching Rozwojowy
Coaching Rozwojowy
Coaching może być traktowany jako styl zarządzania. Istotne jest, czy ma on służyć rozwojowi pracowników (i firmy), czy tylko rozwiązywaniu bieżących problemów.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.