Umiejętności
PowerPoint
Project Management
Zarządzanie projektami
Szkolenie
excel
Logistyka
Organizacja szkoleń
Ubezpieczenia
koordynacja projektów
Angielski
ubezpieczenia majątkowe
Organizowanie eventów
Warsztaty i szkolenia
Raportowanie i analizy
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista, Departament Kadr, Wydział Szkoleń
- koordynowanie dużych projektów szkoleniowych (szkolenia wewnętrzne, w latach 2017-2018 r. dla całej sieci sprzedaży, łącznie ponad 500 grup szkoleniowych);
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu;
- obsługa systemu szkoleniowego;
- współpraca z Trenerami, monitorowanie i rozliczanie wyników ich pracy;
- udział w autorskim programie edukacyjnym Fundacji Banku Millennium dla dzieci przedszkolnych "Finansowy Elementarz";
- opracowanie założeń, wdrożenie i monitorowanie przebiegu zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku szkolnym o tematyce finansowej "MilleWidziani";
- organizacja, nadzór nad budżetem i raportowanie udziału pracowników w imprezach sportowych;
- zaangażowanie jako wolontariusz w harytatywną Aukcję Dobroczynną kompleksowa organizacja (wraz ze zgłoszeniem do odpowiednich urzędów) Loterii Dobroczynnej.
- przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu;
- obsługa systemu szkoleniowego;
- współpraca z Trenerami, monitorowanie i rozliczanie wyników ich pracy;
- udział w autorskim programie edukacyjnym Fundacji Banku Millennium dla dzieci przedszkolnych "Finansowy Elementarz";
- opracowanie założeń, wdrożenie i monitorowanie przebiegu zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku szkolnym o tematyce finansowej "MilleWidziani";
- organizacja, nadzór nad budżetem i raportowanie udziału pracowników w imprezach sportowych;
- zaangażowanie jako wolontariusz w harytatywną Aukcję Dobroczynną kompleksowa organizacja (wraz ze zgłoszeniem do odpowiednich urzędów) Loterii Dobroczynnej.
jednoosobowa działalność gospodarcza
Izabela Całkiewicz Usługi Szkoleniowe
Współpraca z firmami organizującymi szkolenia dla administracji publicznej (WYG PSDB Sp. z o.o., Motivado Sp. z o. o.)
- koordynacja i organizacja szkoleń, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, raportowanie, m.in. - koordynacja cyklu szkoleń z rozwoju kompetencji osobistych dla pracowników Centrum Unijnych Projektów Transportowych (IX - XI 2016), szkoleń z zakresu Budżetu Zadaniowego dla Ministerstwa Energii (X 2016) oraz szkolenia wyjazdowego dla pracowników i partnerów Ośrodka Przetwarzania Informacji Państwowego Instytutu Badawczego (XI 2016).
- koordynacja i organizacja szkoleń, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, raportowanie, m.in. - koordynacja cyklu szkoleń z rozwoju kompetencji osobistych dla pracowników Centrum Unijnych Projektów Transportowych (IX - XI 2016), szkoleń z zakresu Budżetu Zadaniowego dla Ministerstwa Energii (X 2016) oraz szkolenia wyjazdowego dla pracowników i partnerów Ośrodka Przetwarzania Informacji Państwowego Instytutu Badawczego (XI 2016).
Koordynator Szkoleń
WYG PSDB Sp. z o.o.
- koordynowanie projektu szkoleniowego dla Ministerstwa Sprawiedliwości (4800 uczestników) w zakresie rekrutacji kadry trenerskiej, przygotowania i realizacji harmonogramu, współpracy z zamawiającym;
- wsparcie procesu rekrutacji uczestników;
- kontakty z dostawcami usług.
- wsparcie procesu rekrutacji uczestników;
- kontakty z dostawcami usług.
Specjalista Ds. Obsługi Sprzedaży i Marketingu
- Zarządzanie projektami optymalizacji procedur sprzedaży i wsparcia sprzedaży
- Poszukiwanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia sprzedaży
- Kompleksowe wsparcie procesu sprzedaży w firmie w fazach pre sales i post sales
- Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
- Zarządzanie i nadzór nad administrowaniem procesu zamówień i realizacji usług
- Prowadzenie działań marketingowych w obszarze wsparcia sprzedaży w tym:
o tworzenie i nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej;
o organizacja eventów i imprez dla partnerów handlowych;
o koordynowanie programów lojalnościowych;
o opracowywanie graficzne drukowanych materiałów reklamowych;
- Opracowywanie procedur mających na celu optymalizację procesów biznesowych
- Raportowość zarządcza - sporządzanie raportów i analiz zlecanych przez zarząd i kadrę kierowniczą
Sukcesy:
- Pozyskanie kluczowych partnerów biznesowych w tym m.in.: podpisanie umowy dystrybucyjnej
z Brickcom Corporation (umowa na wyłączność)
- Zarządzanie projektem uruchomienia platformy B2B oraz strony www.systemyip.pl – udział w tworzeniu założeń systemowych, udział w wyborze rozwiązań, prowadzenie testów systemowych, wdrożenie i uruchomienie platformy.
- Poszukiwanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze wsparcia sprzedaży
- Kompleksowe wsparcie procesu sprzedaży w firmie w fazach pre sales i post sales
- Budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
- Zarządzanie i nadzór nad administrowaniem procesu zamówień i realizacji usług
- Prowadzenie działań marketingowych w obszarze wsparcia sprzedaży w tym:
o tworzenie i nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej;
o organizacja eventów i imprez dla partnerów handlowych;
o koordynowanie programów lojalnościowych;
o opracowywanie graficzne drukowanych materiałów reklamowych;
- Opracowywanie procedur mających na celu optymalizację procesów biznesowych
- Raportowość zarządcza - sporządzanie raportów i analiz zlecanych przez zarząd i kadrę kierowniczą
Sukcesy:
- Pozyskanie kluczowych partnerów biznesowych w tym m.in.: podpisanie umowy dystrybucyjnej
z Brickcom Corporation (umowa na wyłączność)
- Zarządzanie projektem uruchomienia platformy B2B oraz strony www.systemyip.pl – udział w tworzeniu założeń systemowych, udział w wyborze rozwiązań, prowadzenie testów systemowych, wdrożenie i uruchomienie platformy.
współpracownik
wystawiono
Współpraca z Izą charakteryzowała się wysokim profesjonalizmem i perfekcyjnością w działaniu. Iza likwiduje przeszkody, stwarza okazje, odpowiada uśmiechem i sprawia, że załatwianie spraw z nią to przyjemność.
Izę można scharakteryzować jako konsekwentną, skrupulatną, szybką i dokładną współpracowniczkę.
Izę można scharakteryzować jako konsekwentną, skrupulatną, szybką i dokładną współpracowniczkę.
Underwriter-Konsultant
AVIVA TUO Polska
- opracowanie systemu motywacyjnego dla Doradców AVIVA TUO – zbudowanie koncepcji programu, procedur, wdrożenie;
- organizowanie cyklicznych spotkań szkoleniowych i motywacyjnych dla Doradców AVIVA TUO, od strony logistycznej i merytorycznej, współpraca z podwykonawcami;
- rebranding – aktywny udział w działaniach marketingowych podczas procesu rebrandingu, koordynacja komunikacji zmiany marki z Commercial Union TUO na AVIVA TUO poprzez Internet i drukowane materiały reklamowe.
- organizowanie cyklicznych spotkań szkoleniowych i motywacyjnych dla Doradców AVIVA TUO, od strony logistycznej i merytorycznej, współpraca z podwykonawcami;
- rebranding – aktywny udział w działaniach marketingowych podczas procesu rebrandingu, koordynacja komunikacji zmiany marki z Commercial Union TUO na AVIVA TUO poprzez Internet i drukowane materiały reklamowe.
Specjalista/Koordynator Centrum Telefonicznego
Commercial Union
- osobista i telefoniczna obsługa klienta;
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników;
- dbałość o poziom obsługi Klienta;
- aktywne uczestnictwo w opracowywaniu procedur, audycie organizacji w związku z ubieganiem się o zdobycie certyfikatu ISO 9002 przez Commercial Union PTE.
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników;
- dbałość o poziom obsługi Klienta;
- aktywne uczestnictwo w opracowywaniu procedur, audycie organizacji w związku z ubieganiem się o zdobycie certyfikatu ISO 9002 przez Commercial Union PTE.
Szkolenia i kursy
- 2013 SIAF International: Interactive Sessions on International Railway Business - UIC, Paris
- 2009 Szkolenie dla trenerów „Train the Trainers"
- 2008 Kurs pierwszej pomocy, EmerMed
- 2007 Zarządzanie stresem i trening asertywności, Prospero
- 2007 MS Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych, Altkom Akademia
- 2007 - 2007 Kurs tworzenia stron www I,II i III stopnia, CK NOVA
- 2004 Organizacja i prowadzenie spotkań,
- 2002 Trening dysponowania głosem, Centrum Edukacji Psych. FENIX
- 2000 Sprzedaż - techniki, Zarządzanie czasem
- 1999 Profesjonalna obsługa klientów
- 1999 Kurs komputerowy - MS Office
- 1997 - 1998 Negocjacje i mediacje
- 2009 Szkolenie dla trenerów „Train the Trainers"
- 2008 Kurs pierwszej pomocy, EmerMed
- 2007 Zarządzanie stresem i trening asertywności, Prospero
- 2007 MS Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych, Altkom Akademia
- 2007 - 2007 Kurs tworzenia stron www I,II i III stopnia, CK NOVA
- 2004 Organizacja i prowadzenie spotkań,
- 2002 Trening dysponowania głosem, Centrum Edukacji Psych. FENIX
- 2000 Sprzedaż - techniki, Zarządzanie czasem
- 1999 Profesjonalna obsługa klientów
- 1999 Kurs komputerowy - MS Office
- 1997 - 1998 Negocjacje i mediacje
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Fotografia, szczególnie portretowa. Salon w mieszkaniu zamieniłam na skromne studio. Część prac można obejrzeć na stronie podpatrzone.pl
Inne
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowiska
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.