Umiejętności
Zarządzanie jakością
Zarządzanie wynikiem
Wdrażanie i monitorowanie realizacji projektów sprzedażowych
Przygotowywanie i implementacja kampanii sprzedaży
Kompleksowa odpowiedzialność za wynik domeny produktowej
Analiza efektywności
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Zarządzania Partnerską Sprzedażą Telefoniczną.
PTK Centertel SP z o.o. (opertor marki Orange)
KLUCZOWE ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKACH KIEROWNICZYM
Zarządzanie wynikiem w podległych jednostkach Outbound (external i interco) – 7 Palcówek Agencyjnych Orange
Wdrażanie i monitorowanie realizacji projektów sprzedażowych. Cykliczne wizyty u Agentów, informowanie o realizowanych akcjach i kampaniach. Wsparcie w realizacji procesu sprzedażowego. Zabezpieczenie ciągłość kampanii.
Kompleksowa odpowiedzialność za wynik domeny produktowej (total Outbound). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz dbałość o zapewnienie założeń kampanii telemarketingowych.
Celowanie lokalizacji według wskaźników sprzedażowych.
Podejmowanie działań mających na celu maksymalizację sprzedaży.
Analiza efektywności i rekomendowanie rozwiązań usprawniających proces sprzedaży.
Przygotowywanie i implementacja kampanii sprzedaży nowych aktywacji dla Klientów nieposiadających aktywacji w Orange oraz dla dotychczasowych Klientów. Dosprzedaż nowych usług. Monitoring skuteczności kampanii.
Zarządzanie, jakością i wyznaczanie standardów pracy w podległych 44 zespołach specjalizujących się
w konkretnej kampanii.
Organizowanie struktur i procesów sprzedażowych.
Motywowanie zespołów sprzedażowych do realizacji wyznaczonych celów. Podnoszenie kompetencji doradców agencyjnych i handlowców z firm zewnętrznych.
Organizowanie wewnętrznych imprez i eventów dla pracowników. Zapewnienie m.in. bazy noclegowej, cateringu, atrakcji.
Przygotowywanie raportów z kampanii i cotygodniowych wyników sprzedażowych w podziale na produkty.
Prowadzenie szkoleń produktowych dedykowanych doradcom i trenerom
Współpraca z Działem Rozwoju Sprzedaży.
Zarządzanie wynikiem w podległych jednostkach Outbound (external i interco) – 7 Palcówek Agencyjnych Orange
Wdrażanie i monitorowanie realizacji projektów sprzedażowych. Cykliczne wizyty u Agentów, informowanie o realizowanych akcjach i kampaniach. Wsparcie w realizacji procesu sprzedażowego. Zabezpieczenie ciągłość kampanii.
Kompleksowa odpowiedzialność za wynik domeny produktowej (total Outbound). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz dbałość o zapewnienie założeń kampanii telemarketingowych.
Celowanie lokalizacji według wskaźników sprzedażowych.
Podejmowanie działań mających na celu maksymalizację sprzedaży.
Analiza efektywności i rekomendowanie rozwiązań usprawniających proces sprzedaży.
Przygotowywanie i implementacja kampanii sprzedaży nowych aktywacji dla Klientów nieposiadających aktywacji w Orange oraz dla dotychczasowych Klientów. Dosprzedaż nowych usług. Monitoring skuteczności kampanii.
Zarządzanie, jakością i wyznaczanie standardów pracy w podległych 44 zespołach specjalizujących się
w konkretnej kampanii.
Organizowanie struktur i procesów sprzedażowych.
Motywowanie zespołów sprzedażowych do realizacji wyznaczonych celów. Podnoszenie kompetencji doradców agencyjnych i handlowców z firm zewnętrznych.
Organizowanie wewnętrznych imprez i eventów dla pracowników. Zapewnienie m.in. bazy noclegowej, cateringu, atrakcji.
Przygotowywanie raportów z kampanii i cotygodniowych wyników sprzedażowych w podziale na produkty.
Prowadzenie szkoleń produktowych dedykowanych doradcom i trenerom
Współpraca z Działem Rozwoju Sprzedaży.
Młodszy Konsultant w Dziale Aktywacji
PTK Centertel SP z o.o. (opertor marki Orange)
- Wprowadzanie danych Klienta do systemu bilingowego
- Przeprowadzanie analizy danych Klienta w systemie
- Współpraca z Sekcją Dealer Suport i Wielcome Call
- Przeprowadzanie kontroli oryginałów dokumentów
- Weryfikacja otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Kontrola poprawności wykonywanych aktywacji
- Kontrola poprawności wprowadzanych danych do systemu
- Przeprowadzanie analizy danych Klienta w systemie
- Współpraca z Sekcją Dealer Suport i Wielcome Call
- Przeprowadzanie kontroli oryginałów dokumentów
- Weryfikacja otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Kontrola poprawności wykonywanych aktywacji
- Kontrola poprawności wprowadzanych danych do systemu
Szkolenia i kursy
Noweczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych
- Profesjonalna obsługa klienta
- Tworzenie efektywnych skryptów telemarketingowych
- Tworzenie kampanii telemarketingowych i pomiar ich efektywności
- Sztuka przekonywania w telemarketingu
- Zaawansowane techniki telemarketingu
- Kurs pisania bezwzrokowego
- Profesjonalna obsługa klienta
- Tworzenie efektywnych skryptów telemarketingowych
- Tworzenie kampanii telemarketingowych i pomiar ich efektywności
- Sztuka przekonywania w telemarketingu
- Zaawansowane techniki telemarketingu
- Kurs pisania bezwzrokowego
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Kino, książki,podróże
Inne
- Prawo jazdy kategoria B
- Obsługa komputera (Excel, Power Point, Outlook)
- Obsługa komputera (Excel, Power Point, Outlook)