Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Personalnych, Glowny specjalista ds. personalnych
• sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i ustania stosunku pracy,
• sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• współpraca z jednostkami gospodarczymi wchodzącymi w skład Grupy w sprawach związanych ze sprawami personalnymi,
• wsparcie w obszarze kadrowym dla użytkowników SAP HR,
• opiekun biznesowy SAP HR,
• administracja kadrowa,
• wspieranie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania pracownikami,
• rozliczanie ewidencji czasu pracy: urlopów, zwolnień lekarskich,
• opracowywanie procedur i dokumentacji kadrowej,
• przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
• zarządzanie benefitami dla pracowników tj. opieka medyczna ubezpieczenia grupowe,
• administrowanie ZFŚS,
• sporządzanie raportów dla Zarządu i instytucji zewnętrznych.
• sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• współpraca z jednostkami gospodarczymi wchodzącymi w skład Grupy w sprawach związanych ze sprawami personalnymi,
• wsparcie w obszarze kadrowym dla użytkowników SAP HR,
• opiekun biznesowy SAP HR,
• administracja kadrowa,
• wspieranie kadry kierowniczej w zakresie zarządzania pracownikami,
• rozliczanie ewidencji czasu pracy: urlopów, zwolnień lekarskich,
• opracowywanie procedur i dokumentacji kadrowej,
• przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
• zarządzanie benefitami dla pracowników tj. opieka medyczna ubezpieczenia grupowe,
• administrowanie ZFŚS,
• sporządzanie raportów dla Zarządu i instytucji zewnętrznych.
Specjalista ds. Kadr i Płac
• sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i innej dokumentacji związanej przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
• administracja kadrowo-płacowa,
• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• sporządzanie przelewów bankowych,
• przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
• przygotowywanie deklaracji podatkowych,
• sporządzanie raportów dla Zarządu.
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich,
• administracja kadrowo-płacowa,
• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• sporządzanie przelewów bankowych,
• przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
• przygotowywanie deklaracji podatkowych,
• sporządzanie raportów dla Zarządu.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding