Doświadczenie zawodowe
Communication Manager Philips Consumer Lifestyle
KEY COMPETENCES
- Developing and implementing strategy plans for PR and communication
- Marketing planning and managing projects / Budgeting and control
- Managing people / Leading project teams / Cross-functional cooperation: corporate / international
- Developing cooperation with local endorsement and celebrities
- Developing external relations and customer service
- Managing communications in the organization
- Developing and implementing strategy plans for PR and communication
- Marketing planning and managing projects / Budgeting and control
- Managing people / Leading project teams / Cross-functional cooperation: corporate / international
- Developing cooperation with local endorsement and celebrities
- Developing external relations and customer service
- Managing communications in the organization
Marketing Communication & Corporate Communication Manager 4CE
Marketing
- zarządzanie projektami marketingowymi; planowanie strategiczne i budżetowanie
- marketingowe akcje eventowe (wystawy, konkursy, sponsoring)
- współpraca z wyższym kierownictwem marketingu w zakresie budżetu i planowania
- zarządzanie współpracą z kooperującymi agencjami w zakresie kampanii ATL
- adaptacja inicjatyw europejskich
Public Relations
- współtworzenie strategii PR i współpraca z mediami
- planowanie i koordynacja akcji eventowych, spotkań i konferencji prasowych
- nadzorowanie współpracy z firmami partnerskimi (media, agencje kreatywne,
instytucje monitoringowe, lokalne organizacje PR)
- wspieranie akcji eventowych (wystąpienia publiczne, wywiady dla mediów)
- nadzór nad zespołem ds. PR
Komunikacja
- współtworzenie spójnej komunikacji korporacyjnej (360o) i polityki wizerunku firmy
- zarządzanie produkcją edytorską i wydawaniem lokalnych publikacji
- “kaskadowanie” wewnętrznych rozporządzeń wyższego kierownictwa
- zapewnianie zgodności przekazu informacyjnego z wartościami i filozofią firmy
- koordynacja inicjatyw pracowniczych o zasięgu ogólnoeuropejskim i lokalnym
- zarządzanie projektami marketingowymi; planowanie strategiczne i budżetowanie
- marketingowe akcje eventowe (wystawy, konkursy, sponsoring)
- współpraca z wyższym kierownictwem marketingu w zakresie budżetu i planowania
- zarządzanie współpracą z kooperującymi agencjami w zakresie kampanii ATL
- adaptacja inicjatyw europejskich
Public Relations
- współtworzenie strategii PR i współpraca z mediami
- planowanie i koordynacja akcji eventowych, spotkań i konferencji prasowych
- nadzorowanie współpracy z firmami partnerskimi (media, agencje kreatywne,
instytucje monitoringowe, lokalne organizacje PR)
- wspieranie akcji eventowych (wystąpienia publiczne, wywiady dla mediów)
- nadzór nad zespołem ds. PR
Komunikacja
- współtworzenie spójnej komunikacji korporacyjnej (360o) i polityki wizerunku firmy
- zarządzanie produkcją edytorską i wydawaniem lokalnych publikacji
- “kaskadowanie” wewnętrznych rozporządzeń wyższego kierownictwa
- zapewnianie zgodności przekazu informacyjnego z wartościami i filozofią firmy
- koordynacja inicjatyw pracowniczych o zasięgu ogólnoeuropejskim i lokalnym
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.