Iwona Wolff

Specjalista ds. handlowych i marketingu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. handlowych i marketingu
Transit - Maciej Wilamowski
zarządzanie współpracą z firmami w zakresie optymalizacji kosztów i wdrażania nowych usług;
negocjowanie umów zakupu usług oraz renegocjacje umów już istniejących;
koordynacja przepływu informacji wewnątrz firmy;
aktywne poszukiwanie nowych dostawców oferowanych produktów oraz negocjowanie warunków współpracy;
prowadzenie oficjalnej korespondencji w języku polskim i angielskim;
planowanie i nadzór nad organizacją imprez marketingowych;
wykonywanie tłumaczeń materiałów marketingowych;
Atlas Copco Polska Sp. z o.o.
Asystentka Działu Handlowego i Marketingu
opieka nad siecią dealerską i oddziałami firmy na terenie całego kraju;
nadzór nad procesem tworzenia kontraktów handlowych przy ścisłej współpracy z działem prawnym firmy;
archiwizacja całości dokumentacji związanej ze sprzedażą;
kompletowanie dokumentacji przetargowych;
przygotowywanie materiałów i prezentacji na spotkania;
organizacja szkoleń i nadzór nad ich przebiegiem;
organizacja wyjazdów służbowych;
koordynacja procesu zakupów materiałów promocyjnych oraz produktów reklamowych;
opieka nad bieżącym stanem magazynu marketingowego;
bieżąca obsługa działu handlowego.

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
., inżynierskie
Liceum Ekonomiczne -Menadżerskie dla dorosłych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

psychologia, spadochroniarstwo, motoryzacja.

Inne

Obsługa programów komputerowych: MS Office, Lotus Notes, Mac OS X, CRM .

Znajomość zagadnień prawa administracyjnego, handlowego.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?