Iwona Tekla

Iwona Tekla

Koordynator Obsługi Klienta, Raychem Polska Sp. z o.o. / Tyco Electronics
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

TYCO Electronics Polska Sp. z o.o.
Koordynator Obsługi Klienta
Obsługa zamówień dystrybutorów, organizowanie i nadzorowanie dostaw, kontrola płatności.
Logo
Internal Sales Representative
MEMEC Polska Sp. z o.o.
Obsługa klientów z Europy Wschodniej (Czechy, Słowacja, Słowenia, Turcja, Serbia i Czarnogóra, Grecja i Rumunia), wprowadzanie zamówień, koordynowanie i nadzorowanie dostaw, stała współpraca z magazynem, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odprawy celnej w związku z prowadzoną sprzedażą.
Core User przy wprowadzaniu programu SAP do polskiego oddziału firmy Memec.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Jastrzębiu Zdroju
Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja