Doświadczenie zawodowe
Kierownik Promocji Segmentu Czasopism Luksusowych (Twój STYL, PANI)
Prowadzenie działań promocyjnych w.w tytułów prasowych w zakresie:
- organizacji prestiżowych eventów dla w.w tytułów: DOSKONAŁOŚĆ MODY Twojego STYLU, DOSKONAŁOŚĆ ROKU Twojego STYLU, AUTO LIDER i KOBIECY SAMOCHÓD ROKU Twojego STYLU, KOBIETA ROKU Twojego STYLU, SREBRNE JABŁKA miesięcznika PANI, ŻYCZENIE AGATY, ZŁOTY NOS miesięcznika PANI (eventy liczące od 50 do 650 gości)
- pozyskiwania sponsorów gotówkowych i barterowych do w.w działań
- prowadzenia przekrojowych działań promocyjnych obejmujących cały segment prasy luksusowej (Twój STYL, PANI, SHOW, GRAZIA), np. ogólnopolska akcja „STYLOWE ZAKUPY” – weekend rabatów (dwa razy w roku)
- produkcji spotów telewizyjnych, radiowych, bannerów internetowych we współpracy z agencją oraz reklam prasowych
- organizacji i produkcji dodatków do magazynów (w tym prowadzenie negocjacji handlowych)
- patronatów medialnych
- organizacji prestiżowych eventów dla w.w tytułów: DOSKONAŁOŚĆ MODY Twojego STYLU, DOSKONAŁOŚĆ ROKU Twojego STYLU, AUTO LIDER i KOBIECY SAMOCHÓD ROKU Twojego STYLU, KOBIETA ROKU Twojego STYLU, SREBRNE JABŁKA miesięcznika PANI, ŻYCZENIE AGATY, ZŁOTY NOS miesięcznika PANI (eventy liczące od 50 do 650 gości)
- pozyskiwania sponsorów gotówkowych i barterowych do w.w działań
- prowadzenia przekrojowych działań promocyjnych obejmujących cały segment prasy luksusowej (Twój STYL, PANI, SHOW, GRAZIA), np. ogólnopolska akcja „STYLOWE ZAKUPY” – weekend rabatów (dwa razy w roku)
- produkcji spotów telewizyjnych, radiowych, bannerów internetowych we współpracy z agencją oraz reklam prasowych
- organizacji i produkcji dodatków do magazynów (w tym prowadzenie negocjacji handlowych)
- patronatów medialnych
Kierownik Działu Kolekcje i Projekty Specjalne
Prowadzenie Działu Kolekcji w wyd. BAUER w zakresie:
- kreowania pomysłów, planowania budżetów (tj. sporządzania kalkulacji finansowych), produkcji, kolportażu, marketingu, oraz zatrudniania podwykonawców
- analizy i monitoringu rynku kolekcyjnego konkurencji w Polsce i rynków zagranicznych
- prowadzenia negocjacji finansowych z partnerami
- kreacji strony wizualnej kolekcji
- realizacji kampanii reklamowych kolekcji (ATL, BTL)
- współpracy z firmami kooperującymi z wydawnictwem: dystrybutorzy filmowi, firmy fonograficzne, pozostali licencjodawcy
- kreowania pomysłów, planowania budżetów (tj. sporządzania kalkulacji finansowych), produkcji, kolportażu, marketingu, oraz zatrudniania podwykonawców
- analizy i monitoringu rynku kolekcyjnego konkurencji w Polsce i rynków zagranicznych
- prowadzenia negocjacji finansowych z partnerami
- kreacji strony wizualnej kolekcji
- realizacji kampanii reklamowych kolekcji (ATL, BTL)
- współpracy z firmami kooperującymi z wydawnictwem: dystrybutorzy filmowi, firmy fonograficzne, pozostali licencjodawcy
Promotion Manager Segmentu Prasy Młodzieżowej (BRAVO, BRAVO Girl, BRAVO SPORT, TWIST, FUN CLUB)
Planowanie i realizacja działań marketingowych pięciu tytułów prasowych w zakresie ATL, BTL dla B2C, w tym:
- organizacja konkursów oraz rozciągniętych w czasie akcji promocyjnych
- tworzenie działań wizerunkowych dla w.w magazynów
- organizacja eventów dla klientów (własny pomysł, sponsoring, realizacja)
- produkcja sesji modowych zagranicznych
- pomysłodawca i koordynator dwóch prestiżowych konkursów modellingowych z agencjami Mango Models oraz D’VISION Model Management, a także współpraca z polską edycją konkursu ELITE MODEL LOOK
- współpraca z klientami, domami mediowymi tworząc niestandardowe akcje promocyjne oraz pozyskiwanie sponsorów do ww. działań
- współpraca z telewizją min.: TVN, POLSAT, MTV, VIVA, ZIG ZAP (redakcyjna, konkursowa, product placement tytułów w programach telewizyjnych)
- patronaty medialne
- organizacja konkursów oraz rozciągniętych w czasie akcji promocyjnych
- tworzenie działań wizerunkowych dla w.w magazynów
- organizacja eventów dla klientów (własny pomysł, sponsoring, realizacja)
- produkcja sesji modowych zagranicznych
- pomysłodawca i koordynator dwóch prestiżowych konkursów modellingowych z agencjami Mango Models oraz D’VISION Model Management, a także współpraca z polską edycją konkursu ELITE MODEL LOOK
- współpraca z klientami, domami mediowymi tworząc niestandardowe akcje promocyjne oraz pozyskiwanie sponsorów do ww. działań
- współpraca z telewizją min.: TVN, POLSAT, MTV, VIVA, ZIG ZAP (redakcyjna, konkursowa, product placement tytułów w programach telewizyjnych)
- patronaty medialne
Szkolenia i kursy
Warszawska Szkoła Reklamy (1997 - 1999)
Specjalizacja: Strategia Reklamy
Specjalizacja: Strategia Reklamy
Edukacja
Grupy
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.