Iwona Siekierzyńska-Oleksiuk

Starszy Specjalista Ds. Jakości, Orange Customer Service Sp. z o.o.
Skokowa, dolnośląskie

Umiejętności

dobra znajomość pakietu MS Office umiejętność pracy w zespole i w stresie posiadam doświadczenie w pracy w administracji

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Jakości, Orange Polska S.A. Dział Jakości Danych
• analizowałam błędy identyfikowane w trakcie procesu realizacji usług,
• rekomendowałam usprawnienia oraz zmiany systemowe wpływające na poprawę jakości danych,
• zapewniałam spójność i poprawność merytoryczną systemów wspierających świadczenie usług i
obsługę Klientów Biznesowych.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Monitoringu, Telekomunikacja Polska S.A.
• koordynowałam zadania związane z monitorowaniem jakości pracy na Stanowiskach ds.
Utrzymania Klientów,
• rekomendowałam działania usprawniające proces realizacji usług,
• organizowałam i planowałam programy rozwojowe oraz monitorowałam rozwój kompetencji
Telesprzedawców.
Orange Polska S.A.
Stanowisko ds. Realizacji Zamówień
• tworzyłam i analizowałam pod kątem jakościowym i ilościowym pracę doradców,
• sporządzałam miesięczne raporty i rankingi z testów wiedzy i efektywności pracy doradców,
• tworzyłam i wdrażałam narzędzia wsparcia dla doradców w celu zwiększeniu efektywności pracy.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Wsparcia w zakresie realizacji szkoleń, Pion Klientów Biznesowych
• przygotowywałam indywidualne oferty handlowe dostosowane do potrzeb klienta,
• monitorowałam potrzeby szkoleniowe w zakresie wiedzy produktowej
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. korespondencji i Telefonicznej Obsługi Klientów:
• ewidencjonowałam przyjętą korespondencję,
• udzielałam Klientom informacji osobiście oraz telefonicznie,
• udzielałam pisemnej odpowiedzi na wpływające zamówienia i pisma Klientów stosując
obowiązujące przepisy dotyczące wykonania usług telekomunikacyjnych,
• opracowywałam niezbędne dokumenty – zlecenia dotyczące realizacji usługi,
• udzielałam pisemnych wyjaśnień na skargi i wnioski złożone w Obszarze Telekomunikacji,
• udzielałam odpowiedzi na pisma Klientów z przyjęć przez Dyrektora Regionu Obsługi Klienta.
Orange Polska S.A.
Stanowisko ds. reklamacji opłat
• przyjmowałam interesantów w ramach reklamacji osobistych i telefonicznych,
• rejestrowałam wpływające pisma oraz przekazywałam je do odpowiednich komórek,
• udzielałam pisemnych odpowiedzi na wpływające reklamacje Klientów stosując obowiązujące
przepisy dotyczące wykonania usług telekomunikacyjnych,
• prowadziłam dokumentację dot. reklamacji usług oraz sporządzałam sprawozdania
z tego zakresu.
Orange Polska S.A.
Obsługa sekretariatu, Pion Klientów Indywidualnych i Biznesowych (PKB, PKI) (okresowe zastępstwa):
• rozdzielałam i ewidencjonowałam korespondencję przychodzącą i wychodzącą,
• obsługiwałam klientów dyrektora PKB osobiście oraz telefonicznie,
• przygotowywałam i wysyłałam pisma dotyczące spraw bieżących Pionu,
• organizowałam spotkania dyrektora Pionu.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. kontroli i obiegu zleceń:
• współpracowałam z komórkami organizacyjnymi Rejonu Obsługi Klienta,
• kontrolowałam terminowy zwrot zleceń oraz odpowiadałam za kompletowanie pełnej
dokumentacji każdego zlecenia,
• sprawdzałam zlecenia pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym,
• prowadziłam dokumentację dotyczącą zleceń oddanych do wykonania.

Szkolenia i kursy

Wrzesień 2008 - „Efektywna Komunikacja i Asertywność”

Marzec 2007 - „Kreatywne myślenie”

Listopad 2003 - „Usługi telekomunikacyjne TP” (Certyfikat Siemens)

Listopad 2001 - „Obsługa systemu rozliczeń i obsługa klientów telekomunikacyjnych”

Marzec 1998 - „Zagadnienia socjo -psychologiczne dla pracowników Biur Obsługi Klienta”

Kwiecień 1996 - „Obsługa systemu reklamacji w systemie SERAT”

Marzec 1996 - „Biuro Obsługi Klienta”

1994 - 2014 - Szkolenia specjalistyczne dotyczące obsługiwanych aplikacji oraz produktów i usług
Grupy TP

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania „Edukacja” we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

• Czytanie książek - literatura faktu: Radosław Sikorski,
Wojciech Jagielski
• pływanie, bieganie