Umiejętności
Reklama
Corel Draw
Prawo jazdy
GIMP
Google Adwords
Google Analytics
Graphic Design
HTML
Illustrator
Joomla
Learning New Software
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Reklama online
Marketing internetowy
PowerPoint
SEM
SEO
Praca w zespole
Web Design
Grafika 2D
Adobe Photoshop
Media Elektroniczne - Digital Media
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Współpraca z zakresu marketingu
Prestige Lingua
• Przygotowanie nowej strony internetowej szkoły językowej
• Przygotowanie projektów graficznych zarówno do druku jak i materiałów na stronę www
• Opracowanie i przygotowanie mailingów
• Prowadzenie działań z zakresu SEO
• Ustalanie i koordynowanie eventów organizowanych przez szkołę, w tym wydarzeń takich jak: "Festiwal Piosenki Angielskiej" czy "Dni otwarte"
• Przygotowanie projektów graficznych zarówno do druku jak i materiałów na stronę www
• Opracowanie i przygotowanie mailingów
• Prowadzenie działań z zakresu SEO
• Ustalanie i koordynowanie eventów organizowanych przez szkołę, w tym wydarzeń takich jak: "Festiwal Piosenki Angielskiej" czy "Dni otwarte"
Współpraca z zakresu marketingu
Ośrodek Jeździecki HAJDUKI
• Stworzenie witryny internetowej Ośrodka Wypoczynkowego Hajduki www.hajduki.info
• Przygotowanie projektów graficznych do druku jak i do internetu
• Przygotowywanie ofert dla szkół, tzw. „zielone szkoły”, ofert sezonowych
• Kontakt z agencjami reklamowymi
• Współpraca z portalami turystycznymi
• Przygotowanie projektów graficznych do druku jak i do internetu
• Przygotowywanie ofert dla szkół, tzw. „zielone szkoły”, ofert sezonowych
• Kontakt z agencjami reklamowymi
• Współpraca z portalami turystycznymi
e-Marketing Manager
Spark DigitUP Sp. z o.o.
• Przygotowywanie raportów efektywności podejmowanych działań marketingowych
• Planowanie działań marketingowych w ramach budżetu
• Zarządzanie projektami
• Poszukiwanie i testowanie nowych źródeł ruchu
• Zarządzanie zespołem
• Administrowanie serwisu internetowego
• Planowanie działań marketingowych w ramach budżetu
• Zarządzanie projektami
• Poszukiwanie i testowanie nowych źródeł ruchu
• Zarządzanie zespołem
• Administrowanie serwisu internetowego
e-Marketing Manager
• Kreowanie i realizowanie marketingowej strategii online
• Generowanie leadów sprzedażowych
• Analiza źródeł ruchu celem optymalizacji działań SEO
• Optymalizacja konwersji celu
• Monitorowanie i analiza kampanii marketingowych
• Badanie efektywności podejmowanych dziłań marketingowych
• Administrowanie serwisu internetowego
• Generowanie leadów sprzedażowych
• Analiza źródeł ruchu celem optymalizacji działań SEO
• Optymalizacja konwersji celu
• Monitorowanie i analiza kampanii marketingowych
• Badanie efektywności podejmowanych dziłań marketingowych
• Administrowanie serwisu internetowego
Specjalista ds. Marketingu
Motor Centrum Sp. z o.o.
• Wdrożenie systemu klasy marketing automation w firmie
• Prowadzenie kampanii marketingowych promujących firmę oraz jej produkty
• Tworzenie i realizacja media planów
• Kontrola nad przyjętymi budżetami
• Kontrola i raportowanie przebiegu kampanii reklamowych w Internecie
• Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działów
• Przygotowanie eventów zarówno dla Klientów firmy jak i pracowników
• Zarządzanie stronami internetowymi firmy (każda na innym systemie CMS)
• Sporządzanie notatek prasowych
• Przygotowywanie (graficzne i merytoryczne) materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych zarówno do Internetu jak i do druku
• Współpraca z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi
• Przygotowywanie prezentacji podsumowujących sprzedaż
• Pełnienie funkcji koordynatora szkoleń
• Negocjowanie warunków umowy/zlecenia
• Prowadzenie kampanii marketingowych promujących firmę oraz jej produkty
• Tworzenie i realizacja media planów
• Kontrola nad przyjętymi budżetami
• Kontrola i raportowanie przebiegu kampanii reklamowych w Internecie
• Tworzenie raportów i analiz na potrzeby działów
• Przygotowanie eventów zarówno dla Klientów firmy jak i pracowników
• Zarządzanie stronami internetowymi firmy (każda na innym systemie CMS)
• Sporządzanie notatek prasowych
• Przygotowywanie (graficzne i merytoryczne) materiałów informacyjnych, reklamowych i promocyjnych zarówno do Internetu jak i do druku
• Współpraca z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi
• Przygotowywanie prezentacji podsumowujących sprzedaż
• Pełnienie funkcji koordynatora szkoleń
• Negocjowanie warunków umowy/zlecenia
wystawiono
Miałam przyjemność pracować z Iwoną i szczerze mogę polecić jako osobę, która bardzo rzetelnie wypełnia swoje obowiązki, zawsze ma głowę pełną nowych pomysłów i wie za jakie "sznurki pociągnąć" i jakich użyć narzędzi żeby te pomysły z sukcesem zrealizować. Pomocna dłoń dla współpracowników. Polecam jako pracownika i koleżankę .
wystawiono
Iwona to bardzo kompetentna i zorientowana na osiągnięcie celu osoba. Z olbrzymim zapałem podchodzi do pracy nad obecnymi jak i nowymi projektami. Optymizm i świetne poczucie humoru sprawiają, że współpraca z nią jest czystą przyjemnością.
wystawiono
Pani Iwona jest kompetentą osobą w zakresie marketingu, ma dużą wiedzę branżową i umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne. Zawsze dba w najmniejszych szczegółach o interes i dobro firmy, dla której pracuje z jednoczensą troską o jak najlepsze relacje z konrahentami. Współpraca z Panią Iwoną jest przyjemna, choć wymagająca dużego zaanagażowania i dlatego zawsze profesjonalna.
Specjalista ds. Sprzedaży
• Działania z zakresu marketingu:
- Stworzenie strony internetowej firmy
- Projektowanie gadżetów reklamowych
- Aktywne uczestnictwo w procesie opracowywania nowych katalogów produktów
- Zaprojektowanie kart produktów
• Obsługa dokumentacji magazynowej
• Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
• Wystawianie faktur
- Stworzenie strony internetowej firmy
- Projektowanie gadżetów reklamowych
- Aktywne uczestnictwo w procesie opracowywania nowych katalogów produktów
- Zaprojektowanie kart produktów
• Obsługa dokumentacji magazynowej
• Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
• Wystawianie faktur
Szkolenia i kursy
-Google AdWords poziom zaawansowany
-Google AdWords poziom podstawowy i średniozaawansowany
-pakiet graficzny Adobe Photoshop poziom zaawansowany
-projektowanie kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie i wydawnictwach
-kurs języka angielskiego w British School
-standardy obsługi klienta w serwisie
-Google AdWords poziom podstawowy i średniozaawansowany
-pakiet graficzny Adobe Photoshop poziom zaawansowany
-projektowanie kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie i wydawnictwach
-kurs języka angielskiego w British School
-standardy obsługi klienta w serwisie
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
komputery, Internet, grafika