Umiejętności
Zarządzanie problemami
instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
instalacja i konfiguracja terminali płatniczych
znajomość podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
znajomość relacyjnych baz danych i języka zapytań SQL
znajomość obsługi klienta systemu SAP
Prawo jazdy kat B
prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Photoshop CS4 – podstawowa
CorelDraw – dobra
Blender – podstawowa
Ms Office – średniozaawansowana
znajomość konfiguracji i obsługi klienta aplikacji Lotus Note
tworzenie procesów wewnętrznych
znajomość podstawowych technik testowania oprogramowania
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. sklepowych systemów IT
- podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych z I linii wspracia
- obsługa programu Lotus Notes
- obsługa programu JIRA
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- zarządzanie problemami
- znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
- znajomość podstawowych technik testowania oprogramowania
- tworzenie dokumentacji oraz instrukcji aplikacji
- uczestnictwo w projektach
- tworzenie specyfikacji zmian do aplikacji
- tworzenie skryptów w php5
- obsługa incydentów informatycznych z I linii wspracia
- obsługa programu Lotus Notes
- obsługa programu JIRA
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- zarządzanie problemami
- znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
- znajomość podstawowych technik testowania oprogramowania
- tworzenie dokumentacji oraz instrukcji aplikacji
- uczestnictwo w projektach
- tworzenie specyfikacji zmian do aplikacji
- tworzenie skryptów w php5
Specjalista ds. Sklepowego Systemu IT
- podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych z I linii wspracia
- obsługa programu Lotus Notes
- obsługa programu JIRA
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- zarządzanie problemami
- znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
- znajomość podstawowych technik testowania oprogramowania
- tworzenie dokumentacji oraz instrukcji aplikacji
- uczestnictwo w projektach
- tworzenie specyfikacji zmian do aplikacji
- obsługa incydentów informatycznych z I linii wspracia
- obsługa programu Lotus Notes
- obsługa programu JIRA
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- zarządzanie problemami
- znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
- znajomość podstawowych technik testowania oprogramowania
- tworzenie dokumentacji oraz instrukcji aplikacji
- uczestnictwo w projektach
- tworzenie specyfikacji zmian do aplikacji
Starszy Specjalista ds. Helpdesk
podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajomość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- konfiguracja terminali płatniczych
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- zapewnienie wsparcia przy przeprowadzaniu zmian formatu sklepu (Freshmarket - > Żabka) przy zachowaniu ciągłości sprzedaży.
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych
- zarządzanie problemami
- podstawowa znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajomość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- konfiguracja terminali płatniczych
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- zapewnienie wsparcia przy przeprowadzaniu zmian formatu sklepu (Freshmarket - > Żabka) przy zachowaniu ciągłości sprzedaży.
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych
- zarządzanie problemami
- podstawowa znajomość realacyjnych baz danych i języka zapytać SQL
Specjalista ds. Helpdesk
- podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajomość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- konfiguracja terminali płatniczych
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- zapewnienie wsparcia przy przeprowadzaniu zmian formatu sklepu (Freshmarket - > Żabka) przy zachowaniu ciągłości sprzedaży.
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajomość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- konfiguracja terminali płatniczych
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- wsparcie użytkowników z zakresu podstawowych dokumentów księgowych i magazynowych
- zapewnienie wsparcia przy przeprowadzaniu zmian formatu sklepu (Freshmarket - > Żabka) przy zachowaniu ciągłości sprzedaży.
- analiza, raportowanie oraz szukanie rozwiązań dla problemów globalnych
Młodszy specjalista ds. Helpdesk
- podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- podstawowa znajmość obsługi SAP
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
Stażystka w departamencie Informatyki na I linii wsparcia
- podstawowa znajomość systemów z rodziny Linux (SUSE)
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
- obsługa incydentów informatycznych
- obsługa programu Lotus Notes
- konfiguracja infrastruktury sieciowej w sklepach Żabka i Freshmarket
- instalacja, konfiguracja, administracyjna systemu kasowego i zapleczowego – Z-Kasa, Z-Market, BackOffice
Szkolenia i kursy
11-05-2010 Szkolenie „Reklama w Internecie. Od klasycznych form po te nowoczesne. ” organizowane przez Wyższą Szkołę Bankową
2011 -2012 ECDL Skils Card (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych).
29.03.2011 Szkolenie „Jak zaistnieć w Internecie-od domeny po własną WWW” organizowane przez Wyższą Szkołę Bankową
20-22.10.2014 ISTQB certyfikowany tester - poziom podstawowy
2011 -2012 ECDL Skils Card (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych).
29.03.2011 Szkolenie „Jak zaistnieć w Internecie-od domeny po własną WWW” organizowane przez Wyższą Szkołę Bankową
20-22.10.2014 ISTQB certyfikowany tester - poziom podstawowy
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Zainteresowania
grafika komputerowa, projektowanie graficzne, fotografia cyfrowa, podróże po kraju, gotowanie, wspinaczka
Organizacje
2010 - 2012 Członek Studenckiego Koła Naukowego Informatyki Stosowanej „InnovationIT” przy Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Inne
.
Grupy
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.