Iwona Pawłowska
Specjalista ds. sprzedaży
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży
02.11.2009 – 02.09.2010 praca na stanowisku Kierownika Sprzedaży w Nauczycielskiej Agencji Ubezpieczeniowej S.A Do moich obowiązków należało:
budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz dbanie o dobry jej wizerunek,
realizacja strategii i celów sprzedaży,
bieżące raportowanie wyników sprzedaży,
prowadzenie spotkań biznesowych,
negocjacje z osobami decyzyjnymi (dział HR, Dyrekcja),
zawieranie umów z klientami,
wdrażanie programu obsługi klienta,
prowadzenie rozmów handlowych (prezentacja oferty, negocjacje),
budowanie bazy klientów i sprzedaż produktów ubezpieczeń grupowych na życie, ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (indywidualnych)
szkolenie i motywowanie podległych osób,
współpraca z centralą i innymi działami firmy
budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz dbanie o dobry jej wizerunek,
realizacja strategii i celów sprzedaży,
bieżące raportowanie wyników sprzedaży,
prowadzenie spotkań biznesowych,
negocjacje z osobami decyzyjnymi (dział HR, Dyrekcja),
zawieranie umów z klientami,
wdrażanie programu obsługi klienta,
prowadzenie rozmów handlowych (prezentacja oferty, negocjacje),
budowanie bazy klientów i sprzedaż produktów ubezpieczeń grupowych na życie, ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych (indywidualnych)
szkolenie i motywowanie podległych osób,
współpraca z centralą i innymi działami firmy
Kierownik ds. Klienta Korporacyjnego
realizacja strategii i celów sprzedaży całego zespołu,
bieżące raportowanie wyników sprzedaży,
prowadzenie spotkań biznesowych,
negocjacje z osobami decyzyjnymi (dział HR, dział finansowy, zarząd),
zawieranie umów z klientami,
wdrażanie programu u klienta,
nawiązywanie relacji z brokerami
bieżące raportowanie wyników sprzedaży,
prowadzenie spotkań biznesowych,
negocjacje z osobami decyzyjnymi (dział HR, dział finansowy, zarząd),
zawieranie umów z klientami,
wdrażanie programu u klienta,
nawiązywanie relacji z brokerami
Szkolenia i kursy
2008r Techniki sprzedaży (Paiz Konsulting)
2007r. Techniki sprzedaży z elementami obsługi klienta (SWPS)
2007r. Techniki sprzedaży z elementami obsługi klienta (SWPS)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia