Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Doskonała organizacja pracy
Zdolność szybkiego uczenia się
Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz pracy w grupie
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, programy użytkowe)
Zdolność do szybkiej analizy i wyciągania celnych wniosków,
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, programy użytko
Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, czasami pod dużą presją czasu
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
CLAN CITY Szkoła języka angielskiego
Zarządzanie Szkołą jako całością administracyjno-dydaktyczną
Nadzorowanie kadry administracyjnej oraz lektorskiej
Szkolenie kadry metodycznej i kierowniczej
Planowanie i realizowanie działań promocyjnych
Rekrutacja i koordynowanie procesami rekrutacyjnymi całej firmy
Odpowiedzialność za rozliczenia i finanse
Nadzorowanie kadry administracyjnej oraz lektorskiej
Szkolenie kadry metodycznej i kierowniczej
Planowanie i realizowanie działań promocyjnych
Rekrutacja i koordynowanie procesami rekrutacyjnymi całej firmy
Odpowiedzialność za rozliczenia i finanse
Sales Manager / Doradca Biznesowy
QleanAir Scandinavia
Współpraca z szwedzkim producentem innowacyjnych rozwiązań QleanAir Scandinavia
Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem;
Tworzenie prezentacji oraz ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta biznesowego;
Zamykanie sprzedaży wraz z pełną kontrolą przebiegu zamówienia;
Prowadzenie oraz koordynacja konferencji i szkoleń;
Aktywne poszukiwanie nowych klientów;
Opracowywanie strategii marketingowej dotyczącej poszerzania rynku.
Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem;
Tworzenie prezentacji oraz ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta biznesowego;
Zamykanie sprzedaży wraz z pełną kontrolą przebiegu zamówienia;
Prowadzenie oraz koordynacja konferencji i szkoleń;
Aktywne poszukiwanie nowych klientów;
Opracowywanie strategii marketingowej dotyczącej poszerzania rynku.
Area Key Account Manager
JET MEDIA Sp. z o.o. Warszawa
Bezpośredni kontakt z drukarniami wielkoformatowymi oraz agencjami reklamowymi;
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych oraz obsługa stałych klientów;
Sprzedaż markowych produktów;
Współpraca z dostawcami z całej Europy;
Prowadzenie i koordynacja szkoleń sprzedażowych oraz produktowych;
Pomoc w działaniach marketingowych.
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych oraz obsługa stałych klientów;
Sprzedaż markowych produktów;
Współpraca z dostawcami z całej Europy;
Prowadzenie i koordynacja szkoleń sprzedażowych oraz produktowych;
Pomoc w działaniach marketingowych.
Export Sales Executive
DRYTAC Ltd, Bristol, Anglia
Bezpośrednia współpraca z siecią dystrybutorów w całej Europie;
Budowa silnych więzi z klientami;
Aktywna sprzedaż poprzez znakomitą obsługę klienta oraz profesjonalną wiedzę;
Bezpośrednie prezentacje aplikacji produktów;
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych.
Budowa silnych więzi z klientami;
Aktywna sprzedaż poprzez znakomitą obsługę klienta oraz profesjonalną wiedzę;
Bezpośrednie prezentacje aplikacji produktów;
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych.
Marketing Manager
POL CONSTRUCTION COMPANY, Los Angeles, USA
Planowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla Handlowców;
Identyfikacja i rozwój strategii marketingowych;
Rozwój strategii cenowej przy utrzymaniu wysokich marż oraz zadowolenia klienta;
Formułowanie i koordynowanie aktywności marketingowych promujących produkty i usługi we współpracy z Managerami Promocji i Reklamy
Identyfikacja i rozwój strategii marketingowych;
Rozwój strategii cenowej przy utrzymaniu wysokich marż oraz zadowolenia klienta;
Formułowanie i koordynowanie aktywności marketingowych promujących produkty i usługi we współpracy z Managerami Promocji i Reklamy
Szkolenia i kursy
Szkolenie Trenerskie (160h) „Trener Sukcesu – szkolenie rozwijające kompetencje trenerskie”, Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys, 2013,
Profesjonalne Techniki Sprzedaży, COMBIDATA POLAND Sp. z o.o., 2013,
Komunikacja w biznesie, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
English for Presentations – specjalistyczne warsztaty językowe, Ośrodek Szkoleń i Informacji „Effect”, 2013,
Techniki Sprzedaży, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Umiejętności osobiste, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja – trening dla średnio-zaawansowanych, KNOW BOX S.A., 2013,
Zarządzanie Sprzedażą i Relacjami z Klientem, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Kurs Coachingu, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
Przejmowanie klientów od konkurencji, EURO-KONSULTING Sp. z o.o., 2010,
Kurs j. angielskiego w Biznesie zakończony Egzaminem Państwowym i Certyfikatem, Cambridge ESOL Certificate in ESOL International - Business English, Bristol UK, 2009,
Kurs języka angielskiego, AMERICAN LANGUAGE COMMUNITY CENTER, New York USA, 2002 – 2003,
Komunikacja Interpersonalna w Zarządzaniu Zespołem, GREENHOUSE TRAINING ADVISORY GROUP, 2002,
Profesjonalna Obsługa Klienta, IDEA MANAGEMENT CONSULTING, 2001,
Kurs języka angielskiego na poziomie Business Language, KAPLAN AMERICAN ACADEMY, 2000 – 2001.
Profesjonalne Techniki Sprzedaży, COMBIDATA POLAND Sp. z o.o., 2013,
Komunikacja w biznesie, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
English for Presentations – specjalistyczne warsztaty językowe, Ośrodek Szkoleń i Informacji „Effect”, 2013,
Techniki Sprzedaży, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Umiejętności osobiste, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Wystąpienia publiczne i autoprezentacja – trening dla średnio-zaawansowanych, KNOW BOX S.A., 2013,
Zarządzanie Sprzedażą i Relacjami z Klientem, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
Kurs Coachingu, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
Przejmowanie klientów od konkurencji, EURO-KONSULTING Sp. z o.o., 2010,
Kurs j. angielskiego w Biznesie zakończony Egzaminem Państwowym i Certyfikatem, Cambridge ESOL Certificate in ESOL International - Business English, Bristol UK, 2009,
Kurs języka angielskiego, AMERICAN LANGUAGE COMMUNITY CENTER, New York USA, 2002 – 2003,
Komunikacja Interpersonalna w Zarządzaniu Zespołem, GREENHOUSE TRAINING ADVISORY GROUP, 2002,
Profesjonalna Obsługa Klienta, IDEA MANAGEMENT CONSULTING, 2001,
Kurs języka angielskiego na poziomie Business Language, KAPLAN AMERICAN ACADEMY, 2000 – 2001.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Literatura
Podróże
Wyzwania
Coaching
Podróże
Wyzwania
Coaching
Inne
Referencje dostępne na życzenie.