Iwona Oksztul

Dyrektor Zarządzający
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B Doskonała organizacja pracy Zdolność szybkiego uczenia się  Łatwość w nawiązywaniu kontaktu oraz pracy w grupie  Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, programy użytkowe)  Zdolność do szybkiej analizy i wyciągania celnych wniosków,  Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, Internet, programy użytko Zdolność szybkiego podejmowania decyzji, czasami pod dużą presją czasu

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor zarządzający
CLAN CITY Szkoła języka angielskiego
Zarządzanie Szkołą jako całością administracyjno-dydaktyczną
Nadzorowanie kadry administracyjnej oraz lektorskiej
Szkolenie kadry metodycznej i kierowniczej
Planowanie i realizowanie działań promocyjnych
Rekrutacja i koordynowanie procesami rekrutacyjnymi całej firmy
Odpowiedzialność za rozliczenia i finanse
Logo
Sales Manager / Doradca Biznesowy
QleanAir Scandinavia
Współpraca z szwedzkim producentem innowacyjnych rozwiązań QleanAir Scandinavia
Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem;
Tworzenie prezentacji oraz ofert dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta biznesowego;
Zamykanie sprzedaży wraz z pełną kontrolą przebiegu zamówienia;
Prowadzenie oraz koordynacja konferencji i szkoleń;
Aktywne poszukiwanie nowych klientów;
Opracowywanie strategii marketingowej dotyczącej poszerzania rynku.
Logo
Area Key Account Manager
JET MEDIA Sp. z o.o. Warszawa
Bezpośredni kontakt z drukarniami wielkoformatowymi oraz agencjami reklamowymi;
Budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami, pozyskiwanie nowych oraz obsługa stałych klientów;
Sprzedaż markowych produktów;
Współpraca z dostawcami z całej Europy;
Prowadzenie i koordynacja szkoleń sprzedażowych oraz produktowych;
Pomoc w działaniach marketingowych.
Logo
Export Sales Executive
DRYTAC Ltd, Bristol, Anglia
Bezpośrednia współpraca z siecią dystrybutorów w całej Europie;
Budowa silnych więzi z klientami;
Aktywna sprzedaż poprzez znakomitą obsługę klienta oraz profesjonalną wiedzę;
Bezpośrednie prezentacje aplikacji produktów;
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych.
Logo
Marketing Manager
POL CONSTRUCTION COMPANY, Los Angeles, USA
Planowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla Handlowców;
Identyfikacja i rozwój strategii marketingowych;
Rozwój strategii cenowej przy utrzymaniu wysokich marż oraz zadowolenia klienta;
Formułowanie i koordynowanie aktywności marketingowych promujących produkty i usługi we współpracy z Managerami Promocji i Reklamy
Logo
Koordynator Exportu
SAINT GOBAIN ISOVER POLSKA, Gliwice
Pracownik Roku 2001!
Kierowanie Działem Exportu;
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla Działu Obsługi Klienta;
Kontakty z klientami międzynarodowymi;
Pro-aktywna sprzedaż;
Uczestnictwo w Międzynarodowych Targach Budowlanych

Szkolenia i kursy

 Szkolenie Trenerskie (160h) „Trener Sukcesu – szkolenie rozwijające kompetencje trenerskie”, Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys, 2013,
 Profesjonalne Techniki Sprzedaży, COMBIDATA POLAND Sp. z o.o., 2013,
 Komunikacja w biznesie, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
 English for Presentations – specjalistyczne warsztaty językowe, Ośrodek Szkoleń i Informacji „Effect”, 2013,
 Techniki Sprzedaży, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
 Umiejętności osobiste, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
 Wystąpienia publiczne i autoprezentacja – trening dla średnio-zaawansowanych, KNOW BOX S.A., 2013,
 Zarządzanie Sprzedażą i Relacjami z Klientem, Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl Sp. z o.o AKADEMIA PARP, 2013,
 Kurs Coachingu, NET AKADEMIA Urszula Rosińska, 2013,
 Przejmowanie klientów od konkurencji, EURO-KONSULTING Sp. z o.o., 2010,
 Kurs j. angielskiego w Biznesie zakończony Egzaminem Państwowym i Certyfikatem, Cambridge ESOL Certificate in ESOL International - Business English, Bristol UK, 2009,
 Kurs języka angielskiego, AMERICAN LANGUAGE COMMUNITY CENTER, New York USA, 2002 – 2003,
 Komunikacja Interpersonalna w Zarządzaniu Zespołem, GREENHOUSE TRAINING ADVISORY GROUP, 2002,
 Profesjonalna Obsługa Klienta, IDEA MANAGEMENT CONSULTING, 2001,
 Kurs języka angielskiego na poziomie Business Language, KAPLAN AMERICAN ACADEMY, 2000 – 2001.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Business English, magisterskie
University of Cambridge
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Literatura
Podróże
Wyzwania
Coaching

Inne

Referencje dostępne na życzenie.