Iwona Niewiadomska

Główny Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży/ Marketing Rynku Konsumenckiego
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Kierownik sekcji planowania i komunikacji
Orange Polska S.A.
Główny specjalista ds. rozwoju sprzedaży/ Marketing Rynku Konsumenckiego
• Planowanie i zarządzanie wsparciem sprzedaży w kanałach sprzedaży w
oparciu o standardy ekspozycyjne
• Tworzenie i zarządzanie standardem wizualizacyjnym terminali w
salonach sprzedaży - planogramy ekspozycyjne, egzekucja i weryfikacja
zgodności standardu w sieci sprzedaży
• Udział w globalnym projekcie nowej standardu wizualizacji POS i wsparcia
sprzedaży - stream rozwoju terminali - planowane wdrożenie marzec 2018
• Udział w projektach wdrażających topowe terminale mobile -
odpowiedzialność za stream ekspozycyjny
• Udział w projektach wewnętrznych wspierających sprzedaż oferty mobile
oraz data Orange Polska
• Zarządzanie dystrybucją i dostępnością terminali ekspozycyjnych (live
demo, atrapy) w całej sieci sprzedaży,
• Wspieranie wizerunku marki, zarządzanie komunikacją do sieci
sprzedaży- salony własne i partnerskie
• Bliska współpraca z obszarami: Marketingu, Logistyki i Łańcucha Dostaw
oraz Zakupów w Orange Polska
• Współpraca z wiodącymi dostawcami terminali w celu zapewnienia
atrakcyjnej komunikacji w sieci sprzedaży
• Koordynowanie współpracy i komunikacji z partnerami sprzedażowymi-
Agentami sieci Orange Polska
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Kanałów Sprzedaży
• Tworzenie i koordynowanie działań wpływających na poprawę wyniku
NPS Orange Polska
• Obsługa procesu reklamacyjnego w POS
• Koordynowanie weryfikacji wiedzy konsultantów w POS, współtworzenie
procesów naprawczych
• Nadzorowanie zgodności procesu sprzedażowego z obowiązującymi
procedurami w Orange Polska, ukierunkowanie na minimalizowanie ryzyka
fraud’ów
• Weryfikacja przestrzegania zasad ochrony danych osobowych
• Bieżąca współpraca z obszarami: Bezpieczeństwem Korporacyjnym,
Wydziałem Formalno - Prawnym, Rzecznikiem Orange Polska
Orange Polska S.A.
Specjalista ds./ kanałów sprzedaży
Specjalista ds. kanałów sprzedaży PTK- Centertel Sp. z o. o.

• Realizowanie procesu zatrudniania i nadawania dostępów
pracownikom B2C i SOHO poprzez aplikację ZDSWS
• Realizowanie procesu aktywacji loginów B2C i SOHO poprzez aplikację REMEDY
• Obsługa skrzynki funkcyjnej *B2C pełnomocnictwa- rejestracja
pełnomocnictw handlowych przesyłanych przez strukturę regionalną
• Realizowanie procesu wymiany i zwrotów pełnomocnictw handlowych w związku z wprowadzeniem UA SSO.
• Realizowanie procesu rejestracji pełnomocnictw handlowych
z zakresu oferty ITI Neovision i Cyfrowy Dom Sp. z o.o.
• koordynacja oraz bieżące wsparcie obsługi procesu listy zarządzania
( wsparcie we wdrażaniu zmian w arkuszu listy zarządzania,
bieżąca obsługa reklamacji),
Logo
Manager Klubu
Klub Turkusowa Lampa- szkoła tańca, fitness, klub dzieci
Organizowanie i kontrola pracy instruktorów
Zarządzanie grafikiem zajęć
Negocjowanie korzystnych warunków współpracy z instruktorami
Organizowanie nowych zajęć w Klubie
Zatrudnianie, szkolenie i organizowanie pracy podległemu zespołowi
Terminowe przygotowywanie sprawozdań, analiz oraz innych zestawień
Aktualizacja strony www. Klubu
Dbanie o dobry PR Klubu
Promocja imprez, zajęć klubu na portalach społecznościowych
Stały monitoring działań w podobnej branży
Organizowanie imprez, dbanie o stałych klientów
Pozyskiwanie nowych klientów
Współpraca z firmami zewnętrznymi
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. planogramów
Wdrażanie planogramów przesyłanych przez National Plannera
Przeprowadzanie analizy sekwencji ułożenia asortymentu w ramach stoisk/działu
Sporządzanie plano gramów i lay-outów dla poszczególnych grup asortymentowych
Kontrola zgodności asortymentu z planogramem
Analiza wydajności półki
Przeprowadzanie analizy wielkości i jakości opakowań pod kątem możliwości ekspozycyjnych
Sporządzanie raportów dla Kierowników Działów Sprzedaży po wprowadzeniu nowych artykułów i zmianach layoutu
Szkolenie Kierowników w zakresie wykorzystywania plano gramów i konieczności zachowania dyscypliny w ich stosowaniu
Ścisła współpraca z zespołem Category Management w Biurze Zarządu
Zbieranie informacji o lokalnych preferencjach kluczowych Klientów
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Biuro Zarządu- Projekt MMS/ Prestige
Opracowanie centralnych wzorców oznaczenia towarów
Testy aplikacji w połączeniu z MMS
Wdrożenie i szkolenie osób z zakresu MMS
Opracowywanie dokumentacji
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Dekorator- Dział Obsługi Klienta
Zapewnianie sprawnej informacji wizualnej dla Klientów z manualem Makro
Projektowanie materiałów graficznych
Kontakty z firmami zewnętrznymi- system prezentacji towarów
Współpraca przy organizacji imprez okolicznościowych
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Specjalista ds. Promocji, Dział Promocji Sprzedaży
Zwiększanie sprzedaży poprzez inicjowanie i koordynowanie lokalnych akcji promocyjnych
Monitorowanie działań (promocyjnych i reklamowych) konkurencji w regionie
Nadzorowanie wszystkimi akcjami promocyjnymi na terenie hali
Wyszukiwanie, selekcjonowanie i prowadzenie wstępnych negocjacji z najemcami lokali na terenie hali
Sprzedawanie powierzchni reklamowych
Pozyskiwanie sponsorów
Sprawowanie opieki nad prezenterami (hostessy, promotorzy)
Organizowanie i przygotowanie spotkań z Klientami
Działalność charytatywna
Sponsoring

Szkolenia i kursy

2005-Computer Service Support S.A- Adobe Photoshop 8 pl, Warszawa
2002-Agencja Szkolenia Menedżerów- Asertywna Komunikacja w zespole, Warszawa

Edukacja

Logo
marketing i Reklama, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie

Zainteresowania

architektura

Inne

Doświadczenie we współzarządzaniu
dystrybucją oraz nadzorowaniu
zgodności procesów sprzedażowych z
obowiązującymi procedurami.
Współpraca z klientem wewnętrznym i
zewnętrznym w branży
telekomunikacyjnej. Uczestnictwo, w
projektach związanych z wdrożeniem i
rozwojem produktów oraz
optymalizacją procesów dystrybucji i
ekspozycji produktu. Projekty
zakończone sukcesami: rozszerzenie
ekspozycji produktów live demo o
100% oraz stworzenie procesów
wpływających na poprawę wyniku
NPS Orange Polska.

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Architektura i Sztuka.
Architektura i Sztuka.
W tej grupie architekci, projektanci wnętrz i artyści sztuk wizualnych wymieniają się opiniami, doświadczeniem, pomagają, radzą i szukają współpracy.
ART DECO
ART DECO
architektura, sztuka użytkowa, meble, biżuteria, industrial design
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.