Iwona Mroczek

Service Desk Analyst
Montreal, zagranica

Umiejętności

Active Directory Zarządzanie incydentami Zarządzanie usługami IT ITIL Microsoft Office Project Management dostarczanie usług Service Desk Windows 7 Windows Server

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Service Desk Analyst
NORMA Group
Logo
Service Desk Analyst
CSC Montreal
-Obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych w oparciu o systemy: Citrix Xenapp, BMC Remedy Service Desk, Active Directory,
-Administracja dostępem SSL VPN,
-Konfiguracja usług: www, Proxy, FTP,
-Zarządzanie uprawnieniami w oparciu o Active Directory,
-Obsługa użytkownika na poziomie: Lotus Notes, SAP,
-Resetowanie haseł i weryfikacja użytkowników,
-Optymalizacja obsługiwanych procesów zgodnie z metodologią Six Sigma,

Umiejętności:

MS Office 2003/2007,
Windows: XP, Vista, 7,
Lotus Notes,
BMC Remedy v7.5,
Citrix Xenapp,
Avaya IP Agent,
RDP (Remote Desktop Manager),
Windows PowerShell,
Active Directory,
Bomgar Representative Consol,
Adobe Photoshop, Corel Draw,
Znajomość zagadnień ISO9001:2000 and ITIL,
Aplikacje internetowe,
Logo
Help Desk Analyst
Idea Integration
-Zarządzanie i wymiana starych serwerów na nowe: Dell T710,
-Konfiguracja i administracja systemu przy pomocy DRAC (Dell Remote Access Controller),
-Konfiguracja switchów i portow przy pomocy Putty Connection Manager,
Logo
Help Desk Analyst
Ajilon Consulting
-Asystowanie technikowi w instalowaniu systemu telekomunikacyjnego IVR (Interactive Voice Response),
-Konfiguracja , ochrona i testowanie zachowania ruterów,
-Wdrażanie i utrzymanie systemu po stronie klienta,
-Support dla użytkowników systemów informatycznych w zakresie wykonywania analiz danych z systemów bazodanowych,
-Rozwiązywanie problemów związanych z hardware, software i sieciowych, instalacja oprogramowania,
-Przygotowanie raportów oraz Szkolenie nowych użytkowników.
Logo
Pomocnik grafika
Biuro reklamy i promocji KONCEPT s.c.

Szkolenia i kursy

College Platon - English course level 6
Centre d’éducation Champlain - Français level 4

Edukacja

Logo
Informatyka - Systemy Informacyjne zarządzania, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

grafika komputerowa, fotografia, rysunek, Internet, podróże, literatura, film

Inne

Prawo jazdy kategorii: B,
Zdolności plastyczne,
Nie paląca

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Doradztwo IT
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
KANADA
KANADA
Dla wszystkich zafascynowych tym pięknym krajem i wszystkim którzy planuję sie tam wybrać - i szukają porad.
Rzeszów IT
Rzeszów IT
O rynku IT w Rzeszowie.
sushi
sushi
Forum ludzi kochających SUSHI. Nie jest nam obce wasabi, nori i futo maki!
Tahitian Noni - owoc życia i zdrowia
Tahitian Noni - owoc życia i zdrowia
Poznasz tu owoc NONI (łac. morinda citrifolia), który przez ponad 2000 lat znany był jedynie mieszkańcom wysp południowego pacyfiku, a dzisiaj staje się czymś ważnym dla zdrowia i życia wielu m
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Grupa studentów, absolwentów i pracowników uczelni.