Iwona Mizera
kierownik, Miki Travel Ltd
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu rezerwacji indywidualnych (FIT)
Miki Travel Ltd. – Londyn
- samodzielne prowadzenie rezerwacji hotelowych z alokacji bądź dodatkowo na terenie krajów Bliskiego Wschodu: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Katar, Turcja oraz Grecji, Malty i Hiszpanii,
- szkolenie nowo-przyjętych pracowników,
- uczestnictwo w zebraniach menadżerów,
- zastępstwo kierowników obsługujących teren Europy, Azji, Australii i Stanów Zjednoczonych oraz opieka nad ich rejonami,
- uczestnictwo w światowych targach turystycznych w Londynie i rozmowy z przedstawicielami sieci hoteli na temat sprzedaży rezerwacji hotelowych
- szkolenie nowo-przyjętych pracowników,
- uczestnictwo w zebraniach menadżerów,
- zastępstwo kierowników obsługujących teren Europy, Azji, Australii i Stanów Zjednoczonych oraz opieka nad ich rejonami,
- uczestnictwo w światowych targach turystycznych w Londynie i rozmowy z przedstawicielami sieci hoteli na temat sprzedaży rezerwacji hotelowych
Pracownik działu rezerwacji indywidualnych (FIT)
Miki Travel Limited – Londyn
- rezerwacja hotelowa na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii,
- bezpośredni kontakt z biurami sprzedaży w Japonii, Hong Kongu,
Kuala Lumpur, Dżakarcie i innymi biurami na terenie Dalekiego
Wschodu oraz Europy poprzez wewnętrzny system rezerwacji AS 400,
- potwierdzanie rezerwacji i dotrzymywanie uzgodnionych terminów,
- negocjacje z hotelami związane ze zmianami rezerwacji dla klienta
- bezpośredni kontakt z biurami sprzedaży w Japonii, Hong Kongu,
Kuala Lumpur, Dżakarcie i innymi biurami na terenie Dalekiego
Wschodu oraz Europy poprzez wewnętrzny system rezerwacji AS 400,
- potwierdzanie rezerwacji i dotrzymywanie uzgodnionych terminów,
- negocjacje z hotelami związane ze zmianami rezerwacji dla klienta
Pracownik działu rezerwacji
Regent Palace Hotel (900 pokoi) – Londyn
- kreowanie rezerwacji na wewnętrznym systemie CARAHOST,
- bezpośrednia rezerwacja telefoniczna i e-mailowa,
- udzielanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję,
- przechowywanie akt według standardu działu rezerwacji,
- kontrola cen noclegów oraz alokacji na stronach internetowych tour operatorów
- sprawdzanie listy nieobecnych klientów „no show” i egzekwowanie należności,
- zapewnienie dobrej komunikacji pomiędzy działem rezerwacji a
innymi działami w hotelu,
- udzielanie odpowiedzi na zażalenia klientów
- bezpośrednia rezerwacja telefoniczna i e-mailowa,
- udzielanie odpowiedzi na otrzymaną korespondencję,
- przechowywanie akt według standardu działu rezerwacji,
- kontrola cen noclegów oraz alokacji na stronach internetowych tour operatorów
- sprawdzanie listy nieobecnych klientów „no show” i egzekwowanie należności,
- zapewnienie dobrej komunikacji pomiędzy działem rezerwacji a
innymi działami w hotelu,
- udzielanie odpowiedzi na zażalenia klientów
Szkolenia i kursy
Certyfikat: Rekrutacja i Selekcja Personelu (2003)
Edukacja
Inne
prawo jazdy kategorii B od 1996 r.