Doświadczenie zawodowe
Client Service Director
tworzenie strategii komunikacji i zarządzanie projektami prowadzonymi dla: Żywiec Zdrój, Danone, Nivea, Tesco, USP Zdrowie, Tchibo, Timotei, Clear, Partnerstwo dla Zdrowia (koalicja: Danone, Biedronka, Lubella i Instytut Matki i Dziecka), TK Maxx, Hebe, ZT Kruszwica, MEN;
zarządzanie zespołem dwudziestu konsultantów;
pozyskiwanie nowych klientów na rzecz agencji
zarządzanie zespołem dwudziestu konsultantów;
pozyskiwanie nowych klientów na rzecz agencji
senior account executive
- PR produktowy - FMCG, beauty&lifestyle,
- media relations,
- eventy,
- współpraca z celebrities, stylistami, etc.
Klienci:
- Procter&Gamble - marki hair care (Pantene, Wella House, Londa, head&shoulders, Herbal Essences)- dwuletnia współpraca, w tym kierowanie kilkuosobowym zespołem pracującym dla klienta,
- Unilever - Lipton
- Machina Design
- media relations,
- eventy,
- współpraca z celebrities, stylistami, etc.
Klienci:
- Procter&Gamble - marki hair care (Pantene, Wella House, Londa, head&shoulders, Herbal Essences)- dwuletnia współpraca, w tym kierowanie kilkuosobowym zespołem pracującym dla klienta,
- Unilever - Lipton
- Machina Design
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?