Iwona Masłoń

Infrastructure Resources Management Leader for IBM GSDC Poland
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie usługami IT Negocjacje Project Management SQL

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
Infrastructure Resources Management Leader
Kierownik działu zarządzania zasobami infrastruktury. W zakresie odpowiedzialności znajduje się:
- zarządzanie infrastrukturą IT
- zarządzanie utrzymaniem powierzchni biurowej (w tym ochrona obiektu)
- zarządzanie usługami BHP i procesami ochrony środowiska
- zarządzanie ciągłością działania usług (BC/DR)
- inne procesy operacyjne
w obu lokalizacjach IBM Global Service Delivery Centre Polska Sp. z o.o. we Wrocławiu i Katowicach
IBM Global Services Delivery Centre Polska
IT Infrastructure Manager for Delivery Centre Poland, Facility Manager in Katowice site @ IBM
Zarządzanie usługami IT oraz infrastrukturą IT od strony klienta
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Service Delivery Manager
Main responsibilities:
- To act as a primary point of contact for service levels, issues and escalations for the client
- Definition, establishment, quality, compliance and continuous improvement of delivery
processes
- Provide leadership and direction to the IBM delivery teams as required
- Responsibility for fulfillment of SLAs, which were agreed with the customer, as well as the
responsibility for customer’s satisfaction
- Service Reporting (internal and to the customer) in accordance with the contract
- Support overall customer relationship and customer satisfaction
- Deliver on service commitments and participate in account plan/strategy
- Ensure that Service Requests are actioned in line with contract commitments
- Cost control, provide input to budgeting and invoicing process
- Communicate service interruption, manage root cause analysis, action plans,
capacity/performance trend analysis and issues to agreed IBM/business contacts
- Manage BAU Problems, Changes and Major Incidents
- Monitor and manage service delivery performance
ALSTOM Power sp. z o.o.
Customer Service Manager
Zarządzanie usługami IT dostarczanymi dla ALSTOM Konstal w Chorzowie.
Główne obowiązki:
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem
- Organizowanie, utrzymywanie i zarządzanie Katalogiem Usług GITO (budżet, ceny, poziom usług)
- Kontrolowanie procesu dostarczania usług GITO, stosownie do podpisanego katalogu usług
i/lub SLA, jak również budżetu
- W ramach lokalnych projektów: zbieranie informacji na temat potrzeb i przekazywanie do menadżerów projektów
- Kontrolowanie płatności i fakturowania usług
- Zapewnienie przeglądów wskaźników jakościowych usług z klientem
- Planowanie wraz z klientem rozwoju usług i zapewnienie zgodności z budżetem
- Zapewnienie adekwatności między usługami GITO a wnioskami o usługę klienta
- Uzgadnianie z klientem projektów/planów poprawy jakości usług i kontrolowanie ich wdrożenia
- Organizowanie i zarządzanie OLA z liniami serwisowymi
ALSTOM Power sp. z o.o.
Delivery Group Manager, TSC, ITSSC (Kierownik Sekcji Aplikacji Inżynierskich)
TSC - Transport Solution Centre
ITSSC - IT Shared Service Centre

- Kierowanie zespołem zapewniającym dostarczanie usług w zakresie aplikacji
- Współpraca z zespołami wdrożeniowymi oraz nadzorowanie nowych projektów
w ramach potrzeb
- Zapewnienie korelacji między potrzebami biznesu oraz dostępnymi zasobami
(zarządzanie portfolio usług/planowanie wydajności)
- Ciągłe udoskonalanie świadczonych usług oraz zarządzanie jakością
- Pełnienie funkcji uprzywilejowanego punktu kontaktowego dla biznesu (SPOC) w zakresie zapewnienia ciągłości świadczonych usług
- Dostarczanie usług zgodnie z Katalogiem Usług dla aplikacji
- Dostarczanie nowych rozwiązań zgodnie z potrzebami biznesu oraz priorytetami, w czasie, z zachowaniem budżetu i wymagań jakościowych
- Weryfikacja/kontrola umów SLA/OLA
- Zapewnienie dostępności i funkcjonalności usług oraz optymalizacja kosztów,
zgodnie z potrzebami biznesu
- Współtworzenie budżetu, prognoz, ustalanie cen, weryfikacja budżetu
- Optymalizacja kosztów całkowitych usług
ALSTOM Power sp. z o.o.
Samodzielny Administrator Systemów Informatycznych
- Analiza potrzeb biznesu na podstawie wymagań, uzupełnianie dokumentacji specyfikacji technicznej aplikacji, przewidywanie wpływu zmian na SLA
- Analiza wpływu poprawek/zmian na cały cykl życia aplikacji
- Testowanie zmian aplikacji przed testami użytkowników
- Świadczenie 2 i 3 poziomu wsparcia dla aplikacji
- Odpowiedzialność szczególnie za bazy danych ORACLE oraz aplikacje: TETA, AutoCAD, MINITAB, aplikacje bankowe, PFRON, inne lokalne aplikacje w ramach potrzeb.

Szkolenia i kursy

• 24-25.10.2011 - "Zarządzanie zakresem, harmonogramem i kosztami", PM Experts,Polska
• 12-13.09.2011 – "Finance for non-Financial Managers", ALSTOM University, Polska
• 15-18.02.2011 - "ITIL Managers Bridge v3", CT Partners, Polska
• 08-12.12.2008 - "ITIL Service Manager - Service Delivery", CT Partners, Polska
• 01-05.12.2008 – "ORACLE 10g: New Features for Administrators", Oracle, Polska
• 17-21.11.2008 - "ITIL Service Manager - Service Support", CT Partners, Polska
• 18-20.03.2008 - "Positive Power and Influence", ALSTOM University, Paryż, Francja
• 21-24.01.2008 - "Zarządzanie projektami IT”, MT&DC, Warszawa, Polska
• 19.10.2007 – “Aktualizacja do ITIL 3” – CT Partners, Polska
• 04.09.2007 – “Challenge of Egipt”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 10.05.2007 – “Apollo 13”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 08-09.05.2007 – “ITIL Fundamentals v2” – CT Partners, Polska
• 17-19.11.2006 – „Business and You” - Geovita, Warszawa, Polska
• 02-06.10.2006 – „ORACLE 9i: Archiwizacja i odtwarzanie, Fundamentals II" Combidata, Polska
• 19-23.06.2006 – „ORACLE 9i: Administracja. Fundamentals I", Combidata, Polska
• 20.03.2006 – „Tworzenie raportów z użyciem GenRap-a w systemie TETA” – TETA S.A., Polska

Kursy ukończone podczas studiów:
• 8.08 – 30.09.2005 – Praktyka studencka w ALSTOM Power, Chorwacja
• 30.06. - 03.07.2003 - "AutoCAD – konstrukcje 3D”, Autodesk, Częstochowa, Polska
• 26 - 30.05.2003 - “AutoCAD – edycja zaawansowana”, Autodesk, Częstochowa, Polska

Edukacja

Logo
Project Management Professional, studia podyplomowe
Project Management Institute
Logo
ITIL Service Manager (v2) Cert no: 908713 25/02/2009, Certificate of ITIL Expert (v3) 4124037, 2011, studia podyplomowe
EXIN, Examination Institute for Information Science, Netherlands
Logo
Studia Podyplomowe Zarządzania i Umiejętności Menadżerskich, studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Informatyka (specjalność: Informatyka Ekonomiczna), magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Fitness, psychologia biznesu, podróże.

Organizacje

Jestem członkiem organizacji IAESTE Alumni.
IAESTE - The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience.

Grupy

Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
Katowice
Katowice
Grupa ludzi związanych z największym miastem województwa śląskiego i jego okolicami.
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Grupa dla ludzi żądnych przygód, zapalonych podróżników przez duże P