Umiejętności
Zarządzanie usługami IT
Negocjacje
Project Management
SQL
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Infrastructure Resources Management Leader
Kierownik działu zarządzania zasobami infrastruktury. W zakresie odpowiedzialności znajduje się:
- zarządzanie infrastrukturą IT
- zarządzanie utrzymaniem powierzchni biurowej (w tym ochrona obiektu)
- zarządzanie usługami BHP i procesami ochrony środowiska
- zarządzanie ciągłością działania usług (BC/DR)
- inne procesy operacyjne
w obu lokalizacjach IBM Global Service Delivery Centre Polska Sp. z o.o. we Wrocławiu i Katowicach
- zarządzanie infrastrukturą IT
- zarządzanie utrzymaniem powierzchni biurowej (w tym ochrona obiektu)
- zarządzanie usługami BHP i procesami ochrony środowiska
- zarządzanie ciągłością działania usług (BC/DR)
- inne procesy operacyjne
w obu lokalizacjach IBM Global Service Delivery Centre Polska Sp. z o.o. we Wrocławiu i Katowicach
Service Delivery Manager
Main responsibilities:
- To act as a primary point of contact for service levels, issues and escalations for the client
- Definition, establishment, quality, compliance and continuous improvement of delivery
processes
- Provide leadership and direction to the IBM delivery teams as required
- Responsibility for fulfillment of SLAs, which were agreed with the customer, as well as the
responsibility for customer’s satisfaction
- Service Reporting (internal and to the customer) in accordance with the contract
- Support overall customer relationship and customer satisfaction
- Deliver on service commitments and participate in account plan/strategy
- Ensure that Service Requests are actioned in line with contract commitments
- Cost control, provide input to budgeting and invoicing process
- Communicate service interruption, manage root cause analysis, action plans,
capacity/performance trend analysis and issues to agreed IBM/business contacts
- Manage BAU Problems, Changes and Major Incidents
- Monitor and manage service delivery performance
- To act as a primary point of contact for service levels, issues and escalations for the client
- Definition, establishment, quality, compliance and continuous improvement of delivery
processes
- Provide leadership and direction to the IBM delivery teams as required
- Responsibility for fulfillment of SLAs, which were agreed with the customer, as well as the
responsibility for customer’s satisfaction
- Service Reporting (internal and to the customer) in accordance with the contract
- Support overall customer relationship and customer satisfaction
- Deliver on service commitments and participate in account plan/strategy
- Ensure that Service Requests are actioned in line with contract commitments
- Cost control, provide input to budgeting and invoicing process
- Communicate service interruption, manage root cause analysis, action plans,
capacity/performance trend analysis and issues to agreed IBM/business contacts
- Manage BAU Problems, Changes and Major Incidents
- Monitor and manage service delivery performance
Customer Service Manager
Zarządzanie usługami IT dostarczanymi dla ALSTOM Konstal w Chorzowie.
Główne obowiązki:
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem
- Organizowanie, utrzymywanie i zarządzanie Katalogiem Usług GITO (budżet, ceny, poziom usług)
- Kontrolowanie procesu dostarczania usług GITO, stosownie do podpisanego katalogu usług
i/lub SLA, jak również budżetu
- W ramach lokalnych projektów: zbieranie informacji na temat potrzeb i przekazywanie do menadżerów projektów
- Kontrolowanie płatności i fakturowania usług
- Zapewnienie przeglądów wskaźników jakościowych usług z klientem
- Planowanie wraz z klientem rozwoju usług i zapewnienie zgodności z budżetem
- Zapewnienie adekwatności między usługami GITO a wnioskami o usługę klienta
- Uzgadnianie z klientem projektów/planów poprawy jakości usług i kontrolowanie ich wdrożenia
- Organizowanie i zarządzanie OLA z liniami serwisowymi
Główne obowiązki:
- Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientem
- Organizowanie, utrzymywanie i zarządzanie Katalogiem Usług GITO (budżet, ceny, poziom usług)
- Kontrolowanie procesu dostarczania usług GITO, stosownie do podpisanego katalogu usług
i/lub SLA, jak również budżetu
- W ramach lokalnych projektów: zbieranie informacji na temat potrzeb i przekazywanie do menadżerów projektów
- Kontrolowanie płatności i fakturowania usług
- Zapewnienie przeglądów wskaźników jakościowych usług z klientem
- Planowanie wraz z klientem rozwoju usług i zapewnienie zgodności z budżetem
- Zapewnienie adekwatności między usługami GITO a wnioskami o usługę klienta
- Uzgadnianie z klientem projektów/planów poprawy jakości usług i kontrolowanie ich wdrożenia
- Organizowanie i zarządzanie OLA z liniami serwisowymi
Delivery Group Manager, TSC, ITSSC (Kierownik Sekcji Aplikacji Inżynierskich)
TSC - Transport Solution Centre
ITSSC - IT Shared Service Centre
- Kierowanie zespołem zapewniającym dostarczanie usług w zakresie aplikacji
- Współpraca z zespołami wdrożeniowymi oraz nadzorowanie nowych projektów
w ramach potrzeb
- Zapewnienie korelacji między potrzebami biznesu oraz dostępnymi zasobami
(zarządzanie portfolio usług/planowanie wydajności)
- Ciągłe udoskonalanie świadczonych usług oraz zarządzanie jakością
- Pełnienie funkcji uprzywilejowanego punktu kontaktowego dla biznesu (SPOC) w zakresie zapewnienia ciągłości świadczonych usług
- Dostarczanie usług zgodnie z Katalogiem Usług dla aplikacji
- Dostarczanie nowych rozwiązań zgodnie z potrzebami biznesu oraz priorytetami, w czasie, z zachowaniem budżetu i wymagań jakościowych
- Weryfikacja/kontrola umów SLA/OLA
- Zapewnienie dostępności i funkcjonalności usług oraz optymalizacja kosztów,
zgodnie z potrzebami biznesu
- Współtworzenie budżetu, prognoz, ustalanie cen, weryfikacja budżetu
- Optymalizacja kosztów całkowitych usług
ITSSC - IT Shared Service Centre
- Kierowanie zespołem zapewniającym dostarczanie usług w zakresie aplikacji
- Współpraca z zespołami wdrożeniowymi oraz nadzorowanie nowych projektów
w ramach potrzeb
- Zapewnienie korelacji między potrzebami biznesu oraz dostępnymi zasobami
(zarządzanie portfolio usług/planowanie wydajności)
- Ciągłe udoskonalanie świadczonych usług oraz zarządzanie jakością
- Pełnienie funkcji uprzywilejowanego punktu kontaktowego dla biznesu (SPOC) w zakresie zapewnienia ciągłości świadczonych usług
- Dostarczanie usług zgodnie z Katalogiem Usług dla aplikacji
- Dostarczanie nowych rozwiązań zgodnie z potrzebami biznesu oraz priorytetami, w czasie, z zachowaniem budżetu i wymagań jakościowych
- Weryfikacja/kontrola umów SLA/OLA
- Zapewnienie dostępności i funkcjonalności usług oraz optymalizacja kosztów,
zgodnie z potrzebami biznesu
- Współtworzenie budżetu, prognoz, ustalanie cen, weryfikacja budżetu
- Optymalizacja kosztów całkowitych usług
Samodzielny Administrator Systemów Informatycznych
- Analiza potrzeb biznesu na podstawie wymagań, uzupełnianie dokumentacji specyfikacji technicznej aplikacji, przewidywanie wpływu zmian na SLA
- Analiza wpływu poprawek/zmian na cały cykl życia aplikacji
- Testowanie zmian aplikacji przed testami użytkowników
- Świadczenie 2 i 3 poziomu wsparcia dla aplikacji
- Odpowiedzialność szczególnie za bazy danych ORACLE oraz aplikacje: TETA, AutoCAD, MINITAB, aplikacje bankowe, PFRON, inne lokalne aplikacje w ramach potrzeb.
- Analiza wpływu poprawek/zmian na cały cykl życia aplikacji
- Testowanie zmian aplikacji przed testami użytkowników
- Świadczenie 2 i 3 poziomu wsparcia dla aplikacji
- Odpowiedzialność szczególnie za bazy danych ORACLE oraz aplikacje: TETA, AutoCAD, MINITAB, aplikacje bankowe, PFRON, inne lokalne aplikacje w ramach potrzeb.
Szkolenia i kursy
• 24-25.10.2011 - "Zarządzanie zakresem, harmonogramem i kosztami", PM Experts,Polska
• 12-13.09.2011 – "Finance for non-Financial Managers", ALSTOM University, Polska
• 15-18.02.2011 - "ITIL Managers Bridge v3", CT Partners, Polska
• 08-12.12.2008 - "ITIL Service Manager - Service Delivery", CT Partners, Polska
• 01-05.12.2008 – "ORACLE 10g: New Features for Administrators", Oracle, Polska
• 17-21.11.2008 - "ITIL Service Manager - Service Support", CT Partners, Polska
• 18-20.03.2008 - "Positive Power and Influence", ALSTOM University, Paryż, Francja
• 21-24.01.2008 - "Zarządzanie projektami IT”, MT&DC, Warszawa, Polska
• 19.10.2007 – “Aktualizacja do ITIL 3” – CT Partners, Polska
• 04.09.2007 – “Challenge of Egipt”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 10.05.2007 – “Apollo 13”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 08-09.05.2007 – “ITIL Fundamentals v2” – CT Partners, Polska
• 17-19.11.2006 – „Business and You” - Geovita, Warszawa, Polska
• 02-06.10.2006 – „ORACLE 9i: Archiwizacja i odtwarzanie, Fundamentals II" Combidata, Polska
• 19-23.06.2006 – „ORACLE 9i: Administracja. Fundamentals I", Combidata, Polska
• 20.03.2006 – „Tworzenie raportów z użyciem GenRap-a w systemie TETA” – TETA S.A., Polska
Kursy ukończone podczas studiów:
• 8.08 – 30.09.2005 – Praktyka studencka w ALSTOM Power, Chorwacja
• 30.06. - 03.07.2003 - "AutoCAD – konstrukcje 3D”, Autodesk, Częstochowa, Polska
• 26 - 30.05.2003 - “AutoCAD – edycja zaawansowana”, Autodesk, Częstochowa, Polska
• 12-13.09.2011 – "Finance for non-Financial Managers", ALSTOM University, Polska
• 15-18.02.2011 - "ITIL Managers Bridge v3", CT Partners, Polska
• 08-12.12.2008 - "ITIL Service Manager - Service Delivery", CT Partners, Polska
• 01-05.12.2008 – "ORACLE 10g: New Features for Administrators", Oracle, Polska
• 17-21.11.2008 - "ITIL Service Manager - Service Support", CT Partners, Polska
• 18-20.03.2008 - "Positive Power and Influence", ALSTOM University, Paryż, Francja
• 21-24.01.2008 - "Zarządzanie projektami IT”, MT&DC, Warszawa, Polska
• 19.10.2007 – “Aktualizacja do ITIL 3” – CT Partners, Polska
• 04.09.2007 – “Challenge of Egipt”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 10.05.2007 – “Apollo 13”. Gra symulacyjna – CT Partners, Polska
• 08-09.05.2007 – “ITIL Fundamentals v2” – CT Partners, Polska
• 17-19.11.2006 – „Business and You” - Geovita, Warszawa, Polska
• 02-06.10.2006 – „ORACLE 9i: Archiwizacja i odtwarzanie, Fundamentals II" Combidata, Polska
• 19-23.06.2006 – „ORACLE 9i: Administracja. Fundamentals I", Combidata, Polska
• 20.03.2006 – „Tworzenie raportów z użyciem GenRap-a w systemie TETA” – TETA S.A., Polska
Kursy ukończone podczas studiów:
• 8.08 – 30.09.2005 – Praktyka studencka w ALSTOM Power, Chorwacja
• 30.06. - 03.07.2003 - "AutoCAD – konstrukcje 3D”, Autodesk, Częstochowa, Polska
• 26 - 30.05.2003 - “AutoCAD – edycja zaawansowana”, Autodesk, Częstochowa, Polska
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
Fitness, psychologia biznesu, podróże.
Organizacje
Jestem członkiem organizacji IAESTE Alumni.
IAESTE - The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience.
IAESTE - The International Association for the Exchange of Students for Technical Experience.
Grupy
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Grupa dla ludzi żądnych przygód, zapalonych podróżników przez duże P