Umiejętności
Zarządzanie zespołem
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
zaangażowanie i determinacja w dążeniu do celu
Języki
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Administracji
Organizacja procesów administracyjnych – planowanie i organizowanie pracy zespołu administracji, w tym nadzór nad kontrahentami zewnętrznymi, optymalizacja wydatków związanych z obsługą informatyczną oraz przeprowadzenie procesów dotyczących obsługi przez firmy zewnętrzne (zawarcie nowej umowy na przeprowadzenie przeglądów systemu klimatyzacyjno-wentylacyjnego).
poprawa jakości funkcjonowania biura i Muzeum wraz z obniżeniem kosztów eksploatacyjnych.
poprawa jakości funkcjonowania biura i Muzeum wraz z obniżeniem kosztów eksploatacyjnych.
Kierownik działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zakład w Pruszkowie
Przygotowywanie postępowań przetargowych, zapytań ofertowych- w zakresie dostaw i usług w oparciu o ustawę oraz wewnętrznego regulaminu
Organizacja procesów administracyjnych – planowanie i organizowanie pracy zespołu administracji, w tym nadzór nad przychodniami oraz powierzchnią szpitala, realne wykorzystanie powierzchni, zmiana aranżacji przychodni poprzez przeprowadzenie procesu wyposażania w niezbędny sprzęt medyczny, IT, wyposażenia biurowego, optymalizacja wydatków związanych z obsługą informatyczną oraz przeprowadzenie procesu obsługi urządzeń drukujących (podpisanie umów z usługodawcami) zmniejszenie kosztów
Organizacja procesów administracyjnych – planowanie i organizowanie pracy zespołu administracji, w tym nadzór nad przychodniami oraz powierzchnią szpitala, realne wykorzystanie powierzchni, zmiana aranżacji przychodni poprzez przeprowadzenie procesu wyposażania w niezbędny sprzęt medyczny, IT, wyposażenia biurowego, optymalizacja wydatków związanych z obsługą informatyczną oraz przeprowadzenie procesu obsługi urządzeń drukujących (podpisanie umów z usługodawcami) zmniejszenie kosztów
Kierownik administracji
Centralny Ośrodek Informatyki
Administrowanie powierzchniami biurowymi, zarządzanie i koordynacja pracy zespołu podległych pracowników, zarządzanie i koordynowanie majątkiem firmy, odpowiedzialność za bieżącą obsługę administracyjną, opracowywanie dokumentów do ogłaszania zamówień publicznych, nadzorowanie prac adaptacyjno-remontowych w najmowanych ponieszczeniach biurowych.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie budżetem i optymalizacja kosztów w dziale administracji.
Menadżer zakupów.
Komunikacja wspierająca pracę zespołową.
Inwentaryzacja w praktyce.
System zamówień publicznych "Szkolenie dla członków komisji przetargowej".
Księgowe aspekty inwentaryzacji majątku - nowoczesna metodyka i praktyka.
Zasady zarządzania personelem.
Menadżer zakupów.
Komunikacja wspierająca pracę zespołową.
Inwentaryzacja w praktyce.
System zamówień publicznych "Szkolenie dla członków komisji przetargowej".
Księgowe aspekty inwentaryzacji majątku - nowoczesna metodyka i praktyka.
Zasady zarządzania personelem.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.