Doświadczenie zawodowe
kierownik biura sprzedaży i marketingu
Firma POSIADAŁO - producent kostki brukowej i przeciwwag z betonu ciężkiego
* organizowanie i zarządzanie działem handlowym i działem marketingu,
* stworzenie i wprowadzenie na rynek wyrobów betonowych marki GLADIO,
* prowadzenie negocjacji handlowych,
* opracowywanie strategii marketingowych i sprzedażowych,
* przygotowywanie i prowadzenie imprez targowych,
* przygotowywanie i prowadzenie publicznych prezentacji,
* redagowanie artykułów prasowych,
* przygotowanie i realizacja akcji reklamowych, promocyjnych oraz ich nadzór,
* realizowanie planu sprzedaży, analiza wielkości sprzedaży i jej struktury,
* przygotowywanie planów sprzedażowych i podległych budżetów,
* nadzorowanie i kontrolowanie terminowości realizowanych zadań,
* budowanie relacji z kontrahentami,
* wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji ISO.
* stworzenie i wprowadzenie na rynek wyrobów betonowych marki GLADIO,
* prowadzenie negocjacji handlowych,
* opracowywanie strategii marketingowych i sprzedażowych,
* przygotowywanie i prowadzenie imprez targowych,
* przygotowywanie i prowadzenie publicznych prezentacji,
* redagowanie artykułów prasowych,
* przygotowanie i realizacja akcji reklamowych, promocyjnych oraz ich nadzór,
* realizowanie planu sprzedaży, analiza wielkości sprzedaży i jej struktury,
* przygotowywanie planów sprzedażowych i podległych budżetów,
* nadzorowanie i kontrolowanie terminowości realizowanych zadań,
* budowanie relacji z kontrahentami,
* wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji ISO.
kierownik działu marketingu
Interchemall - przetwórstwo tworzyw sztucznych
* opracowywanie strategii marketingowych i sprzedażowych zarówno dla całej organizacji jak i dla poszczególnych grup produktowych i klientów jednostkowych
* przygotowywanie planów sprzedaży i budżetów
* budowanie relacji z klientami
* wprowadzanie nowych produktów na rynek
* analiza wyników sprzedaży i osiąganych marż
* analiza sytuacji rynkowej w ujęciu marketingu mix
* monitoring i analiza otoczenia konkurencyjnego
* organizacja oraz prowadzenie targów i wystaw
* kreowanie wizerunku firmy
* prowadzenie i nadzorowanie działań PR
* przygotowywanie planów sprzedaży i budżetów
* budowanie relacji z klientami
* wprowadzanie nowych produktów na rynek
* analiza wyników sprzedaży i osiąganych marż
* analiza sytuacji rynkowej w ujęciu marketingu mix
* monitoring i analiza otoczenia konkurencyjnego
* organizacja oraz prowadzenie targów i wystaw
* kreowanie wizerunku firmy
* prowadzenie i nadzorowanie działań PR
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.