Umiejętności
Excel, Word, PowerPoint
SAP CRM Sales
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. sprzedaży telefonicznej
Realizacja zadań jak na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej, a ponadto:
- przygotowywanie analiz, podsumowań, raportów oraz prezentacji na potrzeby zespołu;
- dzielenie tras (podział pracy) oraz tworzenie harmonogramów pracy;
- wdrażanie nowych pracowników;
- rozwój wiedzy i umiejętności zatrudnionych już pracowników, m.in. poprzez współorganizację spotkań, materiałów wspierających proces uczenia się;
- przygotowywanie analiz, podsumowań, raportów oraz prezentacji na potrzeby zespołu;
- dzielenie tras (podział pracy) oraz tworzenie harmonogramów pracy;
- wdrażanie nowych pracowników;
- rozwój wiedzy i umiejętności zatrudnionych już pracowników, m.in. poprzez współorganizację spotkań, materiałów wspierających proces uczenia się;
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
Realizacja zakładanych celów sprzedażowych:
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- miesięczna aktywacja punktów sprzedaży;
- wdrażanie miesięcznych oraz dziennych planów sprzedażowych;
- efektywna współpraca z innymi działami (min.: Credit Control, Back Office, Dispatching).
Rozwój rynku:
- aktywne generowanie zamówień,
- egzekucja umów marketingowych,
- wprowadzanie i utrzymywanie nowych produktów.
Budowa relacji z klientem:
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- regularny, zgodny z ustaloną częstotliwością kontakt telefoniczny z klientami);
- kontrola płynności finansowej klientów;
- współpraca z BD celem zapewnienia najwyższej jakości usług;
- doradztwo w zakresie doboru produktów do charakterystyki punktu sprzedaży.
- aktywna sprzedaż (prezentacja oferty, wprowadzanie nowych produktów oraz promocji);
- realizacja planów sprzedażowych (w kategoriach: zysk, wolumen, penetracja);
- miesięczna aktywacja punktów sprzedaży;
- wdrażanie miesięcznych oraz dziennych planów sprzedażowych;
- efektywna współpraca z innymi działami (min.: Credit Control, Back Office, Dispatching).
Rozwój rynku:
- aktywne generowanie zamówień,
- egzekucja umów marketingowych,
- wprowadzanie i utrzymywanie nowych produktów.
Budowa relacji z klientem:
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- regularny, zgodny z ustaloną częstotliwością kontakt telefoniczny z klientami);
- kontrola płynności finansowej klientów;
- współpraca z BD celem zapewnienia najwyższej jakości usług;
- doradztwo w zakresie doboru produktów do charakterystyki punktu sprzedaży.
Projekty
Szkolenia i kursy
- Akademia sprzedaży i inne - CCHBC Polska;
- Skuteczność przede wszystkim – Schenk Institute;
- Standardy sprzedaży i obsługi klienta Customer Experience - GBR
- Skuteczność przede wszystkim – Schenk Institute;
- Standardy sprzedaży i obsługi klienta Customer Experience - GBR
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
- Homestaging
- Cukiernictwo
- Cukiernictwo
Inne
Zaangażowanie i dążenie do realizacji celu to to, co przede wszystkim cechuje mnie w pracy.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.