Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
biegły
francuski
biegły
słowacki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Import Export Manager
Kofola CeskoSlovensko a.s.
A/ Eksport, Marki Prywatne i Copacking
• Koordynuje działania związane z rozwojem i organizacją eksportu, marek prywatnych w firmie, szczególnie w zakresie nowych możliwości biznesowych, relacji z klientami, umów biznesowych i umów
• Ustanawia strategie rozwoju eksportu (strategia cenowa, cele sprzedaży, rynki, marketing i wsparcie sprzedaży)
• Odpowiedzialny za budżet na eksport / marki prywatne / copacking
• Raportuje rozwój działalności biznesowej: generuje perspektywy finansowe dla wzrostu i rentowności,
B/ Dystrybucja na terenie Republiki Czeskiej i Słowacji (marka Rauch)
• Monitoruje wskaźniki KPI Rauch (dystrybucja, udział w rynku, znajomość marki i inne w ramach dostępnych danych wewnętrznych i zewnętrznych), ocenia, proponuje rozwiązania do poprawy i wzrostu oraz wdrażaj zatwierdzone przez klienta działania naprawcze
• Przygotowuje strategie rozwoju i poprawy współpracy projektowej oraz poprawy wyników i kluczowych wskaźników wydajności projektu (cele wewnętrzne i zewnętrzne)
• Analizuje i proponuje zmiany w portfolio ( trade on/trade off), zabezpiecza akceptację klienta i wdraża zatwierdzone zmiany
• Wdraża strategię marki i plan MKT dla danej marki i kategorii w portfelu.
• Proponuje nowe możliwości rynkowe
• Realizuje strategiczne synergie i działania między Republiką Czeską a Republiką Słowacką
• Odpowiada za wdrożenie strategii cenowej
• Odpowiada za zarządzanie produktem w portfelu projektów Rauch dla Republiki Czeskiej i Republiki Słowackiej
• Odpowiada za budżet MKT na przydzielone marki
• Monitoruje realizację innych budżetów określonych dla projektu Rauch dla pozostałych działów
• Współpracuje z TMKT i klientem w celu przygotowania i wdrożenia działań TMKT
• Nadzoruje wdrażanie zatwierdzonych strategii (MKT, TMKT, Sprzedaż)
• Zapewnia regularne monitorowanie rynku we współpracy z BDD (analizy rynku)
• Śledzi aktualne trendy, działania konkurencji
• Przygotowuje materialy (prezentacje i analizy) dla potrzeb sprzedaży iTMKT o
• Współpracuje przy projektowaniu i wdrażaniu niezbędnego wsparcia w zakresie uruchamiania nowych produktów, specjalnych promocji
• Zatwierdza wewnętrzne i zewnętrzne zmiany portfela, marki, wiadomości, budżety i inne obszary współpracy, które mają bezpośredni wpływ na osiągnięcie celów i zatwierdzoną strategię
• Koordynuje działania związane z rozwojem i organizacją eksportu, marek prywatnych w firmie, szczególnie w zakresie nowych możliwości biznesowych, relacji z klientami, umów biznesowych i umów
• Ustanawia strategie rozwoju eksportu (strategia cenowa, cele sprzedaży, rynki, marketing i wsparcie sprzedaży)
• Odpowiedzialny za budżet na eksport / marki prywatne / copacking
• Raportuje rozwój działalności biznesowej: generuje perspektywy finansowe dla wzrostu i rentowności,
B/ Dystrybucja na terenie Republiki Czeskiej i Słowacji (marka Rauch)
• Monitoruje wskaźniki KPI Rauch (dystrybucja, udział w rynku, znajomość marki i inne w ramach dostępnych danych wewnętrznych i zewnętrznych), ocenia, proponuje rozwiązania do poprawy i wzrostu oraz wdrażaj zatwierdzone przez klienta działania naprawcze
• Przygotowuje strategie rozwoju i poprawy współpracy projektowej oraz poprawy wyników i kluczowych wskaźników wydajności projektu (cele wewnętrzne i zewnętrzne)
• Analizuje i proponuje zmiany w portfolio ( trade on/trade off), zabezpiecza akceptację klienta i wdraża zatwierdzone zmiany
• Wdraża strategię marki i plan MKT dla danej marki i kategorii w portfelu.
• Proponuje nowe możliwości rynkowe
• Realizuje strategiczne synergie i działania między Republiką Czeską a Republiką Słowacką
• Odpowiada za wdrożenie strategii cenowej
• Odpowiada za zarządzanie produktem w portfelu projektów Rauch dla Republiki Czeskiej i Republiki Słowackiej
• Odpowiada za budżet MKT na przydzielone marki
• Monitoruje realizację innych budżetów określonych dla projektu Rauch dla pozostałych działów
• Współpracuje z TMKT i klientem w celu przygotowania i wdrożenia działań TMKT
• Nadzoruje wdrażanie zatwierdzonych strategii (MKT, TMKT, Sprzedaż)
• Zapewnia regularne monitorowanie rynku we współpracy z BDD (analizy rynku)
• Śledzi aktualne trendy, działania konkurencji
• Przygotowuje materialy (prezentacje i analizy) dla potrzeb sprzedaży iTMKT o
• Współpracuje przy projektowaniu i wdrażaniu niezbędnego wsparcia w zakresie uruchamiania nowych produktów, specjalnych promocji
• Zatwierdza wewnętrzne i zewnętrzne zmiany portfela, marki, wiadomości, budżety i inne obszary współpracy, które mają bezpośredni wpływ na osiągnięcie celów i zatwierdzoną strategię
Private Labels, Export & Co-packing Manager
Kofola CeskoSlovensko a.s.
- tworzenie nowych możliwości biznesowych
- identyfikowanie i rozwój strategicznych relacji z potencjalnymi klientami.
- utrzymywanie i rozwój istniejących relacji biznesowych i klientów
- identyfikowanie i rozwój relacji z partnerami strategicznymi
- negocjowanie ofert biznesowych
- tworzenie i realizacja strategii dla Private Labels, Export i Co-Packing
- raportowanie rozwoju biznesu
- tworzenie prognoz finansowych wzrostu i rentowności
- identyfikowanie i rozwój strategicznych relacji z potencjalnymi klientami.
- utrzymywanie i rozwój istniejących relacji biznesowych i klientów
- identyfikowanie i rozwój relacji z partnerami strategicznymi
- negocjowanie ofert biznesowych
- tworzenie i realizacja strategii dla Private Labels, Export i Co-Packing
- raportowanie rozwoju biznesu
- tworzenie prognoz finansowych wzrostu i rentowności
Bottling Business Manager
Kofola CeskoSlovensko a.s.
- tworzenie, monitorowanie i badanie nowych możliwości biznesowych
- komunikowanie rozwoju nowych produktów potencjalnym klientom
- identyfikowanie i rozwój strategicznych relacji z potencjalnymi klientami.
- utrzymywanie i rozwój istniejących relacji biznesowych i klientów
- oferowanie nowych projektów / produktów dotychczasowym klientom
- identyfikowanie i rozwój relacji z partnerami strategicznymi
- negocjowanie ofert biznesowych
- raportowanie rozwoju biznesu
- tworzenie prognoz finansowych wzrostu i rentowności
- komunikowanie rozwoju nowych produktów potencjalnym klientom
- identyfikowanie i rozwój strategicznych relacji z potencjalnymi klientami.
- utrzymywanie i rozwój istniejących relacji biznesowych i klientów
- oferowanie nowych projektów / produktów dotychczasowym klientom
- identyfikowanie i rozwój relacji z partnerami strategicznymi
- negocjowanie ofert biznesowych
- raportowanie rozwoju biznesu
- tworzenie prognoz finansowych wzrostu i rentowności
Project Office Manager
Kofola CeskoSlovensko a.s.
- planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją projektów w portfolio Project Office
- ocena i raportowanie statusu projektów znajdujących się w portfelu Project Office,
- rekomendacja zmian i działań naprawczych w celu realizacji celów i zobowiązań projektów
- rekomendacja projektów do portfela.
- zapewnianie wymiany informacji i doświadczeń w zakresie zarządzania projektami wewnątrz Project Office i Grupy Kofola.
- regularny monitoring harmonogramu portfela projektów, w razie konieczności, dokonywanie okresowych poprawek i zmian.
- tworzenie, implementacja metodologii zarządzania projektami.
- tworzenie, implementacja procesu ciągłej poprawy zarządzania projektami i procesami w Project Office.
- aktywny PR projektów
- ocena i raportowanie statusu projektów znajdujących się w portfelu Project Office,
- rekomendacja zmian i działań naprawczych w celu realizacji celów i zobowiązań projektów
- rekomendacja projektów do portfela.
- zapewnianie wymiany informacji i doświadczeń w zakresie zarządzania projektami wewnątrz Project Office i Grupy Kofola.
- regularny monitoring harmonogramu portfela projektów, w razie konieczności, dokonywanie okresowych poprawek i zmian.
- tworzenie, implementacja metodologii zarządzania projektami.
- tworzenie, implementacja procesu ciągłej poprawy zarządzania projektami i procesami w Project Office.
- aktywny PR projektów
Project Manager
- planowanie, koordynacja i nadzór nad realizacją projektu zgodnie z zatwierdzonym budżetem, harmonogramem i wymaganiami jakościowymi
- uzgodnienie ram czasowych realizacji projektu, uwzględniając wszystkie fazy rozwoju projektu oraz jego specyficzne wymagania
- przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją,
- wybór dostawców do projektu,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
- wybór kluczowych członków zespołu projektowego, zarządzanie zespołem projektowym oraz określanie obowiązków i zadań jego członków.
- tworzenie jasnych zasady i strategii dla wszystkich istotnych kwestii, w tym określenie odpowiedzialności
- uzgodnienie ram czasowych realizacji projektu, uwzględniając wszystkie fazy rozwoju projektu oraz jego specyficzne wymagania
- przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją,
- wybór dostawców do projektu,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
- wybór kluczowych członków zespołu projektowego, zarządzanie zespołem projektowym oraz określanie obowiązków i zadań jego członków.
- tworzenie jasnych zasady i strategii dla wszystkich istotnych kwestii, w tym określenie odpowiedzialności
Project Manager
-transfer technologii zgodnie z harmonogramem, w ramach przyznanego budżetu kosztowego,
- opracowanie, wdrożnie i realizacja planu zabezpieczenia dostaw podczas transferu,
-nadzór nad realizacją budżetu kosztowego,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
- opracowanie, wdrożnie i realizacja planu zabezpieczenia dostaw podczas transferu,
-nadzór nad realizacją budżetu kosztowego,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
Program Manager
Odpowiedzialna za:
- zarządzanie i uruchomienie nowego projektu zgodnie z harmonogramem, wymaganiami klienta oraz w ramach przyznanego budżetu kosztowego,
- uzgodnienia ram czasowych realizacji projektu, uwzględniając wszystkie fazy rozwoju programu i poszczególne projekty w jego obrębie, a także wymagania płynące z APQP ( zaawansowane planowanie jakości produktu)
- przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją,
- wybór dostawców do projektu,
- współpracę z klientem w ramach realizacji przydzielonego projektu,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
- zarządzanie zmianami inżynieryjnymi
- zarządzanie i uruchomienie nowego projektu zgodnie z harmonogramem, wymaganiami klienta oraz w ramach przyznanego budżetu kosztowego,
- uzgodnienia ram czasowych realizacji projektu, uwzględniając wszystkie fazy rozwoju programu i poszczególne projekty w jego obrębie, a także wymagania płynące z APQP ( zaawansowane planowanie jakości produktu)
- przygotowanie budżetu projektu, nadzór nad jego realizacją,
- wybór dostawców do projektu,
- współpracę z klientem w ramach realizacji przydzielonego projektu,
-planowanie i przeprowadzanie regularnych spotkań z zespołem pracującym nad uruchomieniem projektu,
- identyfikację i analizę wszelkich zagrożeń wynikających z realizacji projektu oraz planowanie i koordynację realizacji działań zapobiegawczych.
- zarządzanie zmianami inżynieryjnymi
Koordynator Projektu
Odpowiedzialna za:
- koordynację i nadzór nad wymaganiami systemów jakości klientów francuskojęzycznych,
- koordynację przygotowania dokumentacji dla potrzeb klientów francuskojęzycznych,
- koordynowanie planowania jakościowego (APQP),
- czuwanie nad zgodnością dokumentacji z oficjalnymi wymaganiami,
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w sprawach dotyczących projektów,
- nadzór na planami działań.
- koordynację i nadzór nad wymaganiami systemów jakości klientów francuskojęzycznych,
- koordynację przygotowania dokumentacji dla potrzeb klientów francuskojęzycznych,
- koordynowanie planowania jakościowego (APQP),
- czuwanie nad zgodnością dokumentacji z oficjalnymi wymaganiami,
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w sprawach dotyczących projektów,
- nadzór na planami działań.
Inspektor ds. Kredytów
Odpowiedzialna za:
- obsługę podległych jednostek organizacyjnych w zakresie produktów Żagiel, oraz rozliczeń finansowych.
- obsługę klienta w zakresie produktów Żagiel ( pożyczka gotówkowa, kredyt ratalny, karta kredytowa, kredyt hipoteczny, leasing, pożyczka hipoteczna),
- weryfikacja dokumentacji umów kredytowych wg. wewnętrznych kryteriów oceny i weryfikacji,
- negocjowanie i podpisywanie umów współpracy z kontrahentami,
- rozwiązywanie bieżących problemów wynikających w trakcie realizacji umów,
- prawidłową obsługę biura w zakresie podstawowych czynności administracyjno-biurowych
- obsługę podległych jednostek organizacyjnych w zakresie produktów Żagiel, oraz rozliczeń finansowych.
- obsługę klienta w zakresie produktów Żagiel ( pożyczka gotówkowa, kredyt ratalny, karta kredytowa, kredyt hipoteczny, leasing, pożyczka hipoteczna),
- weryfikacja dokumentacji umów kredytowych wg. wewnętrznych kryteriów oceny i weryfikacji,
- negocjowanie i podpisywanie umów współpracy z kontrahentami,
- rozwiązywanie bieżących problemów wynikających w trakcie realizacji umów,
- prawidłową obsługę biura w zakresie podstawowych czynności administracyjno-biurowych
Szkolenia i kursy
- 14-15.2.2018 - Wzmocnienie pracy w zespole - New Dimension s.r.o
- 19.1.2018 - Key Account Management Academy - International Education Society London ( Top Vision, Prague)
- 27-28.06.2016 - Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta - Avenshansen
- 12-13.05.2014 - Negocjacje w biznesie - Avenhansen
- 18-20.02.2008- MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych – ALTKOM Akademia,
- 18-19.06.2007 – Szkolenie „Autoprezentacja, czyli jak kierować wywieranym wizerunkiem”
- grudzień 2006 – maj 2007 – Cykl szkoleń dotyczących zarządzania projektem, obejmujący:
- „Profesjonalne zarządzanie projektami”
- „Zarządzanie ryzykiem projektowym”
- „Budżetowanie Znajomość finanse projektu”
- „Komunikacja i zarządzanie zespołem projektowym”
- „Zarządzanie projektami z wykorzystaniem MS Project”
- „Aspekty prawne w projekcie”
- 09-13.05.2005 – Szkolenie z wymagań Renault „ Leader/Advisor in A. N. P. Q. P. (Alliance New Product Quality Procedure )”
- 07-08.09.2002 – Szkolenie „ Autoprezentacja i kreowanie wizerunku. Rozmowy telefoniczne.”
- 19.1.2018 - Key Account Management Academy - International Education Society London ( Top Vision, Prague)
- 27-28.06.2016 - Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta - Avenshansen
- 12-13.05.2014 - Negocjacje w biznesie - Avenhansen
- 18-20.02.2008- MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych – ALTKOM Akademia,
- 18-19.06.2007 – Szkolenie „Autoprezentacja, czyli jak kierować wywieranym wizerunkiem”
- grudzień 2006 – maj 2007 – Cykl szkoleń dotyczących zarządzania projektem, obejmujący:
- „Profesjonalne zarządzanie projektami”
- „Zarządzanie ryzykiem projektowym”
- „Budżetowanie Znajomość finanse projektu”
- „Komunikacja i zarządzanie zespołem projektowym”
- „Zarządzanie projektami z wykorzystaniem MS Project”
- „Aspekty prawne w projekcie”
- 09-13.05.2005 – Szkolenie z wymagań Renault „ Leader/Advisor in A. N. P. Q. P. (Alliance New Product Quality Procedure )”
- 07-08.09.2002 – Szkolenie „ Autoprezentacja i kreowanie wizerunku. Rozmowy telefoniczne.”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- joga
- fotografia
- podróże
- nauka języków obcych
- fotografia
- podróże
- nauka języków obcych
Inne
- prawo jazdy kat. B
Grupy
Fotografia czarno biała
Mniej Znaczy Więcej - czyli fotografia czarno-biała
Grupa dla dla zwolenników monochromatycznego patrzenia
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
pm2pm
„Nieważna jest ilość wiadomości, lecz ich jakość. Można wiedzieć bardzo wiele, nie wiedząc tego, co najpotrzebniejsze” Lew Tołstoj
Skuteczny Projekt
Obietywne spojrzenie na projekty pod kątem metodyk oraz narzędzi. Szukasz dobre repozytorium wiedzy nt. Project Management, Ciekawe Szkolenia i Konferencje, Odpowiedni Software - dobrze trafiłeś!
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.