Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży
Monogo Sp. z o.o.
byłam odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych projektów (B2C, B2B, CRM, strony www)
przygotowywałam wyceny projektów eCommerce
koordynowałam postępem prac w projektach oraz dbałam o dotrzymanie terminów ich realizacji
sporządzałam dokumentację projektową, umowy o współpracy, NDA, umowy serwisowe
utrzymywałam oraz rozwijałam relacje biznesowe z partnerami Spółki
przygotowywałam wyceny projektów eCommerce
koordynowałam postępem prac w projektach oraz dbałam o dotrzymanie terminów ich realizacji
sporządzałam dokumentację projektową, umowy o współpracy, NDA, umowy serwisowe
utrzymywałam oraz rozwijałam relacje biznesowe z partnerami Spółki
kierownik zespołu sprzedaży
Leadoff Sp. z o.o.
• koordynowałam pracą zespołu konsultantów Call Center zajmującego się sprzedażą produktów finansowych oraz obsługą klienta naszych partnerów
• zbudowałam silnie zmotywowany i zorientowany na osiąganie wysokich wyników zespół, który realizował powierzone zadania na poziomie 70% skuteczności we wprowadzanych wnioskach
• sporządzałam raporty dotyczące wyników sprzedaży (ilościowe oraz jakościowe)
• byłam odpowiedzialna za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
• wytyczałam cele zapewniające realizację wyników Call Center na oczekiwanym poziomie
• prowadziłam szkolenia z zakresu sprzedaży oraz produktów
• systematycznie monitorowałam rozmowy konsultantów poprzez odsłuch, na podstawie którego przeprowadzam efektywny coaching
• motywowałam oraz merytorycznie wspierałam pracowników
• byłam odpowiedzialna za rekrutację nowych konsultantów
• przygotowywałam kampanie sprzedażowe dla konsultantów
• uczestniczyłam w przygotowaniu oferty produktowej dla naszych klientów
• aktywnie brałam udział w sprzedaży produktów z naszego portfolio
• zbudowałam silnie zmotywowany i zorientowany na osiąganie wysokich wyników zespół, który realizował powierzone zadania na poziomie 70% skuteczności we wprowadzanych wnioskach
• sporządzałam raporty dotyczące wyników sprzedaży (ilościowe oraz jakościowe)
• byłam odpowiedzialna za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
• wytyczałam cele zapewniające realizację wyników Call Center na oczekiwanym poziomie
• prowadziłam szkolenia z zakresu sprzedaży oraz produktów
• systematycznie monitorowałam rozmowy konsultantów poprzez odsłuch, na podstawie którego przeprowadzam efektywny coaching
• motywowałam oraz merytorycznie wspierałam pracowników
• byłam odpowiedzialna za rekrutację nowych konsultantów
• przygotowywałam kampanie sprzedażowe dla konsultantów
• uczestniczyłam w przygotowaniu oferty produktowej dla naszych klientów
• aktywnie brałam udział w sprzedaży produktów z naszego portfolio
Dział weryfikacji
Kredyt Express Sp. z o.o.
• weryfikowałam poprawność wniosków o pożyczki pozabankowe oraz kredyty bankowe, zgodność danych z systemem, sprawdzam kompletność ,poprawność i autentyczność dokumentów dołączonych do wniosków
• osiągałam wysoką jakość w znajdowaniu i identyfikowaniu nieprawidłowości
• współpracowałam z agencjami pośrednictwa finansowego oraz doradcami klienta wielu banków
• osiągałam wysoką jakość w znajdowaniu i identyfikowaniu nieprawidłowości
• współpracowałam z agencjami pośrednictwa finansowego oraz doradcami klienta wielu banków
Koordynator Zespołu Sprzedaży
CCTEL Sp. z o.o. Sp. k.
• zarządzałam pracą piętnastoosobowego zespołu zajmującego się sprzedażą usług z branży telekomunikacyjnej
• sporządzałam raporty dotyczące wyników sprzedaży (ilościowe oraz jakościowe)
• byłam odpowiedzialna za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
• utrzymywałam oraz dbałam o relacje z Partnerem Spółki
• wytyczałam cele zapewniające realizację wyników Call Center na oczekiwanym poziomie
• prowadziłam szkolenia z zakresu sprzedaży oraz produktów
• systematycznie monitorowałam rozmowy konsultantów poprzez odsłuch , na podstawie którego przeprowadzałam efektywny coaching
• motywowałam i merytorycznie wspieram pracowników
• rozpatrywałam reklamacje wpływające od klientów Partnera biznesowego Spółki
• sporządzałam raporty dotyczące wyników sprzedaży (ilościowe oraz jakościowe)
• byłam odpowiedzialna za skuteczną realizację strategii firmy w zakresie prowadzonych projektów
• utrzymywałam oraz dbałam o relacje z Partnerem Spółki
• wytyczałam cele zapewniające realizację wyników Call Center na oczekiwanym poziomie
• prowadziłam szkolenia z zakresu sprzedaży oraz produktów
• systematycznie monitorowałam rozmowy konsultantów poprzez odsłuch , na podstawie którego przeprowadzałam efektywny coaching
• motywowałam i merytorycznie wspieram pracowników
• rozpatrywałam reklamacje wpływające od klientów Partnera biznesowego Spółki
Doradca w Dziale Handlowym / p.o. Kierownika Działu Handlowego
Firma Jubilerska W. Śliwiński
• zarządzałam pracą 4 osobowego zespołu w dziale handlowym
• byłam odpowiedzialna za prawidłowy oraz terminowy obieg dokumentacji handlowej
• weryfikowałam poprawność wprowadzanych danych do systemu sprzedażowego
• systematycznie przygotowywałam raporty sprzedaży 10 salonów firmowych
• rozpatrywałam reklamacje wpływające od klientów firmy współpracując z kancelarią adwokacką
• realizowałam zadania sprzedażowe w zakresie powierzonego asortymentu (zegarki)
• byłam odpowiedzialna za telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z dostawcami
• monitorowałam dostawy zegarków do salonów W. Śliwiński
• współpracowałam z siecią salonów własnych firmy w zakresie obsługi sprzedaży
• kontrolowałam ekspozycję towaru w salonach firmowych
• wystawiałam dokumenty handlowe
• byłam odpowiedzialna za prawidłowy oraz terminowy obieg dokumentacji handlowej
• weryfikowałam poprawność wprowadzanych danych do systemu sprzedażowego
• systematycznie przygotowywałam raporty sprzedaży 10 salonów firmowych
• rozpatrywałam reklamacje wpływające od klientów firmy współpracując z kancelarią adwokacką
• realizowałam zadania sprzedażowe w zakresie powierzonego asortymentu (zegarki)
• byłam odpowiedzialna za telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z dostawcami
• monitorowałam dostawy zegarków do salonów W. Śliwiński
• współpracowałam z siecią salonów własnych firmy w zakresie obsługi sprzedaży
• kontrolowałam ekspozycję towaru w salonach firmowych
• wystawiałam dokumenty handlowe
Kierownik Biura
• koordynowałam pracą 10 osób, w tym pracowników z działu zamówienia publiczne, działu handlowego-kontrahenci zagraniczni, sprzedaży detalicznej- sklepy/salony medyczne, obsługa klienta/sekretariat, przedstawiciel medyczny-detal
• rekrutowałam pracowników na stanowisko sprzedawcy oraz przedstawiciela medycznego
• dbałam o podwyższenie kwalifikacji podległych pracowników poprzez organizację szkoleń z zakresu sprzedaż/obsługa klienta oraz zamówienia publiczne
• delegowałam pracowników do przygotowania ofert przetargowych
• kontrolowałam i weryfikowałam poprawność przygotowanych ofert przetargowych i handlowych
• odpowiadałam za jakość oraz stopień realizacji podpisanych umów
• monitorowałam i windykowałam należności wobec Spółki
• byłam odpowiedzialna za kartotekę towarową, na bieżąco monitorowałam, aktualizowałam i uzupełniałam indeksy, ceny, kody, terminy przydatności oraz opisy produktów w programie magazynowo-księgowym
• przygotowałam jasny i przejrzysty schemat obiegu dokumentacji handlowej
• aktualizowałam ofertę handlową zgodnie z zapotrzebowaniem klientów
• ujednoliciłam listę dostawców dla wszystkich placówek detalicznych
• zajmowałam się organizacją stoisk do wystawy sprzętu będącego w portfolio firmy
• organizowałam spotkania oraz prezentacje promujące produkty firmy w środowisku medycznym
• rekrutowałam pracowników na stanowisko sprzedawcy oraz przedstawiciela medycznego
• dbałam o podwyższenie kwalifikacji podległych pracowników poprzez organizację szkoleń z zakresu sprzedaż/obsługa klienta oraz zamówienia publiczne
• delegowałam pracowników do przygotowania ofert przetargowych
• kontrolowałam i weryfikowałam poprawność przygotowanych ofert przetargowych i handlowych
• odpowiadałam za jakość oraz stopień realizacji podpisanych umów
• monitorowałam i windykowałam należności wobec Spółki
• byłam odpowiedzialna za kartotekę towarową, na bieżąco monitorowałam, aktualizowałam i uzupełniałam indeksy, ceny, kody, terminy przydatności oraz opisy produktów w programie magazynowo-księgowym
• przygotowałam jasny i przejrzysty schemat obiegu dokumentacji handlowej
• aktualizowałam ofertę handlową zgodnie z zapotrzebowaniem klientów
• ujednoliciłam listę dostawców dla wszystkich placówek detalicznych
• zajmowałam się organizacją stoisk do wystawy sprzętu będącego w portfolio firmy
• organizowałam spotkania oraz prezentacje promujące produkty firmy w środowisku medycznym
Lider Zespołu
• koordynowałam pracą 15 osobowego zespołu, osiągającego wyniki na poziomie kluczowych wskaźników wydajności przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi klienta
• zbudowałam silnie zmotywowany i zorientowany na osiąganie wysokich wyników zespół, który realizował powierzone zadania na poziomie 110% założeń biznesowych co stawiało go na pierwszym miejscu spośród dwóch pozostałych zespołów.
• wyznaczałam cele, monitorowałam ich realizację oraz przeprowadzałam comiesięczną ocenę pracowników
• prowadziłam bieżący odsłuch rozmów oraz analizowałam cotygodniowe raporty wydajności, na podstawie których przeprowadzałam efektywny coaching
• nadzorowałam wdrażanie oraz realizację procedur/ zasad prewencyjnych
• aktywnie uczestniczyłam w projekcie mającym na celu stworzenie nowego systemu prowizyjno-premiowego dla pracowników
• stworzyłam projekt oraz pełny wkład merytoryczny dla nowej profesjonalnej karty do odsłuchu rozmów i oceny pracownika
• uczestniczyłam w procesie rekrutacji pracowników, prowadząc ich wstępną weryfikację
• przeprowadzałam testy UAT
• obsługiwałam reklamacje wpływające od klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych
• zbudowałam silnie zmotywowany i zorientowany na osiąganie wysokich wyników zespół, który realizował powierzone zadania na poziomie 110% założeń biznesowych co stawiało go na pierwszym miejscu spośród dwóch pozostałych zespołów.
• wyznaczałam cele, monitorowałam ich realizację oraz przeprowadzałam comiesięczną ocenę pracowników
• prowadziłam bieżący odsłuch rozmów oraz analizowałam cotygodniowe raporty wydajności, na podstawie których przeprowadzałam efektywny coaching
• nadzorowałam wdrażanie oraz realizację procedur/ zasad prewencyjnych
• aktywnie uczestniczyłam w projekcie mającym na celu stworzenie nowego systemu prowizyjno-premiowego dla pracowników
• stworzyłam projekt oraz pełny wkład merytoryczny dla nowej profesjonalnej karty do odsłuchu rozmów i oceny pracownika
• uczestniczyłam w procesie rekrutacji pracowników, prowadząc ich wstępną weryfikację
• przeprowadzałam testy UAT
• obsługiwałam reklamacje wpływające od klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych
st. specjalista/specjalista/referent Dział Operacyjnego Wsparcia Ryzyka Kredytowego
• wykonywałam czynności prewencyjne oraz podejmowałam decyzje kredytowe w zakresie przyznanego poziomu kompetencji
• weryfikowałam dokumentację potwierdzającą źródło oraz wysokość dochodu kredytobiorcy
• rejestrowałam wykryte wyłudzenia i nieprawidłowości
• weryfikowałam autentyczność danych zawartych w aplikacji kredytowej
• weryfikowałam dokumentację potwierdzającą źródło oraz wysokość dochodu kredytobiorcy
• rejestrowałam wykryte wyłudzenia i nieprawidłowości
• weryfikowałam autentyczność danych zawartych w aplikacji kredytowej
referent d/s autoryzacji
• przyjmowałam zapytania autoryzacyjne z podległych terenowych jednostek sprzedaży zgodnie z procedurami i przyznanymi kompetencjami
• sprawdzałam wiarygodność klientów
• weryfikowałam dane kredytobiorcy w bazach firmy
• zlecałam wykonywanie dodatkowych czynności weryfikacyjnych
• prowadziłam symulacje kredytowe dla placówek handlowych
• nadawałam kody autoryzacji i przekazywałam je do odpowiednich jednostek terenowych
• udzielałam rzetelnych informacji potencjalnym klientom o możliwościach zakupu w systemie ratalnym oraz informowałam o wymaganych dokumentach
• sprawdzałam wiarygodność klientów
• weryfikowałam dane kredytobiorcy w bazach firmy
• zlecałam wykonywanie dodatkowych czynności weryfikacyjnych
• prowadziłam symulacje kredytowe dla placówek handlowych
• nadawałam kody autoryzacji i przekazywałam je do odpowiednich jednostek terenowych
• udzielałam rzetelnych informacji potencjalnym klientom o możliwościach zakupu w systemie ratalnym oraz informowałam o wymaganych dokumentach
Referent ds. weryfikacji
• weryfikowałam pod względem formalnym i merytorycznym dokumentację kredytową przekazaną przez jednostki terenowe zgodnie z zasadami poprawności sporządzania umowy kredytowej, spójności danych w wersji elektronicznej z danymi zawartymi w dokumentach, oceniałam wiarygodność dokumentacji kredytowej
• odsyłałam dokumentację do jednostek terenowych lub wstrzymywałam celem uzupełnienia braków
• zatwierdzałam umowy kredytowe przeznaczone do uruchomienia
• odsyłałam dokumentację do jednostek terenowych lub wstrzymywałam celem uzupełnienia braków
• zatwierdzałam umowy kredytowe przeznaczone do uruchomienia
Szkolenia i kursy
• Profesjonalna obsługa klienta , asertywność i proaktywność – Randstad
• Rola Team Leadera w efektywnym zarządzaniu czasem i zespołem
• Od Lidera do Menedżera
• Profesjonalna obsługa rozmowy telefonicznej
• Metodologia i narzędzia LEAN
• Komunikowanie trudnych decyzji –LHH DBM Polska
• Akademia Menedżerska – Żagiel S.A.
• Rola Team Leadera w efektywnym zarządzaniu czasem i zespołem
• Od Lidera do Menedżera
• Profesjonalna obsługa rozmowy telefonicznej
• Metodologia i narzędzia LEAN
• Komunikowanie trudnych decyzji –LHH DBM Polska
• Akademia Menedżerska – Żagiel S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
ZUMBA, gotowanie