Iwona Kubicka
Project manager
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Office
bardzo dobre zdolności komunikacyjne
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Koordynowanie międzynarodowych projektów turystycznych i odpowiedzialność za jego przebieg na wszystkich jego etapach, analiza i optymalizacja kosztów realizacji.
Kompleksowe zarządzanie procesem, organizowanie pracy podległemu zespołowi.
Organizacja i realizacja imprez,
Umiejętność równoważenia kreatywności z logistyką, planowaniem finansowym i zarządzaniem z poszczególnymi podwykonawcami.
Kompleksowe zarządzanie procesem, organizowanie pracy podległemu zespołowi.
Organizacja i realizacja imprez,
Umiejętność równoważenia kreatywności z logistyką, planowaniem finansowym i zarządzaniem z poszczególnymi podwykonawcami.
Manager ds. turystyki wyjazdowej
Florian Travel Sp.z.o.o
Kompleksowa obsługa klientów z zakresu rezerwacji i sprzedaży imprez turystycznych, biletów autokarowych,
Prezentowanie i sprzedaż dostępnych usług turystycznych,
Kompleksowa obsługa i budowanie trwałych relacji z klientami firmy i kontrahentami,
Przygotowywanie nowych ofert,
Działania z zakresu marketingu i promocji,
Rekrutowanie nowych pracowników wraz z kompleksowym szkoleniem i wdrażaniem,
Organizacja wyjazdów turystycznych,
Pilotowanie grup turystycznych,
Organizacja konferencji i imprez turystycznych,
Negocjacje z kontrahentami (umowy, kontrakty),zawieranie umów,
Reprezentowanie biura w rozmowach marketingowych, handlowych,
Aktualizacja bazy napływających dokumentów aplikacyjnych,
Wyszukiwanie potencjalnych klientów,
Nawiązywanie współpracy z innymi biurami podróży,
Prowadzenie strony internetowej (uaktualnianie danych, zamieszczanie ofert turystycznych),
Sporządzanie kalkulacji, rozliczeń.
Prezentowanie i sprzedaż dostępnych usług turystycznych,
Kompleksowa obsługa i budowanie trwałych relacji z klientami firmy i kontrahentami,
Przygotowywanie nowych ofert,
Działania z zakresu marketingu i promocji,
Rekrutowanie nowych pracowników wraz z kompleksowym szkoleniem i wdrażaniem,
Organizacja wyjazdów turystycznych,
Pilotowanie grup turystycznych,
Organizacja konferencji i imprez turystycznych,
Negocjacje z kontrahentami (umowy, kontrakty),zawieranie umów,
Reprezentowanie biura w rozmowach marketingowych, handlowych,
Aktualizacja bazy napływających dokumentów aplikacyjnych,
Wyszukiwanie potencjalnych klientów,
Nawiązywanie współpracy z innymi biurami podróży,
Prowadzenie strony internetowej (uaktualnianie danych, zamieszczanie ofert turystycznych),
Sporządzanie kalkulacji, rozliczeń.
Incoming Department Manager
Florian Travel Sp.z.o.o
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z Partnerami rynku wschodniego
Pozyskiwanie kontraktów z Partnerami z branży turystycznej
Bezpośrednie, telefoniczne oraz mailowe kontakty z Agentami
Analiza i dbanie o stały wzrost jakości ofert
Koordynacja rezerwacji indywidualnych i grupowych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Organizacja i kalkulacja wycieczek krajowych i zagranicznych
Prezentacja i sprzedaż wycieczek
Organizacja transferów
Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
Pozyskiwanie kontraktów z Partnerami z branży turystycznej
Bezpośrednie, telefoniczne oraz mailowe kontakty z Agentami
Analiza i dbanie o stały wzrost jakości ofert
Koordynacja rezerwacji indywidualnych i grupowych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Organizacja i kalkulacja wycieczek krajowych i zagranicznych
Prezentacja i sprzedaż wycieczek
Organizacja transferów
Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej,
Stałe monitorowanie i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego,
Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż,
Organizacja eventów marketingowych (konferencje i spotkania z klientami),
Monitorowanie zadowolenia Gości i udzielanie odpowiedzi na pojawiające się w Internecie opinie o hotelu, Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Podtrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z istniejącymi klientami,
Sprzedaż usług (konferencji, wydarzeń firmowych, przyjęć okolicznościowych i pikników rodzinnych) oraz kompleksowa ich koordynacja.
Stałe monitorowanie i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego,
Realizacja działań marketingowych wspierających sprzedaż,
Organizacja eventów marketingowych (konferencje i spotkania z klientami),
Monitorowanie zadowolenia Gości i udzielanie odpowiedzi na pojawiające się w Internecie opinie o hotelu, Aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów,
Podtrzymywanie pozytywnych i długoterminowych relacji z istniejącymi klientami,
Sprzedaż usług (konferencji, wydarzeń firmowych, przyjęć okolicznościowych i pikników rodzinnych) oraz kompleksowa ich koordynacja.
Recepcja
Quality Hotel
Przyjęcie i opieka nad gośćmi hotelowymi
Przyjmowanie faktur, przyjmowanie rezerwacji, obsługa połączeń telefonicznych
Realizacja procedur i standardów określonych przez hotel.
Udzielanie informacji gościom oraz realizowanie dodatkowych usług na rzecz gości hotelowych
Stała współpraca z innymi działami hotelu
Szybkie i uprzejme realizowanie zewnętrznych i wewnętrznych połączeń telefonicznych
Obsługę korespondencji, udzielanie informacji
Obsługę programu komputerowego zarządzającego hotelem
Przyjmowanie faktur, przyjmowanie rezerwacji, obsługa połączeń telefonicznych
Realizacja procedur i standardów określonych przez hotel.
Udzielanie informacji gościom oraz realizowanie dodatkowych usług na rzecz gości hotelowych
Stała współpraca z innymi działami hotelu
Szybkie i uprzejme realizowanie zewnętrznych i wewnętrznych połączeń telefonicznych
Obsługę korespondencji, udzielanie informacji
Obsługę programu komputerowego zarządzającego hotelem
Pracownik biura informacji turystycznej
Koordynacja pracy biura informacji turystycznej
Kompleksowa obsługa klientów firmy
Wdrażanie nowo zatrudnionych osób
Wspomaganie procesów rekrutacyjnych
Wewnętrzne szkolenia dla pracowników
Kompleksowa obsługa turystów
Koordynacja wycieczek lokalnych dla klientów indywidualnych i grupowych z zagranicy
Rozliczanie pracowników
Tworzenie ofert turystycznych,
Dbanie o zaopatrzenie dla punktu informacji turystycznej
Kompleksowa obsługa klientów firmy
Wdrażanie nowo zatrudnionych osób
Wspomaganie procesów rekrutacyjnych
Wewnętrzne szkolenia dla pracowników
Kompleksowa obsługa turystów
Koordynacja wycieczek lokalnych dla klientów indywidualnych i grupowych z zagranicy
Rozliczanie pracowników
Tworzenie ofert turystycznych,
Dbanie o zaopatrzenie dla punktu informacji turystycznej
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Podróże
Sport- siatkówka i piłka nożna
Muzyka
Polityka
Literatura wojenna
Sport- siatkówka i piłka nożna
Muzyka
Polityka
Literatura wojenna
Grupy
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Event, Incentice, Conference, Sport - Agencja Power
http://agencjapower.pl
http://www.powersport.pl
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Katyń 70 lat po zbrodni
SMOLEŃSK-10.Kwietnia.2010-Grupa poświęcona katastrofie rządowego samolotu podczas obchodów rocznicy w Katyniu.LECIAŁY NAJWAŻNIEJSZE OSOBY W PAŃSTWIE
Konferencje i szkolenia
Dołącz do grupy osób które poszukują i korzystają z ciekawych szkoleń i konferencji. Wygraj bezpłatne zaproszenia na szkolenia i konferencje!
Sale weselne i sale konferencyjne
Grupa umożliwiająca wymianę informacji na temat obiektów weselnych i konferencyjnych.
SPA
Właściciele, managerzy obiektów i hoteli SPA. Gabinety odnowy biologicznej DAY SPA, uzdrowiska, aquaparki i inne firmy związane z branżą SPA. SPA, wellness, odnowa biologiczna, zdrowy styl życia. Wymi