Iwona K
Kierownik Projektu
Polska,
pomorskie
Doświadczenie zawodowe
opis poniżej.....
OBSŁUGA KLIENTA
Konsultant Działu Supportu
· Testowanie, obsługa nieprawidłowości, współpraca z zespołem wytwórczym.
· Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych.
· Instalacja i konfiguracja oprogramowania u klienta.
· Wsparcie klientów w trakcie użytkowania oprogramowania.
· Współpraca z klientem w zakresie zbierania wymagań funkcjonalnych.
Dyrektor Działu Opieki Informatycznej
· Zarządzanie ponad 30-to osobowym zespołem m.in. rekrutacja, przydzielanie i rozliczanie prac, oceny okresowe, motywowanie, budowanie ścieżek rozwoju.
· Zarządzanie budżetem działu m.in. negocjacje ofert i umów.
· Analizowanie, przygotowanie dokumentów regulujących realizację serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i outsourcingu między firmą a klientami oraz wewnętrznie między jednostkami organizacyjnymi.
· Regularne kontakty z kluczowym klientem m.in. monitorowanie potrzeb i możliwości ich realizacji, ustalanie zasad współpracy, rozliczeń.
· Monitorowanie i reagowanie na przepływ zgłoszeń serwisowych oraz sposobu/czasu ich wykonania wewnątrz działu oraz między jednostkami organizacyjnymi w firmie.
MARKETING
Konsultant Działu Marketingu
· Współpraca w zakresie tworzenia planów marketingowych.
· Organizacja i koordynacja projektów marketingowych wynikających z planu wizerunkowego firmy m.in. opracowywanie harmonogramu oraz planowanie zasobów.
· Zarządzanie dystrybucją nośników marketingowych.
· Prowadzenie Biura Obsługi Klienta - sprzedaż i obsługa klienta.
· Administracja systemem typu CRM.
Konsultant Działu Supportu
· Testowanie, obsługa nieprawidłowości, współpraca z zespołem wytwórczym.
· Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych.
· Instalacja i konfiguracja oprogramowania u klienta.
· Wsparcie klientów w trakcie użytkowania oprogramowania.
· Współpraca z klientem w zakresie zbierania wymagań funkcjonalnych.
Dyrektor Działu Opieki Informatycznej
· Zarządzanie ponad 30-to osobowym zespołem m.in. rekrutacja, przydzielanie i rozliczanie prac, oceny okresowe, motywowanie, budowanie ścieżek rozwoju.
· Zarządzanie budżetem działu m.in. negocjacje ofert i umów.
· Analizowanie, przygotowanie dokumentów regulujących realizację serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i outsourcingu między firmą a klientami oraz wewnętrznie między jednostkami organizacyjnymi.
· Regularne kontakty z kluczowym klientem m.in. monitorowanie potrzeb i możliwości ich realizacji, ustalanie zasad współpracy, rozliczeń.
· Monitorowanie i reagowanie na przepływ zgłoszeń serwisowych oraz sposobu/czasu ich wykonania wewnątrz działu oraz między jednostkami organizacyjnymi w firmie.
MARKETING
Konsultant Działu Marketingu
· Współpraca w zakresie tworzenia planów marketingowych.
· Organizacja i koordynacja projektów marketingowych wynikających z planu wizerunkowego firmy m.in. opracowywanie harmonogramu oraz planowanie zasobów.
· Zarządzanie dystrybucją nośników marketingowych.
· Prowadzenie Biura Obsługi Klienta - sprzedaż i obsługa klienta.
· Administracja systemem typu CRM.
wystawiono
Miałem niewątpliwą przyjemność pracować z Iwoną przez kilka lat - zarówno jako współpracownik, jak również przez pewien czas jako jej podwładny. Iwona zawsze cieszyła się dużym uznaniem i sympatią zarówno ze strony współpracowników, jak również ze strony klientów. Jest osobą bardzo kompetentną, sumienną, rzetelną, a przy tym zaufaną, lojalną, koleżeńską i niezwykle sympatyczną. Jako przełożona wyjątkowo dbała o swoich podwładnych, czego osobiście miałem okazję doświadczyć. Odporna na stres. Otwarty umysł. Bardzo kontaktowa. Prawie zawsze uśmiechnięta i pogodna. Praca z nią to czysta przyjemność.
Polecam !!!
Polecam !!!
wystawiono
Iwona jest osobą lojalną względem pracodawcy, pracowitą i nie stroniącą od wyzwań. Jako dyrektor działu wyróżniała się troską o zespół oraz o zachowanie bardzo dobrych relacji z Klientami. Na co dzień wykazywała się profesjonalizmem, kreatywnością oraz umiejętnością łagodzenia konfliktów. W relacjach koleżeńskich dała się poznać z bardzo dobrej strony.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Inne
PMP, PRINCE2 Practitioner
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.