Iwona Kłokosińska

Special Project Director
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Special Project Director
Wild Ad
Blueberry Group Sp. z o.o. S.K.A.
Kierownik Oddziału Lublin
- Organizacja pracy biura
- Budowa zespołu specjalistów
- Planowanie i koordynacja pracy projektów realizowanych w podległym zespole
- Nadzór nad bieżącą pracą biura
- Koordynacja pracy działu produkcyjnego (Lublin) i accounckiego (Warszawa)
- Dbanie o sprawny przepływ informacji pomiędzy współpracującymi działami
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość prowadzonych projektów.
Blueberry Group Sp. z o.o. S.K.A.
Communication Manager
Planowanie pracy działu produkcji /traffic
Organizowanie i koordynacja prac projektowych
Kontrolowanie efektów /timesheets
Rekrutacja
Kontakty z mediami
VIP agencja reklamy
Account Director
- Zarządzanie pracą podległego zespołu
- Przygotowywanie statystyk i analiza pracy działu
- Przygotowywanie systemów motywacyjnych
- Wprowadzanie nowych rozwiązań w celu podwyższenia jakości obsługi klientów oraz rentowności sprzedaży
- Kontrola budżetu działu
- Koordynowanie działań operacyjnych
- Nawiązywanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie ofert i umów handlowych
- Spotkania biznesowe, negocjacje.
VIP agencja reklamy
Account Manager
- Czynny udział w procesach sprzedażowych
- Opracowywanie ofert, harmonogramu działań, kosztów, wdrażanie kampanii
- Koordynowanie działań operacyjnych: nadzór nad realizacją projektów, analiza i raportowanie akcji, dbanie o efektywne wykorzystanie zasobów firmy
- Nawiązywanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Realizacja planów sprzedażowych
- Przygotowywanie ofert i umów handlowych
- Spotkania biznesowe, negocjacje.
Logo
Hostessa, ankieter
VIP agencja reklamy; GFK Polonia

Szkolenia i kursy

- Zarządzanie projektami unijnymi
- Szkolenie dla pracowników mediów
- Szkolenie z zarządzania czasem
- Szkolenie z zakresu umiejętności interpersonalnych
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Prawo pracy
- Kreatywność
- Szkolenie z zakresu motywacji
- Szkolenie z zakresu negocjacji w kontaktach handlowych
- Asertywność

Edukacja

Logo
Nowoczesne Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Logo
Komunikacja i Negocjacje w Biznesie, studia podyplomowe
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Account Manager
Account Manager
Grupa skupiająca osoby pracujące jako Account Manager.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cytaty...
Cytaty...
Cytaty na każdą okazję
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
EDUKACJA czyli Kursy i szkolenia
EDUKACJA czyli Kursy i szkolenia
Edukacja jako kapitał ludzki, dążenie do samodoskonalenia, edukacja jako impuls pozycjonujący ludzkie umiejętności. Kursy i szkolenia w twoim mieście począwszy od kursów językowych po kursach zawodowy
Flash i ActionScript
Flash i ActionScript
Tworzenie animacji flash z wykorzystaniem Action Script bez wykorzystana drogich narzędzi.
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Nowomowa
Nowomowa
O nowomowie marketingowej. Oddalający się od norm językowych "bełkot" marketingowo-internetowy.