Umiejętności
microsoft office, excel, rachunkowość, obsługa biura, administracja,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. rozliczeń gospodarki własnej
- Monitoring i korekta spływających faktur i dokumentów finansowych.
- Księgowanie kosztów w systemie zgodnie z ustawa o rachunkowości i podatkach.
- Współpraca z Działem Płatności- przekazywanie dokumentów finansowych zgodnie
z obowiązującymi procedurami.
- Miesięczne raportowanie realizacji kosztów podległych departamentów- Audyt, Prawny, HR.
- Doradztwo dla pracowników i menadżerów w zakresie opisywania dokumentów finansowych
w kontekście kosztów firmy i założonego budżetu operacyjnego.
- Szczegółowe raportowanie i monitoring budżetu szkoleniowego ww. działów.
- Księgowanie kosztów w systemie zgodnie z ustawa o rachunkowości i podatkach.
- Współpraca z Działem Płatności- przekazywanie dokumentów finansowych zgodnie
z obowiązującymi procedurami.
- Miesięczne raportowanie realizacji kosztów podległych departamentów- Audyt, Prawny, HR.
- Doradztwo dla pracowników i menadżerów w zakresie opisywania dokumentów finansowych
w kontekście kosztów firmy i założonego budżetu operacyjnego.
- Szczegółowe raportowanie i monitoring budżetu szkoleniowego ww. działów.
specjalista ds. operacyjnych pionu HR
- Obsługa administracyjna Pionu Dyrektora, zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu.
- Reprezentowanie firmy – pierwszy kontakt z klientem polskim i zagranicznym- również
w języku angielskim.
- Organizacja spotkań Zarządu, telekonferencji, delegacji służbowych, rezerwacja hoteli.
- Organizacja spotkań, szkoleń, imprez dla pracowników organizacji, spotkań rekrutacyjnych dla menadżerów.
- Kompleksowe zaopatrzenie Pionu i zakup materiałów biurowych.
- Opisywanie dokumentów i faktur zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Praca w systemie Oracle- wprowadzanie dokumentów do systemu .
- Miesięczne raporty z wykorzystania budżetu Pionu i Departamentów, współudział
w planowaniu budżetu.
- Tłumaczenie tekstów z języka angielskiego na polski.
- Przygotowywanie pism i umów.
- Zarządzanie obiegiem korespondencji Pionu.
- Reprezentowanie firmy – pierwszy kontakt z klientem polskim i zagranicznym- również
w języku angielskim.
- Organizacja spotkań Zarządu, telekonferencji, delegacji służbowych, rezerwacja hoteli.
- Organizacja spotkań, szkoleń, imprez dla pracowników organizacji, spotkań rekrutacyjnych dla menadżerów.
- Kompleksowe zaopatrzenie Pionu i zakup materiałów biurowych.
- Opisywanie dokumentów i faktur zgodnie z ustawą o rachunkowości.
- Praca w systemie Oracle- wprowadzanie dokumentów do systemu .
- Miesięczne raporty z wykorzystania budżetu Pionu i Departamentów, współudział
w planowaniu budżetu.
- Tłumaczenie tekstów z języka angielskiego na polski.
- Przygotowywanie pism i umów.
- Zarządzanie obiegiem korespondencji Pionu.
Szkolenia i kursy
Od podstaw do samodzielnego księgowego 09.2012/02.2013
Kuźnia wystąpień i prezentacji - 09.2010
7 nawyków skutecznego działania - 2008
roczny College w Londynie -English for Academic Purposes Business & Finance - 2001
Nowoczesna Sekretarka
Kuźnia wystąpień i prezentacji - 09.2010
7 nawyków skutecznego działania - 2008
roczny College w Londynie -English for Academic Purposes Business & Finance - 2001
Nowoczesna Sekretarka
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie