Umiejętności
Copywriting
Nowe Media
Redagowanie
Marketing internetowy
Reklama Online
Dziennikarstwo
UX / UI
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Creative
Opracowywanie koncepcji kreatywnych niestandardowych rozwiązań w ramach portalu, jak również na dedykowanych stronach/sekcjach.
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert i strategii dotyczących niestandardowych projektów.
Współpraca z innymi działami na etapie budowania strategii komunikacji.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych.
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert i strategii dotyczących niestandardowych projektów.
Współpraca z innymi działami na etapie budowania strategii komunikacji.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych.
Starszy Specjalista ds. Projektów Niestandardowych
Opracowywanie koncepcji kreatywnych niestandardowych rozwiązań w ramach portalu, jak również na dedykowanych stronach/sekcjach.
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert dotyczących niestandardowych projektów.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych
Tworzenie makiet serwisów.
Współpraca z grafikami, web deweloperami, redakcjami.
Zarządzanie projektem: od przygotowania koncepcji kreatywnej i oferty, aż po wdrożenie pełnego projektu online.
Administracja stron contentowych i konkursów, scenariusze gier, filmów, prace redakcyjne.
KLIENCI:
Polpharma (Acidolac), Red Bull/Red Bull MOBILE, Grupa Żywiec (Desperados).
NAGRODY:
Media Trendy - best use of content (nominacja):
FOX International Channels Poland - Mroczna Strona (pomysł kreatywny)
DZIAŁANIA REDAKCYJNE:
Misiowe Opowieści (misioweopowiesci.o2.pl) - serwis dedykowany marce Acidolac (Polpharma)
(marzec 2012 do chwili obecnej):
- pisanie tekstów poradnikowych, felietonów na tematy dotyczące relacji rodzinnych, wychowania, opieki nad dzieckiem.
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert dotyczących niestandardowych projektów.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych
Tworzenie makiet serwisów.
Współpraca z grafikami, web deweloperami, redakcjami.
Zarządzanie projektem: od przygotowania koncepcji kreatywnej i oferty, aż po wdrożenie pełnego projektu online.
Administracja stron contentowych i konkursów, scenariusze gier, filmów, prace redakcyjne.
KLIENCI:
Polpharma (Acidolac), Red Bull/Red Bull MOBILE, Grupa Żywiec (Desperados).
NAGRODY:
Media Trendy - best use of content (nominacja):
FOX International Channels Poland - Mroczna Strona (pomysł kreatywny)
DZIAŁANIA REDAKCYJNE:
Misiowe Opowieści (misioweopowiesci.o2.pl) - serwis dedykowany marce Acidolac (Polpharma)
(marzec 2012 do chwili obecnej):
- pisanie tekstów poradnikowych, felietonów na tematy dotyczące relacji rodzinnych, wychowania, opieki nad dzieckiem.
Specjalista ds. Projektów Niestandardowych
Opracowywanie koncepcji kreatywnych niestandardowych rozwiązań w ramach portalu, jak również na dedykowanych stronach/sekcjach.
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert dotyczących niestandardowych projektów.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych
Tworzenie makiet serwisów.
Współpraca z grafikami, web deweloperami, redakcjami.
Zarządzanie projektem: od przygotowania koncepcji kreatywnej i oferty, aż po wdrożenie pełnego projektu online.
Administracja stron contentowych i konkursów, scenariusze gier, filmów, prace redakcyjne.
KLIENCI:
Unilever (Knorr), Spomlek (Serenada), Sanofi-Aventis (Sculptra, Iwostin).
NAGRODY:
Media Trendy - niekonwencjonalne wykorzystanie medium (nagroda):
Knorr - Symfonia Smaku (prowadzenie projektu)
DZIAŁANIA REDAKCYJNE:
Zatrzymaj Piękno (zatrzymajpiękno.kafeteria.pl) - serwis dedykowany marce Sculptra (Sanofi-Aventis) (marzec 2011 - marzec 2012):
- dobór i edycja treści
- pisanie tekstów o tematyce lifestyle, kultura
- wywiady online z kobietami sukcesu
Szukanie rozwiązań łączących różne kanały/narzędzia komunikacji (video, ambient, social media).
Tworzenie ofert dotyczących niestandardowych projektów.
Aktywne poszukiwanie rozwiązań i mechanizmów dla działań digitalowych
Tworzenie makiet serwisów.
Współpraca z grafikami, web deweloperami, redakcjami.
Zarządzanie projektem: od przygotowania koncepcji kreatywnej i oferty, aż po wdrożenie pełnego projektu online.
Administracja stron contentowych i konkursów, scenariusze gier, filmów, prace redakcyjne.
KLIENCI:
Unilever (Knorr), Spomlek (Serenada), Sanofi-Aventis (Sculptra, Iwostin).
NAGRODY:
Media Trendy - niekonwencjonalne wykorzystanie medium (nagroda):
Knorr - Symfonia Smaku (prowadzenie projektu)
DZIAŁANIA REDAKCYJNE:
Zatrzymaj Piękno (zatrzymajpiękno.kafeteria.pl) - serwis dedykowany marce Sculptra (Sanofi-Aventis) (marzec 2011 - marzec 2012):
- dobór i edycja treści
- pisanie tekstów o tematyce lifestyle, kultura
- wywiady online z kobietami sukcesu
Szkolenia i kursy
jezyk angielski - dyplom LCCI
praktyki - Telewizja Kino Polska czerwiec-lipiec 2007r.
praktyki - Ośrodek Kultur Orientalnych marzec-sierpień 2008r.
praktyki - Telewizja Kino Polska czerwiec-lipiec 2007r.
praktyki - Ośrodek Kultur Orientalnych marzec-sierpień 2008r.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!