Iwona Jurkiewicz

Kierownik ds. Obsługi Klienta i Dystrybucji w międzynarodowych firmach różnych branż
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Service & Disribution Manger
LU Polska S.A. (Grupa Dannone, od 2008 Kraft Foods Polska)
F&N Agro Polska Sp. z o.o.
Customer Service Manager
Oki Systems Polska
Sales & Administration Assistant

Szkolenia i kursy

- Szkolenie z zakresu komunikacji i organizacji pracy - 2008
- 7 nawyków skutecznego działania - 2007
- Kursy w Wielkiej Brytanii w okresie pracy dla firmy OKI z zakresu zarządzania zapasami, zakupów
- Kurs profesjonalnej Obsługi Klienta - 2003
- Kurs profesjonalnej obsługi Klienta - Kalkstein Training Centre - 1994

Edukacja

Logo
Zarządzanie Logistyką, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Podróże (licencja pilota wycieczek zagranicznych)

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej