Umiejętności
Współpraca biznesowa
Wynagrodzenia i benefity
Stosunki pracownicze
Human Resources
Prawo pracy
Zarządzanie
Microsoft Office
Rozwój osobisty
Dobra organizacja pracy
Prowadzenie szkoleń
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Otwartości w kontaktach międzyludzkich, umiejętności budowania zaufania.
Procurement Management
Kadry i Administracja Personalna
Wsparcie operacyjne
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s zakupów na region Środkowo Wschodni i Afrykę
Budowanie świadomości wewnętrznych procedur firmy wśród pracowników oraz zewnętrznych dostawców usług i towarów; monitorowanie zgodności podpisywanych umów z wewnętrznymi zasadami dotyczącymi zakupów i zamówień; analiza procesów oraz wydatków zakupowych dla 50 krajów Afryki; udzielanie bieżących informacji na pytania dotyczące procedur zakupowych; proaktywny przegląd umów, dat ważności; ocena wydatków oraz zlecanie działań związanych z preferowanymi dostawcami; sporządzanie raportów związanych z wymogami prawa lokalnego; współpraca z regionalnymi menadżerami i centrami zakupów w celu zapewnienia jak najlepszych dostawców usług oraz warunków finansowych; uczestnictwo w projektach mających na celu podniesienie wydajności narzędzi komunikacji i zarządzania aplikacjami biznesowymi.
Specjalista d/s kadr i płac
Przygotowywanie danych oraz niezbędnych dokumentów do listy płac, bliska współpraca z firmą zewnętrzną odpowiedzialną za naliczanie wynagrodzeń, pełna odpowiedzialność za terminowość i zgodność z wewnętrznymi normami; prowadzenie akt osobowych, kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowywanie dokumentów pracowniczych ( umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, porozumienia, świadectwa pracy, zaświadczenia); wprowadzanie i aktualizacja danych w wewnętrznych systemach HR, ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich; wystawianie skierowań na badania wstępne i okresowe, monitorowanie ważności zaświadczeń lekarskich oraz szkoleń BHP; administrowanie benefitami pracowniczymi, obsługa ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, kart sportowych, lunchowych; koordynacja zapytań ofertowych, przetargów i ścisła współpraca z dostawcami usług benefitowych; bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników; koordynacja i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników; tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy; współpraca z Dyrektorem Finansowym i działem prawnym w zakresie opracowywania, modyfikacji procedur i regulaminów; weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i przyjętymi standardami postępowania; koordynacja szkoleń rozwojowych i współpraca z firmami zewnętrznymi; wspieranie HRBP w sprawach prawnych i tematach związanych z polityką personalną; wspieranie Dyrektora Personalnego w planowaniu budżetu i nadzór nad prawidłowym jego wykorzystywaniem; ścisła współpraca z kancelarią prawną, firmą relokacyjną i firmą szkoleniową w zakresie bieżących spraw; udział w lokalnych i regionalnych projektach HR.
Specjalista d/s zakupów
Wspieranie Dyrektora ds. zakupów w lokalnych aktywnościach; przygotowywanie dokumentacji do zapytań ofertowych, przetargów; kontakt z dostawcami usług, selekcja, wybór i rekomendowanie preferowanych dostawców; archiwizacja umów; współpraca z centrum zakupów w ramach wdrażania nowych narzędzi systemowych.
księgowa
Host International Poland - Host Marriott Services
Prowadzenie ewidencji księgowych dotyczących sprzedaży i zakupów oraz środków trwałych; kontrola formalno-rachunkowa dokumentów; przygotowywanie płatności i księgowanie wyciągów bankowych; uzgadnianie kont księgowych; monitorowanie i sporządzanie zestawień dotyczących zobowiązań i należności spółki; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; rozliczanie utargów oraz sporządzanie raportów kasowych; sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych (US, NBP, GUS, bank); przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy; monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach.
Główny Kasjer, Specjalista d/s płac, Księgowa d/s sprzedaży, Ksiegowa d/s zakupów
Księgowa ds. rozliczeń zakupów – prowadzenie i kontrolowanie ewidencji zakupów; przygotowywanie płatności i księgowanie wyciągów bankowych; monitorowanie kont rozrachunkowych klientów; potwierdzanie i uzgadnianie sald; pełna odpowiedzialność za okresowe zamykanie ksiąg zobowiązań.
Księgowa ds. rozliczeń sprzedaży – prowadzenie i kontrolowanie ewidencji sprzedaży; przygotowanie raportów sprzedażowych; analiza wyników sprzedaży; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; pełna odpowiedzialność za okresowe zamykanie ksiąg; monitorowanie i zarządzanie otwartymi należnościami.
Specjalista ds. płac - naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń z tytułu umów o pracę i zlecenia; sporządzanie deklaracji do US, ZUS i PFRON; bieżąca obsługa płacowa pracowników.
Główny Kasjer – rozliczanie utargów hotelu; sporządzanie raportów; prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
Księgowa ds. rozliczeń sprzedaży – prowadzenie i kontrolowanie ewidencji sprzedaży; przygotowanie raportów sprzedażowych; analiza wyników sprzedaży; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; pełna odpowiedzialność za okresowe zamykanie ksiąg; monitorowanie i zarządzanie otwartymi należnościami.
Specjalista ds. płac - naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń z tytułu umów o pracę i zlecenia; sporządzanie deklaracji do US, ZUS i PFRON; bieżąca obsługa płacowa pracowników.
Główny Kasjer – rozliczanie utargów hotelu; sporządzanie raportów; prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
Kasjer, Kasjer Główny
Główny Kasjer – rozliczanie utargów hotelu; sporządzanie raportów; współpraca z działem księgowości.
Kasjer – utrzymywanie kontaktów z klientami; obsługa kasy; wystawianie faktur sprzedaży.
Kasjer – utrzymywanie kontaktów z klientami; obsługa kasy; wystawianie faktur sprzedaży.
Szkolenia i kursy
2014 - Studium Prawa Europejskiego - Specjalista ds. kadr i płac, Specjalista ds. HR
2002 - Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce – Rachunkowość dla kandydatów na głównych księgowych oraz osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe
1997 - Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu – Samodzielny księgowy
2002 - Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce – Rachunkowość dla kandydatów na głównych księgowych oraz osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe
1997 - Centrum Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu – Samodzielny księgowy
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Podróże po Europie, muzyka, literatura współczesna