Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Google AdWords
Koordynacja prac specjalistów AdWords opiekujących się kampaniami.
Koordynacja prac specjalistów ds. sprzedaży kampanii AdWords w zakresie
-przygotowania merytorycznego
-tworzenia strategii reklamowych
-realizacji planów sprzedażowych
Tworzenie i optymalizacja kampanii.
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii.
Przygotowywanie propozycji zmian w serwisach www w celu zwiększenia skuteczności kampanii.
Prowadzenie szkoleń dot. kampanii AdWords dla klientów.
Rekrutacja nowych pracowników.
Koordynacja prac specjalistów ds. sprzedaży kampanii AdWords w zakresie
-przygotowania merytorycznego
-tworzenia strategii reklamowych
-realizacji planów sprzedażowych
Tworzenie i optymalizacja kampanii.
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem kampanii.
Przygotowywanie propozycji zmian w serwisach www w celu zwiększenia skuteczności kampanii.
Prowadzenie szkoleń dot. kampanii AdWords dla klientów.
Rekrutacja nowych pracowników.
Administrator PPC
- analiza witryny klienta,
- dobór odpowiednich słów kluczowych pod względem działalności,
- tworzenie dopasowanych grup reklam i tekstów reklamowych,
- aktywacja kampanii w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych: Google, Onet, WP
- analiza statystyk online,
- optymalizacja kampanii w trakcie trwania,
- raportowanie wyników kampanii,
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku, NK
- tworzenie i prowadzenie kampanii graficznych w systemie AdTaily
- dobór odpowiednich słów kluczowych pod względem działalności,
- tworzenie dopasowanych grup reklam i tekstów reklamowych,
- aktywacja kampanii w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych: Google, Onet, WP
- analiza statystyk online,
- optymalizacja kampanii w trakcie trwania,
- raportowanie wyników kampanii,
- prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku, NK
- tworzenie i prowadzenie kampanii graficznych w systemie AdTaily
Kierownik działu PPC
- organizacja pracy działu PPC,
- nadzór pracy podległych pracowników,
- analiza i dostosowywanie produktów do potrzeb rynku
- monitorowanie kosztów i ustalanie strategii ich obniżania oraz wdrażanie odpowiednich procedur i rozwiązań w tym zakresie
- zwiększanie jakości wykonywanych usług
- szkolenia pracowników
- przygotowywanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi z zakresu reklamy PPC.
- nadzór pracy podległych pracowników,
- analiza i dostosowywanie produktów do potrzeb rynku
- monitorowanie kosztów i ustalanie strategii ich obniżania oraz wdrażanie odpowiednich procedur i rozwiązań w tym zakresie
- zwiększanie jakości wykonywanych usług
- szkolenia pracowników
- przygotowywanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi z zakresu reklamy PPC.
Product Manager
- analiza witryny klienta,
- dobór odpowiednich słów kluczowych pod względem działalności,
- tworzenie dopasowanych grup reklam i tekstów reklamowych,
- aktywacja kampanii w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych: Google, Onet, WP
- analiza statystyk online,
- optymalizacja kampanii w trakcie trwania,
- raportowanie wyników kampanii.
- dobór odpowiednich słów kluczowych pod względem działalności,
- tworzenie dopasowanych grup reklam i tekstów reklamowych,
- aktywacja kampanii w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych: Google, Onet, WP
- analiza statystyk online,
- optymalizacja kampanii w trakcie trwania,
- raportowanie wyników kampanii.
Członek Zespołu ds. Promocji Wydziału
Politechnika Opolska, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji
- przygotowanie planu promocji Wydziału wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych
- prezentacje multimedialne
- organizacja oraz koordynacja promocji w terenie (woj. opolskie)
- bezpośrednia akcja promocyjna wśród uczniów
- prezentacje multimedialne
- organizacja oraz koordynacja promocji w terenie (woj. opolskie)
- bezpośrednia akcja promocyjna wśród uczniów
Szkolenia i kursy
Obsługa programów graficznych (grafika wektorowa i rastrowa) → Adobe Photoshop, Corel Draw
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Inne
Certyfikat Google Advertising Professional:
- w zakresie raportowania i analiz
- w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania
Status Kwalifikowanego Specjalisty AdWords
Prowadzenie firmowego bloga
- w zakresie raportowania i analiz
- w zakresie reklamowania w sieci wyszukiwania
Status Kwalifikowanego Specjalisty AdWords
Prowadzenie firmowego bloga
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!