Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. Windykacji Terenowej
•Negocjowanie z dłużnikiem sposobu i terminów zapłaty należności wobec PZU S.A.(wyłudzenia ubezpieczeń, regresy z tytułu szkody wyrządzonej przez dłużnika, windykacja zaległej składki za wszelkiego typu ubezpieczenia)
•Inkasowanie w terenie od dłużników należności PZU S.A.
•Ustalanie i ocena sytuacji osobistej, majątkowej i rodzinnej dłużnika
•Zarządzanie własnym portfelem klientów poprzez dobór odpowiednich narzędzi windykacyjnych
•Pozyskiwanie nowych klientów dla Firmy
•Inkasowanie w terenie od dłużników należności PZU S.A.
•Ustalanie i ocena sytuacji osobistej, majątkowej i rodzinnej dłużnika
•Zarządzanie własnym portfelem klientów poprzez dobór odpowiednich narzędzi windykacyjnych
•Pozyskiwanie nowych klientów dla Firmy
Credit Controller
•Prowadzenie rozliczeń z odbiorcami –kontrola należności
•Ocena ryzyka i przyznawanie limitów kredytowych
•Kontakty z zewnętrznymi instytucjami finansowymi – banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy factoringowe i windykacyjne
•Przygotowywanie bieżących raportów dla Kierownictwa Spółki
i księgowości
•Wiekowanie należności
•Ścisła współpraca z działem handlowym- koordynacja sprzedaży,
analiza kontrahentów
•Ocena ryzyka i przyznawanie limitów kredytowych
•Kontakty z zewnętrznymi instytucjami finansowymi – banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy factoringowe i windykacyjne
•Przygotowywanie bieżących raportów dla Kierownictwa Spółki
i księgowości
•Wiekowanie należności
•Ścisła współpraca z działem handlowym- koordynacja sprzedaży,
analiza kontrahentów
Koordynator ds. windykacji
•Współorganizowanie Departamentu Windykacji
•Udział w tworzeniu programu zarządzania zleceniami windykacyjnymi w tym: rejestracji zgłoszeń, raportowania
oraz szeregu procedur i procesów niezbędnych przy efektywnym funkcjonowaniu nowo powstałego departamentu
•Windykacja i monitorowanie należności – prewencje
•Pozyskiwanie klientów
•Współpraca z działem oceny ryzyka w zakresie oceny
i przyznawania limitów kredytowych
•Kontrola pracowników zajmującymi się windykacją bezpośrednią
•Udział w tworzeniu programu zarządzania zleceniami windykacyjnymi w tym: rejestracji zgłoszeń, raportowania
oraz szeregu procedur i procesów niezbędnych przy efektywnym funkcjonowaniu nowo powstałego departamentu
•Windykacja i monitorowanie należności – prewencje
•Pozyskiwanie klientów
•Współpraca z działem oceny ryzyka w zakresie oceny
i przyznawania limitów kredytowych
•Kontrola pracowników zajmującymi się windykacją bezpośrednią
Szkolenia i kursy
09.2013 kurs Microsoft Excel. Centrum Edukacyjne Żelazna.
01.2010 Komunikacja i perswazja w negocjacjach z trudnym klientem. Beauty Style Szkolenia i Doradztwo.
04.2008 Ocena ryzyka – analiza finansów przedsiębiorstwa. Tirador – Warsztaty Pomysłów.
2005 Szkolenie przeprowadzone prze Polską Agencję Rozwoju
Przedsiębiorczości z tematu „Windykacja należności przez negocjacje”
2002 – 2003 Cykl szkoleń przeprowadzonych przez firmę GB Resources z zakresu
Techniki odzyskiwania należności, Sztuki prowadzenia negocjacji
i Profesjonalnej obsługi klienta.
1999 Szkolenie z zakresu zarządzania, finansów, negocjacji i podejmowania
decyzji przeprowadzony przez Ośrodek Szkoleniowo – Edukacyjny
Awangarda we Wrocławiu
01.2010 Komunikacja i perswazja w negocjacjach z trudnym klientem. Beauty Style Szkolenia i Doradztwo.
04.2008 Ocena ryzyka – analiza finansów przedsiębiorstwa. Tirador – Warsztaty Pomysłów.
2005 Szkolenie przeprowadzone prze Polską Agencję Rozwoju
Przedsiębiorczości z tematu „Windykacja należności przez negocjacje”
2002 – 2003 Cykl szkoleń przeprowadzonych przez firmę GB Resources z zakresu
Techniki odzyskiwania należności, Sztuki prowadzenia negocjacji
i Profesjonalnej obsługi klienta.
1999 Szkolenie z zakresu zarządzania, finansów, negocjacji i podejmowania
decyzji przeprowadzony przez Ośrodek Szkoleniowo – Edukacyjny
Awangarda we Wrocławiu
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport, w szczególności jazda figurowa na lodzie (w dzieciństwie czynnie uprawiana).
Moda i wszelkie nowinki modowe.
Psychologia społeczna.
Moda i wszelkie nowinki modowe.
Psychologia społeczna.
Inne
Znajomość obsługi systemów operacyjnych MS Office
Prawo jazdy kat. B od 1997 r.
Prawo jazdy kat. B od 1997 r.
Grupy
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?