Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. przygotowania kolekcji marki Caterina
Przygotowanie kolekcji
Wybór kolekcji w oparciu o całoroczny budżet, potrzeby klientów oraz obowiązujące trendy
Współpraca z działem projektowym, wybór tkanin oraz dodatków do kolekcji
Kontrola procesu produkcji w oparciu o terminy dostaw surowców oraz harmonogram dostaw poszczególnych modeli do salonów
Współpraca z dostawcami z polski oraz krajów UE, głównie Włochy oraz Hiszpania
Analiza wyników sprzedaży w kontekście planów miesięcznych oraz rocznych
Opieka VM nad sklepami całej sieci, tworzenie instrukcji VM oraz nadzór nad poprawnością ich wykonania
Czynny udział w otwarciach sklepów na terenie całej Polski
Organizacja sesji zdjęciowych do sklepu online, tworzenie stylizacji, nadzór nad postprodukcją
Wybór kolekcji w oparciu o całoroczny budżet, potrzeby klientów oraz obowiązujące trendy
Współpraca z działem projektowym, wybór tkanin oraz dodatków do kolekcji
Kontrola procesu produkcji w oparciu o terminy dostaw surowców oraz harmonogram dostaw poszczególnych modeli do salonów
Współpraca z dostawcami z polski oraz krajów UE, głównie Włochy oraz Hiszpania
Analiza wyników sprzedaży w kontekście planów miesięcznych oraz rocznych
Opieka VM nad sklepami całej sieci, tworzenie instrukcji VM oraz nadzór nad poprawnością ich wykonania
Czynny udział w otwarciach sklepów na terenie całej Polski
Organizacja sesji zdjęciowych do sklepu online, tworzenie stylizacji, nadzór nad postprodukcją
Brand Manager
ACUS "SESST"
Przygotowanie kolekcji
• Tworzenie struktury kolekcji
• Współtworzenie i nadzór nad organizacją procesu produkcyjnego
• Wybór kolekcji zamawianej u dostawców/producentów zagranicznych
• Wybór tkanin, dodatków oraz akcesoriów do kolekcji
• Negocjacje z producentami i dostawcami
Zarządzanie marketingowe
• Przygotowywanie trade kalendarza; planowanie akcji promocyjnych
• Współpraca z agencjami reklamowymi/stylistami/dziennikarzami modowymi
• Tworzenie koncepcji, organizacja oraz nadzór nad sesjami zdjęciowymi
• Koncepcja oraz nadzór nad powstawaniem sklepu online (www.shoponline.sesst.pl)
• Współudział w tworzeniu polityki cenowej
• Analiza wyników sprzedaży
• Tworzenie struktury kolekcji
• Współtworzenie i nadzór nad organizacją procesu produkcyjnego
• Wybór kolekcji zamawianej u dostawców/producentów zagranicznych
• Wybór tkanin, dodatków oraz akcesoriów do kolekcji
• Negocjacje z producentami i dostawcami
Zarządzanie marketingowe
• Przygotowywanie trade kalendarza; planowanie akcji promocyjnych
• Współpraca z agencjami reklamowymi/stylistami/dziennikarzami modowymi
• Tworzenie koncepcji, organizacja oraz nadzór nad sesjami zdjęciowymi
• Koncepcja oraz nadzór nad powstawaniem sklepu online (www.shoponline.sesst.pl)
• Współudział w tworzeniu polityki cenowej
• Analiza wyników sprzedaży
Asystentka dyrektora ds. handlu i marketingu
Acus "CATERINA"
• Współudział w wyborze odzieży oraz akcesoriów do kolekcji “Caterina”
• Prowadzenie negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi dostawcami
• Przygotowywanie stylizacji do pokazów marki „Caterina”
• Visual merchandising: samodzielne przygotowywanie salonów do otwarć, aranżacja witryn, dbanie o wystrój salonów
• Analizowanie trendów
• Prowadzenie negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi dostawcami
• Przygotowywanie stylizacji do pokazów marki „Caterina”
• Visual merchandising: samodzielne przygotowywanie salonów do otwarć, aranżacja witryn, dbanie o wystrój salonów
• Analizowanie trendów
Szkolenia i kursy
* Szkoła Stylu (przy współpracy magazynu ELLE)
* Kurs Business English, Łódź (2002 – 2003)
* Kurs Business English, Łódź (2002 – 2003)
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
Moda , nowe trendy, snowboard, tenis ziemny
Inne
* Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE (Word, Excel, PowerPoint, MS Project)
* Korzystanie z narzędzi marketingu internetowego (Facebook, blogvertising, AdWords, SEM/SEO)
* Prawo jazdy kat. B
* Korzystanie z narzędzi marketingu internetowego (Facebook, blogvertising, AdWords, SEM/SEO)
* Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.