Iwona Florczak

Specjalista ds. przygotowania kolekcji marki Caterina
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Acus
Specjalista ds. przygotowania kolekcji marki Caterina
Przygotowanie kolekcji
 Wybór kolekcji w oparciu o całoroczny budżet, potrzeby klientów oraz obowiązujące trendy
 Współpraca z działem projektowym, wybór tkanin oraz dodatków do kolekcji
 Kontrola procesu produkcji w oparciu o terminy dostaw surowców oraz harmonogram dostaw poszczególnych modeli do salonów
 Współpraca z dostawcami z polski oraz krajów UE, głównie Włochy oraz Hiszpania
 Analiza wyników sprzedaży w kontekście planów miesięcznych oraz rocznych
 Opieka VM nad sklepami całej sieci, tworzenie instrukcji VM oraz nadzór nad poprawnością ich wykonania
 Czynny udział w otwarciach sklepów na terenie całej Polski
 Organizacja sesji zdjęciowych do sklepu online, tworzenie stylizacji, nadzór nad postprodukcją
Logo
Brand Manager
ACUS "SESST"
Przygotowanie kolekcji
• Tworzenie struktury kolekcji
• Współtworzenie i nadzór nad organizacją procesu produkcyjnego
• Wybór kolekcji zamawianej u dostawców/producentów zagranicznych
• Wybór tkanin, dodatków oraz akcesoriów do kolekcji
• Negocjacje z producentami i dostawcami

Zarządzanie marketingowe
• Przygotowywanie trade kalendarza; planowanie akcji promocyjnych
• Współpraca z agencjami reklamowymi/stylistami/dziennikarzami modowymi
• Tworzenie koncepcji, organizacja oraz nadzór nad sesjami zdjęciowymi
• Koncepcja oraz nadzór nad powstawaniem sklepu online (www.shoponline.sesst.pl)
• Współudział w tworzeniu polityki cenowej
• Analiza wyników sprzedaży
Logo
Asystentka dyrektora ds. handlu i marketingu
Acus "CATERINA"
• Współudział w wyborze odzieży oraz akcesoriów do kolekcji “Caterina”
• Prowadzenie negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi dostawcami
• Przygotowywanie stylizacji do pokazów marki „Caterina”
• Visual merchandising: samodzielne przygotowywanie salonów do otwarć, aranżacja witryn, dbanie o wystrój salonów
• Analizowanie trendów
Logo
Analityk/Tester
Bluesoft
• zarządzanie projektami IT
• przeprowadzanie analiz funkcjonalności
• testy oprogramowania; tworzenie scenariuszy testowych
• tworzenie prezentacji w PowerPoint na potrzeby projektów
• tworzenie materiałów pomocniczych w programie MS Excel: tabele, zestawienia, wykresy
Alrec Sign & Display
Kupiec
• tworzenie zamówień produkcyjnych pod poszczególne projekty
• nadzorowanie procesu dostaw
• podtrzymywanie kontaktów z dostawcami z kraju i zagranicy
• poszukiwanie nowych dostawców zarówno w kraju jak i za granicą
• prowadzenie negocjacji z dostawcami

Szkolenia i kursy

* Szkoła Stylu (przy współpracy magazynu ELLE)
* Kurs Business English, Łódź (2002 – 2003)

Edukacja

Logo
VIAMODA: Zarządzanie w sektorach mody, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Informatyka w zarządzaniu, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

Moda , nowe trendy, snowboard, tenis ziemny

Inne

* Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE (Word, Excel, PowerPoint, MS Project)
* Korzystanie z narzędzi marketingu internetowego (Facebook, blogvertising, AdWords, SEM/SEO)
* Prawo jazdy kat. B

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.