Iwona Fiksa
Print/Traffic Manager
Otwock,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Project Manager ds. Produkcji i Logistyki
Centrum Twórczości AHA (przedstawiciel Planeta de Agostini w Polsce)
• Wprowadzanie na rynek i sprzedaż kolekcji książek, muzycznych pozycji, partworkowych zestawów, kolekcji z gadżetami w kooperacji z wieloma wydawcami
• Koordynacja prac lokalizacyjnych kolekcji – kontakt z biurami tłumaczen, redaktorami, studiami DTP, projektantami, drukarniami
• Przygotowywanie kosztorysów dla poszczególnych projektów
• Stały kontakt z Klientem, wykonawcami w zakresie realizowanych projektów
• Współpraca z wydawcami w Polsce i za granicą (Hiszpania, Włochy, Rosja)
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz cen dotyczących kontentu, lokalizacji, druku
obsługiwani Klienci:
• Agora SA, Rzeczpospolita, Polityka, Axel Ringier (Polska)
• Argumenty i Fakty, Komsomolska Prawda (Rosja)
• Koordynacja prac lokalizacyjnych kolekcji – kontakt z biurami tłumaczen, redaktorami, studiami DTP, projektantami, drukarniami
• Przygotowywanie kosztorysów dla poszczególnych projektów
• Stały kontakt z Klientem, wykonawcami w zakresie realizowanych projektów
• Współpraca z wydawcami w Polsce i za granicą (Hiszpania, Włochy, Rosja)
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz cen dotyczących kontentu, lokalizacji, druku
obsługiwani Klienci:
• Agora SA, Rzeczpospolita, Polityka, Axel Ringier (Polska)
• Argumenty i Fakty, Komsomolska Prawda (Rosja)
Traffic Manager / Print Manager
• Koordynacja procesu produkcyjnego pomiędzy poszczególnymi działami w wewnątrz Agencji (miedzy innymi działu graficznego, creative i client service)
• Sporządzanie i nadzór harmonogramów pracy
• Nadzór nad realizacją prac z zakresu poligrafii oraz innych produkcji (materiałów POS, direct mail, gadżety, CD/DVD, reklama zewnętrzna, ambientowa)
• Kontrola nad przepływem dokumentów - wystawianie zamówień, przyjmowanie faktur, pilnowanie płatności, współpraca z działem księgowości
• Koordynacja dostaw w tym dystrybucja materiałów dla klientów na terenie kraju oraz za granicą
• Współpraca z podwykonawcami - negocjacje cenowe, przeprowadzanie przetargów, zawieranie umów, kontrola procesu produkcyjnego
• Współpraca z Klientem – przygotowywanie rozwiązań produkcyjnych materiałów np POS, prezentacja możliwości materiałowych w zależności od rodzaju danej produkcji, przygotowywanie i prezentacja makiet
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w reklamie i poligrafii (uczestnictwo w targach reklamy, poligrafii w Polsce i za granicą)
• Poszukiwanie podwykonawców specjalizujących się w nowoczesnych technologiach i rozwiązaniach, optymalizowanie bazy dostawców
• Wszechstronne doświadczenie związane z prowadzeniem procesów zakupowych i przetargów w obszarach:
o ATL (współpraca z domem mediowym, ze studiami graficznymi, produkcja outdooru i form ambientowych)
o BTL (druk offset/cyfrowy/flexo/sitodruk, reklama pneumatyczna, produkcja opakowań i materiałów POS – standy/dispensery/kasetony/neony/stoiska wystawiennicze, odzież – reklamowa/stroje służbowe, gadżety – importowane/produkcja krajowa, mailingi – kupowanie baz danych, produkcja, personalizacja, wysyłka)
o administracja (flota aut – branding)
o logistyka (usługi kurierskie, dostawy specjalne na terenie kraju oraz za granicą)
o działalność Wydawnicza (druk książek, kolekcji partworkowych, produkcja płyt CD, DVD, kopert, kart, segregatorów itp. , zakup tłumaczeń, prac DTP)
• Sporządzanie i nadzór harmonogramów pracy
• Nadzór nad realizacją prac z zakresu poligrafii oraz innych produkcji (materiałów POS, direct mail, gadżety, CD/DVD, reklama zewnętrzna, ambientowa)
• Kontrola nad przepływem dokumentów - wystawianie zamówień, przyjmowanie faktur, pilnowanie płatności, współpraca z działem księgowości
• Koordynacja dostaw w tym dystrybucja materiałów dla klientów na terenie kraju oraz za granicą
• Współpraca z podwykonawcami - negocjacje cenowe, przeprowadzanie przetargów, zawieranie umów, kontrola procesu produkcyjnego
• Współpraca z Klientem – przygotowywanie rozwiązań produkcyjnych materiałów np POS, prezentacja możliwości materiałowych w zależności od rodzaju danej produkcji, przygotowywanie i prezentacja makiet
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w reklamie i poligrafii (uczestnictwo w targach reklamy, poligrafii w Polsce i za granicą)
• Poszukiwanie podwykonawców specjalizujących się w nowoczesnych technologiach i rozwiązaniach, optymalizowanie bazy dostawców
• Wszechstronne doświadczenie związane z prowadzeniem procesów zakupowych i przetargów w obszarach:
o ATL (współpraca z domem mediowym, ze studiami graficznymi, produkcja outdooru i form ambientowych)
o BTL (druk offset/cyfrowy/flexo/sitodruk, reklama pneumatyczna, produkcja opakowań i materiałów POS – standy/dispensery/kasetony/neony/stoiska wystawiennicze, odzież – reklamowa/stroje służbowe, gadżety – importowane/produkcja krajowa, mailingi – kupowanie baz danych, produkcja, personalizacja, wysyłka)
o administracja (flota aut – branding)
o logistyka (usługi kurierskie, dostawy specjalne na terenie kraju oraz za granicą)
o działalność Wydawnicza (druk książek, kolekcji partworkowych, produkcja płyt CD, DVD, kopert, kart, segregatorów itp. , zakup tłumaczeń, prac DTP)
Specjalizacje
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie