Iwona Farej-Owsiany
Specjalista d/s wsparcia sprzedaży
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s sprzedaży produktów bankowych
- aktywna sprzedaż produktów kredytowych i depozytowych
- realizacja planów sprzedażowych
- budowanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami Banku
- weryfikacja oraz wprowadzanie dokumentów do systemów bankowych
- dbanie o jakość sprzedaży zgodnie ze standardami Banku
- w ramach zastępstw, pełnienie obowiązków Koordynatora Grupy
- realizacja planów sprzedażowych
- budowanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami Banku
- weryfikacja oraz wprowadzanie dokumentów do systemów bankowych
- dbanie o jakość sprzedaży zgodnie ze standardami Banku
- w ramach zastępstw, pełnienie obowiązków Koordynatora Grupy
Koordynator Sekcji Telemarketingu
Firma Mex Sp.j. Autoryzowany Partner Sieci Orange
zarządzanie dwoma działami (telemarketing dla klienta biznesowego oraz dla klienta indywidualnego)
-zarządzanie bazą teleadresową
-czuwanie nad właściwym przebiegiem procesu telemarketingu
-monitorowanie aktywności i efektywności telemarketerów
-rekrutacja i szkolenie telemarketerów
-dbanie o realizację celów sprzedażowych
-współpraca z innymi działami w celu koordynacji działań sprzedażowych,
realizacji kampanii marketingowych oraz tworzenia bazy wiedzy
-motywowanie zespołu i tworzenie systemów wynagrodzeń
-zarządzanie bazą teleadresową
-czuwanie nad właściwym przebiegiem procesu telemarketingu
-monitorowanie aktywności i efektywności telemarketerów
-rekrutacja i szkolenie telemarketerów
-dbanie o realizację celów sprzedażowych
-współpraca z innymi działami w celu koordynacji działań sprzedażowych,
realizacji kampanii marketingowych oraz tworzenia bazy wiedzy
-motywowanie zespołu i tworzenie systemów wynagrodzeń
Pracownik Punktu Obsługi Klienta
-budowanie pozytywnego obrazu Firmy, zwłaszcza dzięki świadczeniu profesjonalnej obsługi klienta
-przyjmowanie i realizowanie reklamacji, udzielanie informacji oraz odpowiadanie na pytania klientów
-wymiana wadliwych bądź uszkodzonych towarów lub zwrot gotówki za towary i przesyłki wartościowe
-prowadzenie dokumentacji zwrotów, skarg i zażaleń w zgodzie
z obowiązującymi w Firmie procedurami
-wydawanie kart gwarancyjnych na towar zakupiony w Hipermarkecie,
-wystawianie i rejestrowanie faktur VAT oraz druków TAX FREE na towary zakupione w Hipermarkecie
-sprzedaż (telemarketing) bonów towarowych oraz paczek okolicznościowych według obowiązujących procedur
-usprawnianie komunikacji wewnętrznej poprzez szybkie przekazywanie informacji i dokumentacji do odpowiednich działów, stoisk i pracowników
-przyjmowanie i realizowanie reklamacji, udzielanie informacji oraz odpowiadanie na pytania klientów
-wymiana wadliwych bądź uszkodzonych towarów lub zwrot gotówki za towary i przesyłki wartościowe
-prowadzenie dokumentacji zwrotów, skarg i zażaleń w zgodzie
z obowiązującymi w Firmie procedurami
-wydawanie kart gwarancyjnych na towar zakupiony w Hipermarkecie,
-wystawianie i rejestrowanie faktur VAT oraz druków TAX FREE na towary zakupione w Hipermarkecie
-sprzedaż (telemarketing) bonów towarowych oraz paczek okolicznościowych według obowiązujących procedur
-usprawnianie komunikacji wewnętrznej poprzez szybkie przekazywanie informacji i dokumentacji do odpowiednich działów, stoisk i pracowników
Referent
Powiatowy Zespół d/s Orzekania o Stopniu Niepełnosprawności
-sprawowanie obsługi administracyjno-biurowej Powiatowego Zespołu przez:
-udzielanie informacji dotyczących orzecznictwa (wydawanie dokumentów)
-sprawdzanie kompletności wpływających wniosków
-przyjmowanie i rejestrowanie wniosków, zakładanie teczek osobistych zgodnie ze „standardami postępowania dla zespołów orzekających o stopniu
niepełnosprawności"
-protokołowanie posiedzeń składów orzekających
-wypisywanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
-obsługa korespondencji Zespołu
-wykonywanie zastępstwa na innych stanowiskach obsługi administracyjnej Zespołu
-udzielanie informacji dotyczących orzecznictwa (wydawanie dokumentów)
-sprawdzanie kompletności wpływających wniosków
-przyjmowanie i rejestrowanie wniosków, zakładanie teczek osobistych zgodnie ze „standardami postępowania dla zespołów orzekających o stopniu
niepełnosprawności"
-protokołowanie posiedzeń składów orzekających
-wypisywanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności
-obsługa korespondencji Zespołu
-wykonywanie zastępstwa na innych stanowiskach obsługi administracyjnej Zespołu
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Podkarpackie
Jedyne w swoim rodzaju Podkarpacie, rozwijające się a przy tym dbające o tradycję i swoje korzenie miejsce pełne "małych ojczyzn". Grupa skupiająca mieszkańców tego regionu, tych którzy tu mieszkają b