Umiejętności
Trener sprzedaży
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Komunikacja, negocjacje, planowanie,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
DORADCA BANKOWY
Sprzedaż produktów bankowych na terenie Północnej Polski,
Negocjacje warunków finansowych z klientami korporacyjnymi,
Aktywne pozyskiwanie klienta instytucjonalnego i korporacyjnego,
Współpraca z uczelniami wyższymi na terenie regionu północnego,
Obowiązki zastępcy dyrektora regionu północnego w organizowaniu i planowaniu strategii pracy Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej Regionu Północnego,
Szkolenie pracowników Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej.
Negocjacje warunków finansowych z klientami korporacyjnymi,
Aktywne pozyskiwanie klienta instytucjonalnego i korporacyjnego,
Współpraca z uczelniami wyższymi na terenie regionu północnego,
Obowiązki zastępcy dyrektora regionu północnego w organizowaniu i planowaniu strategii pracy Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej Regionu Północnego,
Szkolenie pracowników Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej.
Projekty
Szkolenia i kursy
2015 - 2016 Akademia Psychologii Interdyscyplinarnej m.in. psychologia sprzedaży, marketingu, zmiany, relacji, osiągnięć, przywództwa – Warszawa,
2014 - 2015 Certyfikat SANDLER Selling System Model „Zasad Technik Sprzedaży” – Warszawa,
2017 Certyfikat Brian Tracy „Efektywne Techniki Sprzedaży”
2015 - 2016 THOMAS Certified PPA Practicioner
2017 - 2018 Certyfikat MASTER PRACTITIONER IN ART OF NLP
2018 Trener UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH wg Seymora
2018 Techniki Alexandra” praca z ciałem i umysłem u Magdaleny Kędzior
2014 - 2015 Certyfikat SANDLER Selling System Model „Zasad Technik Sprzedaży” – Warszawa,
2017 Certyfikat Brian Tracy „Efektywne Techniki Sprzedaży”
2015 - 2016 THOMAS Certified PPA Practicioner
2017 - 2018 Certyfikat MASTER PRACTITIONER IN ART OF NLP
2018 Trener UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH wg Seymora
2018 Techniki Alexandra” praca z ciałem i umysłem u Magdaleny Kędzior
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Moda, wizerunek, psychologia, duchowość
Organizacje
PORADNIK APTEKARSKI Ogólnopolski Magazyn Branży Farmaceutycznej – Trener Sprzedaży. Wydane publikacje: „Komunikowanie się jest trudną sztuką, której można się uczyć”, „Więź – budowanie relacji z klientem”, „Aktywne słuchanie jako potęga porozumienia się z klientem”, „Czym jest STATUS QUO klienta?”, „Ludzie przede wszystkim”, „Czy trudny klient to taki, który zadaje za dużo pytań?”, „ Reklamacja – nie taki wilk straszny” (2006-2007)
Inne
Główne osiągnięcia:
• 28 lat pracy w branży handlowej (finanse, produkty, usługi)
• 15 lat zarządzania Działem Sprzedaży w jednej z największych Agencji Tłumaczeniowych w Europie. W 2004 roku wraz ze Szkołą Językową wprowadzałam na rynek e-lerning.
• 15 lat Trener Sprzedaży
• 2 lata Trener Rozwoju Osobistego
• 7 publikacji dla magazynu „Poradnik Aptekarski” na temat m. in. Status Quo klienta, Budowanie Zaufania Klienta, Obsługi Klienta i Obsługi Reklamacji,
• Wykładowca w szkołach średnich m.in. w obszarze stresu, poczucia własnej wartości, budowania pewności siebie i wartości pokolenia „Z”
• Praktyk i Master NLP Neurolingwistycznego Programowania,
• Certyfikowany Praktyk Profili THOMASA,
• Trener Redukcji Stresu uczeń Ewy Foley Inspiration Seminars International,
• Obecnie jako autor w trakcie pisania książki „ Co do siebie mówisz czyli jak oswoić stres”
• Członek BNI Światowej Organizacji Rekomendacji – uczy networkingu.
Czynne prawo jazdy kat. B
• 28 lat pracy w branży handlowej (finanse, produkty, usługi)
• 15 lat zarządzania Działem Sprzedaży w jednej z największych Agencji Tłumaczeniowych w Europie. W 2004 roku wraz ze Szkołą Językową wprowadzałam na rynek e-lerning.
• 15 lat Trener Sprzedaży
• 2 lata Trener Rozwoju Osobistego
• 7 publikacji dla magazynu „Poradnik Aptekarski” na temat m. in. Status Quo klienta, Budowanie Zaufania Klienta, Obsługi Klienta i Obsługi Reklamacji,
• Wykładowca w szkołach średnich m.in. w obszarze stresu, poczucia własnej wartości, budowania pewności siebie i wartości pokolenia „Z”
• Praktyk i Master NLP Neurolingwistycznego Programowania,
• Certyfikowany Praktyk Profili THOMASA,
• Trener Redukcji Stresu uczeń Ewy Foley Inspiration Seminars International,
• Obecnie jako autor w trakcie pisania książki „ Co do siebie mówisz czyli jak oswoić stres”
• Członek BNI Światowej Organizacji Rekomendacji – uczy networkingu.
Czynne prawo jazdy kat. B
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.