Iwona Cichocka

Iwona Cichocka

Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta, Makro Cash and Carry Polska S.A.
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Odporność na stres Windows XP, Microsoft Office , Internet Explorer Dobra znajomość komputera m.in (MS Office) Windows Vista, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
- raportowanie wyników pracy podległego Zespołu
- zarządzanie kosztami funkcjonowania działu i sprawność powierzonego mienia;
- budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami
- kreowanie akcji promocyjnych w ramach lokalnego budżetu
- poszukiwanie sposobów lepszego wykorzystania potencjału strategicznych Klientów;
- przygotowywanie regulaminów konkursów i akcji promocyjnych
- śledzenie rozwoju runku lokalnego i krajowego w celu rozwoju firmy na lokalnym rynku;
- pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- wdrażanie projektów dotyczących obsługi klientów
- kontrola rejestracji klientów, zarządzanie bazą Klientów
- organizacja i prowadzenie spotkań panelowych z klientami
- profesjonalna obsługa procesu reklamacji
- analiza bieżących przepisów prawnych dotyczących gwarancji i rękojmi
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Z-ca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
- pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- realizowanie potrzeb klientów
- obsługa sprzedaży na zamówienie
- szkolenia pracowników DOK
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Z-ca Kierownika stoiska Sport/Sezon
-szybkie i efektywne działania w celu wypełniania luk towarowych
-zapewnienie odpowiednich oznakowań
- nadzór nad podległymi pracownikami
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
- obsługa klienta prowadzącego działalność gospodarczą
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientowskich
- realizacja zakupów na zamówienie
-

Szkolenia i kursy

Efektywne kierowanie zespołem, Zarządzanie motywacyjne, Zarządzanie czasem, Rozmowa okresowa, Lider zmian, Jak być skutecznym menadżerem, Etyka w biznesie, Przywództwo -zbuduj fundament, Przywództwo-rozwijaj kompetencje,

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W POZNANIU

Specjalizacje

Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

psychologia, prawo, muzyka