Iwona Cichocka
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta, Makro Cash and Carry Polska S.A.
Zielona Góra,
lubuskie
Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Odporność na stres
Windows XP, Microsoft Office , Internet Explorer
Dobra znajomość komputera m.in (MS Office)
Windows Vista, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
- raportowanie wyników pracy podległego Zespołu
- zarządzanie kosztami funkcjonowania działu i sprawność powierzonego mienia;
- budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami
- kreowanie akcji promocyjnych w ramach lokalnego budżetu
- poszukiwanie sposobów lepszego wykorzystania potencjału strategicznych Klientów;
- przygotowywanie regulaminów konkursów i akcji promocyjnych
- śledzenie rozwoju runku lokalnego i krajowego w celu rozwoju firmy na lokalnym rynku;
- pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- wdrażanie projektów dotyczących obsługi klientów
- kontrola rejestracji klientów, zarządzanie bazą Klientów
- organizacja i prowadzenie spotkań panelowych z klientami
- profesjonalna obsługa procesu reklamacji
- analiza bieżących przepisów prawnych dotyczących gwarancji i rękojmi
- zarządzanie kosztami funkcjonowania działu i sprawność powierzonego mienia;
- budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami
- kreowanie akcji promocyjnych w ramach lokalnego budżetu
- poszukiwanie sposobów lepszego wykorzystania potencjału strategicznych Klientów;
- przygotowywanie regulaminów konkursów i akcji promocyjnych
- śledzenie rozwoju runku lokalnego i krajowego w celu rozwoju firmy na lokalnym rynku;
- pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- wdrażanie projektów dotyczących obsługi klientów
- kontrola rejestracji klientów, zarządzanie bazą Klientów
- organizacja i prowadzenie spotkań panelowych z klientami
- profesjonalna obsługa procesu reklamacji
- analiza bieżących przepisów prawnych dotyczących gwarancji i rękojmi
Z-ca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta
- pozyskiwanie i wzrost aktywności klientów
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- realizowanie potrzeb klientów
- obsługa sprzedaży na zamówienie
- szkolenia pracowników DOK
- analiza poziomu zakupów realizowanych przez poszczególne grupy klientów
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta
- odpowiadanie na listy klientów oraz rozpatrywanie spornych reklamacji
- realizowanie potrzeb klientów
- obsługa sprzedaży na zamówienie
- szkolenia pracowników DOK
Szkolenia i kursy
Efektywne kierowanie zespołem, Zarządzanie motywacyjne, Zarządzanie czasem, Rozmowa okresowa, Lider zmian, Jak być skutecznym menadżerem, Etyka w biznesie, Przywództwo -zbuduj fundament, Przywództwo-rozwijaj kompetencje,
Specjalizacje
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
psychologia, prawo, muzyka