Iwona Burzyńska- Trzonek

Iwona Burzyńska- Trzonek

bankowiec
Skierniewice, łódzkie

Umiejętności

 Język angielski – dobry w mowie i piśmie  Język włoski -podstawowy

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Ekspert w Zespole Obsługi Reklamacji Transakcyjnych
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji klientów wewnętrznych i zewnętrznych banku dotyczących: płatności krajowych, płatności zagranicznych, transakcji zawieranych przez Departament Skarbu, falsyfikatów i różnic w wysyłkach banknotów, reklamacji zgłoszonych przez pracowników RBPL, rent i emerytur zagranicznych, czeków zagranicznych, inkas dokumentowych
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji z tytułu niewyjaśnionych pozycji na rachunkach nostro i kontach wewnętrznych Banku
Parametryzacja – administrowanie aplikacji FIN TARCE do obsługi reklamacji
Nadawanie kluczy telegraficznych na zleceniach płatniczych kierowanych do Narodowego Banku Polskiego, banków krajowych i zagranicznych oraz do jednostek organizacyjnych RBPL
Potwierdzanie zgodności wzorków podpisów na dokumentach oraz wymiana nowych kart wzorów podpisów banków krajowych i zagranicznych
Wprowadzanie i aktualizacja standardów międzynarodowych panujących na rynku międzybankowym z zakresu Investigations.
Lider projektu Transformacji Operacji w zakresie Reklamacji Transakcyjnych
Bank Przemysłowo-Handlowy
Specjalista d/s reklamacji
Przydzielanie reklamacji poszczególnym członkom zespołu, weryfikacja wysyłanych komunikatów SWIFT i płatności
Procesowanie reklamacji krajowych i zagranicznych (płatności krajowe i zagraniczne, transakcje Tresury i Back Office, reklamacje produktów bankowości transakcyjnej, inne reklamacje zgłoszone przez jednostki banku).
Dokonywanie korekt księgowań na rachunkach klienta oraz rachunkach typu NOSTRO i LORO
Prowadzenie rozmów i korespondencji (pisma, mail, SWIFT) w językach polskim i angielskim w zakresie prowadzonych reklamacji
Uczestnictwo w zespole badającym i optymalizującym przebieg kluczowych procesów bankowych zgodnie z metodologią zarządzania procesowego
Logo
Specjalista d/s płatności
Powszechny Bank Kredytowy S.A. Warszawa
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji klientów wewnętrznych i zewnętrznych banku dotyczących: płatności krajowych, płatności zagranicznych, transakcji zawieranych przez Departament Skarbu, falsyfikatów i różnic w wysyłkach banknotów, reklamacji zgłoszonych przez pracowników RBPL, rent i emerytur zagranicznych, czeków zagranicznych, inkas dokumentowych
Logo
Pracownik administracyjny
Kancelaria Komornika Sądu Rejonowego w Skierniewicach
Prowadzenie ewidencji spraw komorniczych w Kancelarii., przygotowywanie dokumentacji do spraw sądowych, rozliczanie wpłat dokonywanych przez dłużników.

Szkolenia i kursy

 Six Sigma Green Belt
 Ukończona Akademia Umiejętności III
 Projekt RBI- INVESTIGATION-HUB do obsługi reklamacji - wdrożenie i administracja systemu
 Międzynarodowy System Płatności, Operacje Czekowe Mitteleuropeische Handelsbank AG Frankfurt
 Ustawodawstwo Dewizowe w Warszawskim Instytucie Bankowości
 Doskonalenie Umiejętności Radzenia Sobie z Reklamacjami
 Seminarium Customer Credit Transfers – The New Message Types organizowane przez S.W.I.F.T.
 Seminarium STP FOR Payments (Straight Through Processing) organizowane przez S.W.I.F.T.
 Uzgadnianie Rachunków o Obsługi Produktów Bankowości Transakcyjnej
 Obsługa Rachunków Escrow – Wybrane aspekty prawne
 Budowanie pozytywnego wizerunku- czyli jak być hojnym społecznie
 Przegląd narzędzi zaawansowanych EX03a/RB- MS Excel

Edukacja

Logo
Studium Pieniądz i Bankowość, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości w Warszawie
Logo
Teologia, magisterskie
Papieski Wydział Teologiczny w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

 Astronomia
 Sporty zimowe, podróże

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AML
AML
Grupa poświęcona tematyce AML (anti-money laundering), czyli przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy.