Iwona Burzyńska- Trzonek
bankowiec
Skierniewice,
łódzkie
Umiejętności
Język angielski – dobry w mowie i piśmie Język włoski -podstawowy
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert w Zespole Obsługi Reklamacji Transakcyjnych
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji klientów wewnętrznych i zewnętrznych banku dotyczących: płatności krajowych, płatności zagranicznych, transakcji zawieranych przez Departament Skarbu, falsyfikatów i różnic w wysyłkach banknotów, reklamacji zgłoszonych przez pracowników RBPL, rent i emerytur zagranicznych, czeków zagranicznych, inkas dokumentowych
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji z tytułu niewyjaśnionych pozycji na rachunkach nostro i kontach wewnętrznych Banku
Parametryzacja – administrowanie aplikacji FIN TARCE do obsługi reklamacji
Nadawanie kluczy telegraficznych na zleceniach płatniczych kierowanych do Narodowego Banku Polskiego, banków krajowych i zagranicznych oraz do jednostek organizacyjnych RBPL
Potwierdzanie zgodności wzorków podpisów na dokumentach oraz wymiana nowych kart wzorów podpisów banków krajowych i zagranicznych
Wprowadzanie i aktualizacja standardów międzynarodowych panujących na rynku międzybankowym z zakresu Investigations.
Lider projektu Transformacji Operacji w zakresie Reklamacji Transakcyjnych
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji z tytułu niewyjaśnionych pozycji na rachunkach nostro i kontach wewnętrznych Banku
Parametryzacja – administrowanie aplikacji FIN TARCE do obsługi reklamacji
Nadawanie kluczy telegraficznych na zleceniach płatniczych kierowanych do Narodowego Banku Polskiego, banków krajowych i zagranicznych oraz do jednostek organizacyjnych RBPL
Potwierdzanie zgodności wzorków podpisów na dokumentach oraz wymiana nowych kart wzorów podpisów banków krajowych i zagranicznych
Wprowadzanie i aktualizacja standardów międzynarodowych panujących na rynku międzybankowym z zakresu Investigations.
Lider projektu Transformacji Operacji w zakresie Reklamacji Transakcyjnych
Specjalista d/s reklamacji
Przydzielanie reklamacji poszczególnym członkom zespołu, weryfikacja wysyłanych komunikatów SWIFT i płatności
Procesowanie reklamacji krajowych i zagranicznych (płatności krajowe i zagraniczne, transakcje Tresury i Back Office, reklamacje produktów bankowości transakcyjnej, inne reklamacje zgłoszone przez jednostki banku).
Dokonywanie korekt księgowań na rachunkach klienta oraz rachunkach typu NOSTRO i LORO
Prowadzenie rozmów i korespondencji (pisma, mail, SWIFT) w językach polskim i angielskim w zakresie prowadzonych reklamacji
Uczestnictwo w zespole badającym i optymalizującym przebieg kluczowych procesów bankowych zgodnie z metodologią zarządzania procesowego
Procesowanie reklamacji krajowych i zagranicznych (płatności krajowe i zagraniczne, transakcje Tresury i Back Office, reklamacje produktów bankowości transakcyjnej, inne reklamacje zgłoszone przez jednostki banku).
Dokonywanie korekt księgowań na rachunkach klienta oraz rachunkach typu NOSTRO i LORO
Prowadzenie rozmów i korespondencji (pisma, mail, SWIFT) w językach polskim i angielskim w zakresie prowadzonych reklamacji
Uczestnictwo w zespole badającym i optymalizującym przebieg kluczowych procesów bankowych zgodnie z metodologią zarządzania procesowego
Specjalista d/s płatności
Powszechny Bank Kredytowy S.A. Warszawa
Wyjaśnianie i obsługa reklamacji klientów wewnętrznych i zewnętrznych banku dotyczących: płatności krajowych, płatności zagranicznych, transakcji zawieranych przez Departament Skarbu, falsyfikatów i różnic w wysyłkach banknotów, reklamacji zgłoszonych przez pracowników RBPL, rent i emerytur zagranicznych, czeków zagranicznych, inkas dokumentowych
Szkolenia i kursy
Six Sigma Green Belt
Ukończona Akademia Umiejętności III
Projekt RBI- INVESTIGATION-HUB do obsługi reklamacji - wdrożenie i administracja systemu
Międzynarodowy System Płatności, Operacje Czekowe Mitteleuropeische Handelsbank AG Frankfurt
Ustawodawstwo Dewizowe w Warszawskim Instytucie Bankowości
Doskonalenie Umiejętności Radzenia Sobie z Reklamacjami
Seminarium Customer Credit Transfers – The New Message Types organizowane przez S.W.I.F.T.
Seminarium STP FOR Payments (Straight Through Processing) organizowane przez S.W.I.F.T.
Uzgadnianie Rachunków o Obsługi Produktów Bankowości Transakcyjnej
Obsługa Rachunków Escrow – Wybrane aspekty prawne
Budowanie pozytywnego wizerunku- czyli jak być hojnym społecznie
Przegląd narzędzi zaawansowanych EX03a/RB- MS Excel
Ukończona Akademia Umiejętności III
Projekt RBI- INVESTIGATION-HUB do obsługi reklamacji - wdrożenie i administracja systemu
Międzynarodowy System Płatności, Operacje Czekowe Mitteleuropeische Handelsbank AG Frankfurt
Ustawodawstwo Dewizowe w Warszawskim Instytucie Bankowości
Doskonalenie Umiejętności Radzenia Sobie z Reklamacjami
Seminarium Customer Credit Transfers – The New Message Types organizowane przez S.W.I.F.T.
Seminarium STP FOR Payments (Straight Through Processing) organizowane przez S.W.I.F.T.
Uzgadnianie Rachunków o Obsługi Produktów Bankowości Transakcyjnej
Obsługa Rachunków Escrow – Wybrane aspekty prawne
Budowanie pozytywnego wizerunku- czyli jak być hojnym społecznie
Przegląd narzędzi zaawansowanych EX03a/RB- MS Excel
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Astronomia
Sporty zimowe, podróże
Sporty zimowe, podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AML
Grupa poświęcona tematyce AML (anti-money laundering), czyli przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy.