Umiejętności
Microsoft Word
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
zdolności organizacyjne
komunikatywność
umiejętność pracy z klientem
Obsługa CRM
Billing
Wiedza z zakresu Finansów i Bankowości
znajomość podstaw prawa administracyjnego
znajomość podstaw prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. organizacji
Obsluga organow statutowych, organizacja spotkań, imprez bankowych, zebrań grup czlonkowskich, Zebran Przedstawicieli, uaktualnianie regulacji, roznegorodzaju prace zwiazane z organizacja pracy w Banku.
Asystent ds. Sekretariatu
Obsługa sekretariatu. Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej, obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań, prowadzenie rejestru umów i regulacji,, dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, rejestracja faktur przychodzących, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Stazysta w sektetariacie
Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań,rejestracja faktur ,obsługa zarządu.
Konsultant telefoniczny
Własna działalność gospodarcza call center
Podczas prowadzenia działalności gospodarczej Call Center zdobyłam doświadczenie w nawiązywaniu kontaktu z klientami. Przez okres dwóch lat współpracowałam z wiodącą firmą na rynku telewizyjnym i telekomunikacyjnym. Przez pierwszy rok pracy do moich obowiązków należało odbieranie połączeń telefonicznych od klientów, którzy kontaktowali się w różnych sprawach, m. in. były to problemy techniczne, reklamacje, obsługa płatności oraz zawieranie nowych umów i zmiana obowiązujących. Natomiast w drugim roku współpracy wykonywałam połączenia windykacyjne, podczas których informowałam klientów o powstałych zaległościach na ich kontach oraz ustalałam termin spłaty zadłużenia. Do wykonywania swoich zadań wykorzystywałam m.in. system CRM oraz BILING. Praca ta wymagała ode mnie ogromnego opanowania, ponieważ bardzo często były to rozmowy z „trudnymi klientami”.
Hostessa
Różnego rodzaju firmy
W okresie studiów podejmowałam pracę hostessy oraz merchandisera. Prace te umożliwiły mi nabycie takich umiejętności, jak łatwość w nawiązywaniu bezpośredniego kontaktu z klientami, dbałości o szczegóły oraz dobrej organizacji pracy, ponieważ swój czas musiałam umiejętnie rozdysponować między studiami a pracą.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Muzyka, czytanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.