Iwona Błendowska

specjalista ds. organizacji, BANK SPÓŁDZIELCZY W TORUNIU
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Microsoft Word Umiejętność pracy w grupie Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B zdolności organizacyjne komunikatywność umiejętność pracy z klientem Obsługa CRM Billing Wiedza z zakresu Finansów i Bankowości znajomość podstaw prawa administracyjnego znajomość podstaw prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BANK SPÓŁDZIELCZY W TORUNIU
specjalista ds. organizacji
Obsluga organow statutowych, organizacja spotkań, imprez bankowych, zebrań grup czlonkowskich, Zebran Przedstawicieli, uaktualnianie regulacji, roznegorodzaju prace zwiazane z organizacja pracy w Banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY W TORUNIU
Asystent ds. Sekretariatu
Obsługa sekretariatu. Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej, obsługa spotkań, zarządzanie kalendarzem spotkań, prowadzenie rejestru umów i regulacji,, dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, rejestracja faktur przychodzących, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
BANK SPÓŁDZIELCZY W TORUNIU
Stazysta w sektetariacie
Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań,rejestracja faktur ,obsługa zarządu.
Logo
Konsultant telefoniczny
Własna działalność gospodarcza call center
Podczas prowadzenia działalności gospodarczej Call Center zdobyłam doświadczenie w nawiązywaniu kontaktu z klientami. Przez okres dwóch lat współpracowałam z wiodącą firmą na rynku telewizyjnym i telekomunikacyjnym. Przez pierwszy rok pracy do moich obowiązków należało odbieranie połączeń telefonicznych od klientów, którzy kontaktowali się w różnych sprawach, m. in. były to problemy techniczne, reklamacje, obsługa płatności oraz zawieranie nowych umów i zmiana obowiązujących. Natomiast w drugim roku współpracy wykonywałam połączenia windykacyjne, podczas których informowałam klientów o powstałych zaległościach na ich kontach oraz ustalałam termin spłaty zadłużenia. Do wykonywania swoich zadań wykorzystywałam m.in. system CRM oraz BILING. Praca ta wymagała ode mnie ogromnego opanowania, ponieważ bardzo często były to rozmowy z „trudnymi klientami”.
Logo
Hostessa
Różnego rodzaju firmy
W okresie studiów podejmowałam pracę hostessy oraz merchandisera. Prace te umożliwiły mi nabycie takich umiejętności, jak łatwość w nawiązywaniu bezpośredniego kontaktu z klientami, dbałości o szczegóły oraz dobrej organizacji pracy, ponieważ swój czas musiałam umiejętnie rozdysponować między studiami a pracą.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
Bankowość, średnie
Liceum Ekonomiczne w Brodnicy

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Muzyka, czytanie

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.