Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca ds. Obsługi
• pozyskiwanie klientów (przedsiębiorców) w celu wdrożenia sprzedaży ratalnej
• obsługa oraz utrzymywanie dobrych relacji z już współpracującymi przedsiębiorstwami
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• wdrażanie systemów (programów) ratalnych oraz oferowanych produktów
• bieżąca obsługa klientów (odbiór umów, szkolenia, i tym podobne)
• bieżące monitorowanie rynku w celu poszukiwania nowych kontrahentów
• tworzenie codziennych raportów z danego dnia, oraz raportów z przeprowadzonych akcji sprzedażowych
• obsługa powierzonego mi terenu (zachodnia część województwa kujawsko – pomorskiego oraz wschodnia część wielkopolski)
• śledzenie sytuacji we współpracujących placówkach w celu jak najlepszej reakcji na ewentualne potrzeby klientów
• ścisła współpraca pomiędzy pracownikami firmy, nie tylko w moim regionie, lecz także pomiędzy różnymi regionami i pionami firmy
• obsługa oraz utrzymywanie dobrych relacji z już współpracującymi przedsiębiorstwami
• realizacja założonych planów sprzedażowych
• wdrażanie systemów (programów) ratalnych oraz oferowanych produktów
• bieżąca obsługa klientów (odbiór umów, szkolenia, i tym podobne)
• bieżące monitorowanie rynku w celu poszukiwania nowych kontrahentów
• tworzenie codziennych raportów z danego dnia, oraz raportów z przeprowadzonych akcji sprzedażowych
• obsługa powierzonego mi terenu (zachodnia część województwa kujawsko – pomorskiego oraz wschodnia część wielkopolski)
• śledzenie sytuacji we współpracujących placówkach w celu jak najlepszej reakcji na ewentualne potrzeby klientów
• ścisła współpraca pomiędzy pracownikami firmy, nie tylko w moim regionie, lecz także pomiędzy różnymi regionami i pionami firmy
Doradca Klienta
• profesjonalna obsługa klienta zamożnego oraz wymagającego
• pozyskiwanie stałych klientów oraz dbałość o relacje z już istniejącymi stałymi klientami
• dbanie o wygląd salonu zgodny z zasadami merchandisingu założonymi przez firmę
• organizacja czasu pracy mająca na celu przede wszystkim zadowolenie klienta
• przygotowywanie dokumentów dekadowych jak i raportów, odpowiedzialność za transfer asortymentu
• osiąganie zamierzonych celów marketingowych
• przeprowadzanie inwentaryzacji
• nieoficjalnie zastępca kierownika podczas jego nieobecności
• pozyskiwanie stałych klientów oraz dbałość o relacje z już istniejącymi stałymi klientami
• dbanie o wygląd salonu zgodny z zasadami merchandisingu założonymi przez firmę
• organizacja czasu pracy mająca na celu przede wszystkim zadowolenie klienta
• przygotowywanie dokumentów dekadowych jak i raportów, odpowiedzialność za transfer asortymentu
• osiąganie zamierzonych celów marketingowych
• przeprowadzanie inwentaryzacji
• nieoficjalnie zastępca kierownika podczas jego nieobecności
Szkolenia i kursy
Kurs z zakresu zasad obsługi klienta.
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Dobra książka (kryminał, fantasy, thriller)
Decoupage
Seriale komediowe
Decoupage
Seriale komediowe
Inne
Prawo jazdy kat. B wraz z aktualnymi badaniami psychologicznymi;
dyspozycyjność
dyspozycyjność