Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży Pośredniej
- budowa kanału sprzedaży pośredniej w strukturze Salonów Netii
- opracowanie i wdrożenie nowej strategii dla kanału
- opracowanie i wdrożenie nowej strategii dla kanału
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Iwoną w ciągu ostatnich 2 lat.
Iwona okazała się wspaniałym menadżerem, zorientowana na osiąganie przyjętych celów - lecz komunikatywna, stanowcza w negocjacjach – ale poszukująca również rozwiązań zadowalających obie strony, pełna humoru i życzliwa , lecz trzymająca się zasad.
Podsumowując, naprawdę życzyłbym sobie więcej takich osób do współpracy jak Iwona.
Iwona okazała się wspaniałym menadżerem, zorientowana na osiąganie przyjętych celów - lecz komunikatywna, stanowcza w negocjacjach – ale poszukująca również rozwiązań zadowalających obie strony, pełna humoru i życzliwa , lecz trzymająca się zasad.
Podsumowując, naprawdę życzyłbym sobie więcej takich osób do współpracy jak Iwona.
Dyrektor Sprzedaży w kanale SOHO/SME
- Zarządzanie zespołem DKB w kanel SOHO/SME w systemie D2D
- Aktualny zespół 150 DKB w całej Polsce; 15 KSB
- Struktura macierzowa
- Odpowiedzialność za wprowadzenie standardów pracy i sprzedaży dla podległych współpracowników
- Odpowiedzialność za organizację i koordynowanie szkoleń miękkich i twardych
- Współpraca z Działem Marketingu przy współtworzeniu ofert handlowych
- Stały monitoring rynku telekomunikacyjnego i wpływ na kierunek przyjmowanej strategii kanału
- Dodatkowo udział w projekcie; Lider 1 z 10 streamów
- Aktualny zespół 150 DKB w całej Polsce; 15 KSB
- Struktura macierzowa
- Odpowiedzialność za wprowadzenie standardów pracy i sprzedaży dla podległych współpracowników
- Odpowiedzialność za organizację i koordynowanie szkoleń miękkich i twardych
- Współpraca z Działem Marketingu przy współtworzeniu ofert handlowych
- Stały monitoring rynku telekomunikacyjnego i wpływ na kierunek przyjmowanej strategii kanału
- Dodatkowo udział w projekcie; Lider 1 z 10 streamów
Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej do Klientów Biznesowych
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym: zespół 72 Przedstawicieli, 8 RKS, 4 Wsparcie)
- Zarządzanie procesem sprzedaży: budowanie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowej. Poparte wynikami sukcesy: 5Q x najlepsze wyniki w Polsce.
- Zarządzanie celami przychodowymi, akwizycyjnymi i retencyjnymi.
- Odpowiedzialność za wzrost bazy Klientów oraz zapewnienie długofalowych przychodów, utrzymanie Arpu przy jednoczesnym spadku wskaźników Churn
- Zarządzanie procesem utrzymaniowym i budowaniem relacji z największymi Klientami GTP
- Współuczestniczenie w procesie budowania wizerunku marki Orange
- Nominowana i wyróżniona w 2011 "Perły Sprzedaży" w kategorii Wyższa Kadra Menadżerska 2011
- Wygrane liczne konkursy, w tym wyjazdy m.in.: Gruzja, Czarnogóra, Maroko, Turcja, Egipt, RPA, Namibia, Włochy
- Aktywny udział w projektach prowadzonych wewnątrz firmy: Lider Paneli Dyskusyjnych po Road Show 2011, jeden z reprezentantów w wewnętrznej Misji Klient 2012
- Zarządzanie procesem sprzedaży: budowanie, wdrażanie i realizowanie strategii sprzedażowej. Poparte wynikami sukcesy: 5Q x najlepsze wyniki w Polsce.
- Zarządzanie celami przychodowymi, akwizycyjnymi i retencyjnymi.
- Odpowiedzialność za wzrost bazy Klientów oraz zapewnienie długofalowych przychodów, utrzymanie Arpu przy jednoczesnym spadku wskaźników Churn
- Zarządzanie procesem utrzymaniowym i budowaniem relacji z największymi Klientami GTP
- Współuczestniczenie w procesie budowania wizerunku marki Orange
- Nominowana i wyróżniona w 2011 "Perły Sprzedaży" w kategorii Wyższa Kadra Menadżerska 2011
- Wygrane liczne konkursy, w tym wyjazdy m.in.: Gruzja, Czarnogóra, Maroko, Turcja, Egipt, RPA, Namibia, Włochy
- Aktywny udział w projektach prowadzonych wewnątrz firmy: Lider Paneli Dyskusyjnych po Road Show 2011, jeden z reprezentantów w wewnętrznej Misji Klient 2012
Key Account Manager w Biurze Rynku Korporacyjnego
- Realizacja indywidualnych celów dotyczących określonej grupy istniejących i potencjalnych Klientów Kluczowych
Szkolenia i kursy
04.2012 House of Skills
Temat: Jak motywować i angażować pracowników?
04.2012 House of Skills
Temat: Jak motywować aby osiągać cele biznesowe?
2011 Orange Polska
Temat: Cykl szkoleń Jak zostać menadżerem menadżerów?
11.2011 House of Skills
Temat: Przywództwo Sytuacyjne SL II
2.2006 Gustav Kaser Training International
Temat: Techniki Sprzedaży (analiza osobowości Kolory Insights)
6.2004 Nowe Motywacje Schouten&Nelissen
Temat: Profesjonalne Negocjacje Handlowe
8.2002 Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Dział Kształceń
Temat: Zarządzanie Zespołem - Motywowanie Pracowników
Temat: Jak motywować i angażować pracowników?
04.2012 House of Skills
Temat: Jak motywować aby osiągać cele biznesowe?
2011 Orange Polska
Temat: Cykl szkoleń Jak zostać menadżerem menadżerów?
11.2011 House of Skills
Temat: Przywództwo Sytuacyjne SL II
2.2006 Gustav Kaser Training International
Temat: Techniki Sprzedaży (analiza osobowości Kolory Insights)
6.2004 Nowe Motywacje Schouten&Nelissen
Temat: Profesjonalne Negocjacje Handlowe
8.2002 Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Dział Kształceń
Temat: Zarządzanie Zespołem - Motywowanie Pracowników
Edukacja
Zainteresowania
literatura
fotografia
sport: narty
podróże
fotografia
sport: narty
podróże
Inne
aktywny i liczny udział w projektach wewnątrz organizacji: Lider w Panelu Dyskusyjnym po Road Show 2011 i 2012, udział w wewnętrznej i zewnętrznej Misji Klient 2011 i 2012
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Carlos Ruiz Zafón
niewiele rzeczy ma na człowieka tak wielki wpływ jak pierwsza książka, która od razu trafia do jego serca..
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
GRUPA BIZNES
GRUPA BIZNES to aktywna promocja, budowanie sieci kontaktów biznesowych. To grupa zrzeszająca profesjonalistów. Zamieszczamy tu ogłoszenia o aktualnych znaczących wydarzeniach biznesowych i firmowych,