Umiejętności
Project Management
kreatywność
Zarządzanie zespołem
Modelowanie procesów biznesowych
Analiza biznesowa
Analiza wymagań
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność
Wysoka motywacja i zaangażowanie
Tworzenie analiz i raportów
notacja BPMN
Szybka nauka i otwartość na nowe wyzwania
Umiejętność logicznego myślenia, planowania, analizowania i wyciągania wniosków
usprawnianie organizacji
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
DORADCA DS. PROWADZENIA PROJEKTÓW - BUSINESS INTELLIGENCE - KATOWICE
• kierowanie rozwojem najważniejszej aplikacji (webowej i mobilnej) do sprzedaży usług i produktów firmy,
• zbieranie, analiza i opracowywanie wymagań biznesowych,
• współpraca na linii - biznes, IT, vendorzy,
• budowanie roadmapy zmian w aplikacji,
• organizacja i udział w testach,
• udział w strategicznych projektach organizacji:
- Sales Force Automation,
- wprowadzenie nowej usługi na rynek,
- wprowadzenie urządzeń telekomunikacyjnych do sprzedaży,
- rozszerzenie obszaru działania firmy,
- transformacja cyfrowa.
• zbieranie, analiza i opracowywanie wymagań biznesowych,
• współpraca na linii - biznes, IT, vendorzy,
• budowanie roadmapy zmian w aplikacji,
• organizacja i udział w testach,
• udział w strategicznych projektach organizacji:
- Sales Force Automation,
- wprowadzenie nowej usługi na rynek,
- wprowadzenie urządzeń telekomunikacyjnych do sprzedaży,
- rozszerzenie obszaru działania firmy,
- transformacja cyfrowa.
ANALITYK BIZNESOWY - POZNAŃ, WARSZAWA, KRAKÓW, KATOWICE
Realizacja projektu w firmie konsultingowej dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Procesy, cele, kompetencje - zintegrowane zarządzanie w urzędzie:
• kierowanie pracą kilku zespołów projektowych w wybranych Urzędach w Polsce,
• szkolenie zespołów z zakresu zarządzania, optymalizacji i mapowania procesów,
• opracowanie raportów podsumowujących projekty.
Główny cel projektu: wdrożenie i doskonalenie nowoczesnych metod zarządzania w ministerstwach oraz centralnych i wojewódzkich urzędach administracji rządowej.
• kierowanie pracą kilku zespołów projektowych w wybranych Urzędach w Polsce,
• szkolenie zespołów z zakresu zarządzania, optymalizacji i mapowania procesów,
• opracowanie raportów podsumowujących projekty.
Główny cel projektu: wdrożenie i doskonalenie nowoczesnych metod zarządzania w ministerstwach oraz centralnych i wojewódzkich urzędach administracji rządowej.
LIDERKA GRUPY D2D - DZIAŁ SPRZEDAŻY - KATOWICE
• całościowe prowadzenie rekrutacji przedstawicieli handlowych D2D – od przygotowania ogłoszenia, przez prowadzenie rozmów do podpisywania umów,
• szkolenie i coaching przedstawicieli handlowych,
• organizowanie pracy i bieżące wsparcie zespołu,
• analiza wyników,
• kontakt z trudnymi klientami,
• raportowanie.
• szkolenie i coaching przedstawicieli handlowych,
• organizowanie pracy i bieżące wsparcie zespołu,
• analiza wyników,
• kontakt z trudnymi klientami,
• raportowanie.
wystawiono
Iwona jest osobą niezwykle inteligentną, o wysokich zdolnościach interpersonalnych, co pozwala jej na szybkie nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych kontaktów. Potrafi działać w zmieniających się warunkach, szybko podejmuje decyzje. Odpowiedzialna, lojalna, z "głową pełną pomysłów". Utrzymuje dobre relacje ze swoimi współpracownikami. Pracując z Iwoną jesteście "skazani" na sukces.
ANALITYK BIZNESOWY - ZIELONA GÓRA & LEGNICA
The Chartered Institute of Logistics and Transport
Realizacja projektu w firmie konsultingowej dla Ministerstwa Sprawiedliwości - Analizy obciążenia pracą i opracowania standardów pracy dla wszystkich grup zawodowych w sądownictwie:
• przeprowadzenie kompleksowego badania w sądach: okręgowym oraz rejonowych - w Zielonej Górze, Legnicy, Złotoryi,
• bieżąca współpraca z pracownikami sądów,
• opracowywanie map procesów orzeczniczych oraz pozaorzeczniczych,
• określanie i zbieranie szczegółowych danych,
• szczegółowa analiza wyników,
• opracowywanie końcowych raportów.
Główny cel projektu: stworzenie miarodajnych instrumentów weryfikacji rozmieszczenia środków etatowych i ich rozdziału lub dyslokacji w sądownictwie powszechnym w Polsce co pozwoli na wypracowanie racjonalnej, opartej na obiektywnych kryteriach polityki gospodarowania zasobami etatowymi.
• przeprowadzenie kompleksowego badania w sądach: okręgowym oraz rejonowych - w Zielonej Górze, Legnicy, Złotoryi,
• bieżąca współpraca z pracownikami sądów,
• opracowywanie map procesów orzeczniczych oraz pozaorzeczniczych,
• określanie i zbieranie szczegółowych danych,
• szczegółowa analiza wyników,
• opracowywanie końcowych raportów.
Główny cel projektu: stworzenie miarodajnych instrumentów weryfikacji rozmieszczenia środków etatowych i ich rozdziału lub dyslokacji w sądownictwie powszechnym w Polsce co pozwoli na wypracowanie racjonalnej, opartej na obiektywnych kryteriach polityki gospodarowania zasobami etatowymi.
SPECJALISTKA DS. OPTYMALIZACJI PROCESÓW - RZESZÓW & PRZEMYŚL
Realizacja projektu w firmie konsultingowej dla Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Klient w centrum uwagi administracji:
• jednoczesne kierowanie pracą kilku zespołów projektowych w wybranych Urzędach na Podkarpaciu (Urzędy Skarbowe, Urzędy Celne, Urzędy Wojewódzkie etc. w Rzeszowie, Przemyślu, Medyce i Korczowej),
• szkolenie zespołów z zakresu zarządzania i optymalizacji procesów,
• przeprowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji procesów z zespołami projektowymi,
• poprowadzenie warsztatów dotyczących mapowania (w notacji EPC) oraz optymalizacji procesów,
• opracowanie raportów podsumowujących projekty.
Główny cel projektu: usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej w oparciu o zarządzanie satysfakcją klienta,
a w dalszej perspektywie projakościowa i prokliencka reorientacja stosowanego w nich modelu zarządzania,
a także pozytywna zmiana wizerunku urzędów administracji rządowej w oczach obywatela.
• jednoczesne kierowanie pracą kilku zespołów projektowych w wybranych Urzędach na Podkarpaciu (Urzędy Skarbowe, Urzędy Celne, Urzędy Wojewódzkie etc. w Rzeszowie, Przemyślu, Medyce i Korczowej),
• szkolenie zespołów z zakresu zarządzania i optymalizacji procesów,
• przeprowadzenie identyfikacji i priorytetyzacji procesów z zespołami projektowymi,
• poprowadzenie warsztatów dotyczących mapowania (w notacji EPC) oraz optymalizacji procesów,
• opracowanie raportów podsumowujących projekty.
Główny cel projektu: usprawnienie pracy urzędów administracji rządowej w oparciu o zarządzanie satysfakcją klienta,
a w dalszej perspektywie projakościowa i prokliencka reorientacja stosowanego w nich modelu zarządzania,
a także pozytywna zmiana wizerunku urzędów administracji rządowej w oczach obywatela.
MANAGER POŁOWY POLSKICH ODDZIAŁÓW - KATOWICE & WARSZAWA
• rekrutowanie, zarządzanie i coachowanie pracowników połowy polskich oddziałów firmy (w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Rzeszowie, Katowicach, Gliwicach, Bielsku-Białej, Opolu, Kielcach, Częstochowie, Legnicy, Wałbrzychu),
• wizytowanie placówek i standaryzowanie jakości obsługi oraz sprzedaży,
• usprawnianie procesów biznesowych,
• koordynowanie prac związanych z otwieraniem nowych oddziałów,
• współpraca przy projektowaniu kampanii marketingowych,
• opracowywanie budżetu reklamowego.
• wizytowanie placówek i standaryzowanie jakości obsługi oraz sprzedaży,
• usprawnianie procesów biznesowych,
• koordynowanie prac związanych z otwieraniem nowych oddziałów,
• współpraca przy projektowaniu kampanii marketingowych,
• opracowywanie budżetu reklamowego.
SPECJALISTKA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - DZIAŁ JAKOŚCI & ROZWOJU - KATOWICE
• zarządzanie zespołem ankieterów,
• koordynowanie badań ankietowych dla całej firmy,
• opracowywanie raportów, badań i analiz jakościowych,
• przeprowadzanie Root Cause Analysis i rekomendowanie usprawnień w organizacji,
• modyfikowanie procesów w pionie operacyjnym oraz sprzedaży i marketingu,
• uczestniczenie w projektach dot. podniesienia poziomu zadowolenia klientów,
• przeprowadzanie audytów w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta,
• przygotowanie metodologii audytów Mystery Shopper,
• tworzenie i aktualizowanie stron intranetowych,
• administrowanie systemem do monitoringu rozmów - etalk.
• koordynowanie badań ankietowych dla całej firmy,
• opracowywanie raportów, badań i analiz jakościowych,
• przeprowadzanie Root Cause Analysis i rekomendowanie usprawnień w organizacji,
• modyfikowanie procesów w pionie operacyjnym oraz sprzedaży i marketingu,
• uczestniczenie w projektach dot. podniesienia poziomu zadowolenia klientów,
• przeprowadzanie audytów w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta,
• przygotowanie metodologii audytów Mystery Shopper,
• tworzenie i aktualizowanie stron intranetowych,
• administrowanie systemem do monitoringu rozmów - etalk.
wystawiono
Iwona jest osobą o wysokich zdolnościach interpersonalnych i przywódczych. Konkretna, dobrze zorganizowana, posiada bardzo dużą wiedzę w swojej branży. Profesjonalnie podchodzi do realizowanych zadań, dba o szczegóły oraz wynik końcowy. Pełna energii i optymizmu, bardzo dobrze wspominam naszą współpracę.
wystawiono
Iwona to osoba odznaczająca się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi. Jako przełożona jest również empatyczna i pomocna, dzięki czemu potrafi utrzymywać dobre relacje ze współpracownikami. Mam nadzieje, że będziemy miały jeszcze okazję współpracować:)
wystawiono
Iwona wyróżnia się pełną ekspresją i niesamowicie łatwą komunikacją, dodatkowo praktyczną wiedzą i umiejętnością jej znalezienia wśród współpracowników.
Bardzo chciałbym mieć szansę współpracy z Iwoną w przyszłości.
I jeszcze jedno, ma Ona niepowtarzalne poczucie humoru połączone z umiejętnością dostosowania go do sytuacji w środowisku biznesowym.
Życzę jej znalezienia osób, które docienią jej profesjonalizm i wyjątkową osobowość.
Bardzo chciałbym mieć szansę współpracy z Iwoną w przyszłości.
I jeszcze jedno, ma Ona niepowtarzalne poczucie humoru połączone z umiejętnością dostosowania go do sytuacji w środowisku biznesowym.
Życzę jej znalezienia osób, które docienią jej profesjonalizm i wyjątkową osobowość.
wystawiono
Iwona, to osoba bardzo szybko odnajdująca się w nowym środowisku pracy i grupie. Charakteryzuje się wysoką zdolnością nawiązywania dobrych relacji ze współpracownikami. Powierzone obowiązki wykonuje szybko i w przemyślany sposób.
Jest to osoba wyróżniająca sie w zespole. Chciałbym mieć możliwość współpracy z Iwoną ponownie w przyszłości.
Jest to osoba wyróżniająca sie w zespole. Chciałbym mieć możliwość współpracy z Iwoną ponownie w przyszłości.
KONSULTANTKA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - DZIAŁ JAKOŚCI & ROZWOJU - KATOWICE
• ocenianie rozmów konsultantów Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta,
• ocenianie korespondencji wychodzącej do klientów,
• tworzenie instrukcji obsługi klientów,
• współpraca przy audytach procesowych,
• współpraca z Działem Szkoleń.
• ocenianie korespondencji wychodzącej do klientów,
• tworzenie instrukcji obsługi klientów,
• współpraca przy audytach procesowych,
• współpraca z Działem Szkoleń.
KOORDYNATORKA REZERWACJI GRUPOWYCH W CENTRUM ROZRYWKI PUNKT 44 - KATOWICE
• zarządzanie rezerwacjami grupowymi,
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi (miejsca kultury i turystyki),
• opracowywanie ofert, negocjowanie warunków oraz koordynacja imprez dla firm,
• przygotowywanie eventów oraz premier filmowych,
• zwiększanie sprzedaży biletów kinowych.
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi (miejsca kultury i turystyki),
• opracowywanie ofert, negocjowanie warunków oraz koordynacja imprez dla firm,
• przygotowywanie eventów oraz premier filmowych,
• zwiększanie sprzedaży biletów kinowych.
KIEROWNIK ZMIANY W KASACH KINA - RUDA ŚLĄSKA
• zarządzanie zespołem kasjerów,
• rekrutowanie i szkolenie pracowników kina,
• rozliczanie utargu kina,
• odpowiedzialność za system sprzedaży biletów,
• oprowadzanie zorganizowanych grup po kinie,
• opracowywanie materiałów reklamowych,
• pomoc w otwieraniu nowych kin w południowej Polsce.
• rekrutowanie i szkolenie pracowników kina,
• rozliczanie utargu kina,
• odpowiedzialność za system sprzedaży biletów,
• oprowadzanie zorganizowanych grup po kinie,
• opracowywanie materiałów reklamowych,
• pomoc w otwieraniu nowych kin w południowej Polsce.
Szkolenia i kursy
10.2020 Scrum Foundations – ProCognita
07.2020 Język SQL – wstęp do relacyjnych baz danych PostgreSQL – Comarch
10.2013 Systemy zarządzania – F5 Konsulting
04.2013 PRINCE2 Foundation & Practitioner (kilkumiesięczne szkolenie) – Altkom Akademia
04.2012 Analityka pracy w systemie SCAMP – CILT
04.2011 Akademia Trenera (kilkumiesięczne szkolenie) – SMG/KRC
11.2010 TOEIC – certyfikat niebieski (punktów 730/990) z j. angielskiego – SJO Deutsch
07.2010 Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem – Akademia PARP
06.2010 Kurs przedstawiciela handlowego i prawa jazdy kat. B – ZDZ Gliwice
04.2010 Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej – Jakub Wygnański i Tadeusz Durczok
09.2009 Marketing w wyszukiwarkach internetowych – Timessquare oraz Divbi
12.2008 Badanie satysfakcji klientów – Przybyliński Trening
09.2007 Zarządzanie zadaniami w czasie – szkolenie wewnętrzne UPC Polska
01.2007 Zarządzanie jakością procesu – B&O Navigator
05.2006 Aktywna sprzedaż – Śląska Kuźnia Kadr
04.2006 Miejsca pracy w sektorze kultury – WYG International Sp. z o. o.
04.2005 Asertywność – Biuro Promocji i Karier Uniwersytetu Śląskiego
10.2004 Power Point 2000 – Computerland S.A.
08.2004 Efektywna sprzedaż – kurs zaawansowany – Akademia Biznesu HBO
07.2004 Doskonalenie Obsługi Klienta – AchieveGlobal LSP
06.2004 Excel 2000 – Computerland S.A.
1999-2000 Kurs języka angielskiego poziom średnio zaawansowany - Distance Learning Center
07.2020 Język SQL – wstęp do relacyjnych baz danych PostgreSQL – Comarch
10.2013 Systemy zarządzania – F5 Konsulting
04.2013 PRINCE2 Foundation & Practitioner (kilkumiesięczne szkolenie) – Altkom Akademia
04.2012 Analityka pracy w systemie SCAMP – CILT
04.2011 Akademia Trenera (kilkumiesięczne szkolenie) – SMG/KRC
11.2010 TOEIC – certyfikat niebieski (punktów 730/990) z j. angielskiego – SJO Deutsch
07.2010 Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem – Akademia PARP
06.2010 Kurs przedstawiciela handlowego i prawa jazdy kat. B – ZDZ Gliwice
04.2010 Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej – Jakub Wygnański i Tadeusz Durczok
09.2009 Marketing w wyszukiwarkach internetowych – Timessquare oraz Divbi
12.2008 Badanie satysfakcji klientów – Przybyliński Trening
09.2007 Zarządzanie zadaniami w czasie – szkolenie wewnętrzne UPC Polska
01.2007 Zarządzanie jakością procesu – B&O Navigator
05.2006 Aktywna sprzedaż – Śląska Kuźnia Kadr
04.2006 Miejsca pracy w sektorze kultury – WYG International Sp. z o. o.
04.2005 Asertywność – Biuro Promocji i Karier Uniwersytetu Śląskiego
10.2004 Power Point 2000 – Computerland S.A.
08.2004 Efektywna sprzedaż – kurs zaawansowany – Akademia Biznesu HBO
07.2004 Doskonalenie Obsługi Klienta – AchieveGlobal LSP
06.2004 Excel 2000 – Computerland S.A.
1999-2000 Kurs języka angielskiego poziom średnio zaawansowany - Distance Learning Center
Edukacja
Socjologia
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
praca zawodowa :)
psychologia, rozwój osobisty, marketing, wegetarianizm, ekologia, podróże, slowjogging,
muzyka – chillout, rock, poważna i filmowa, kinematografia, moda
psychologia, rozwój osobisty, marketing, wegetarianizm, ekologia, podróże, slowjogging,
muzyka – chillout, rock, poważna i filmowa, kinematografia, moda
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
ANTYKARIERA
Antykariera to sposób zarabiania na tym, co się lubi robić, na swojej pasji czy hobby. Staram się znaleźć osoby, z którymi będę mogła rozpocząć moją antykarierę. A może dzięki temu forum powstaną inne
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276.
Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.