Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator, Departament Zarządzania Nieruchomościami
• Tworzenie planów budżetowych pod kątem planowanych aktywności,
• Wyszukiwanie nowych lokalizacji dla oddziałów Spółki,
• Weryfikacja oraz negocjowanie umów najmu oraz umów z kontrahentami,
• Koordynacja procesu otwierania i przenoszenia oddziałów Spółki,
• Zlecanie oraz koordynacja wykończenia oddziałów zgodnie ze standardem Spółki,
• Koordynacja prowadzenia remontów oraz modernizacji oddziałów Spółki,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją oddziałów Spółki,
• Egzekwowanie od właścicieli nieruchomości przeglądów budowlanych i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Ubezpieczenie mienia Spółki od wszelkich ryzyk + OC,
• Wyszukiwanie nowych lokalizacji dla oddziałów Spółki,
• Weryfikacja oraz negocjowanie umów najmu oraz umów z kontrahentami,
• Koordynacja procesu otwierania i przenoszenia oddziałów Spółki,
• Zlecanie oraz koordynacja wykończenia oddziałów zgodnie ze standardem Spółki,
• Koordynacja prowadzenia remontów oraz modernizacji oddziałów Spółki,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją oddziałów Spółki,
• Egzekwowanie od właścicieli nieruchomości przeglądów budowlanych i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Ubezpieczenie mienia Spółki od wszelkich ryzyk + OC,
Samodzielny Specjalista ds. Nieruchomości, Departament Administracji
Projekt Relokacji Biura Centralnego ING UF S.A. do nowej siedziby
• Wyselekcjonowanie nieruchomości odpowiadających potrzebom Spółki (short list),
• Negocjowanie warunków umowy najmu, doprowadzenie do jej podpisania,
• Kreowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie budżetu po inwestycji,
• Współpraca z architektem w zakresie space planu i uzgodnień podziału przestrzennego,
• Współpraca z Kierownikiem Budowy, projektantami instalacji, inspektorami nadzoru,
• Nadzór nad projektowaniem oraz budową serwerowni w standardzie TIER II (N+1),
• Nadzór nad realizacją Fit-outu w zakresie standardowym i projektem Design,
• Nadzór nad realizacją projektów instalacji multimedialnych (nowoczesne biuro),
• Przygotowanie harmonogramu przeprowadzki oraz nadzór nad relokacją mienia Spółki,
• Wyselekcjonowanie nieruchomości odpowiadających potrzebom Spółki (short list),
• Negocjowanie warunków umowy najmu, doprowadzenie do jej podpisania,
• Kreowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie budżetu po inwestycji,
• Współpraca z architektem w zakresie space planu i uzgodnień podziału przestrzennego,
• Współpraca z Kierownikiem Budowy, projektantami instalacji, inspektorami nadzoru,
• Nadzór nad projektowaniem oraz budową serwerowni w standardzie TIER II (N+1),
• Nadzór nad realizacją Fit-outu w zakresie standardowym i projektem Design,
• Nadzór nad realizacją projektów instalacji multimedialnych (nowoczesne biuro),
• Przygotowanie harmonogramu przeprowadzki oraz nadzór nad relokacją mienia Spółki,
Samodzielny Specjalista ds. Nieruchomości, Departament Administracji
Zarządzanie Budynkiem Centrali
• Realizacja warunków umowy najmu - współpraca z administratorem budynku,
• Projektowanie oraz aranżacja powierzchni biurowej Centrali oraz koordynacja przebudów i rearanżacji,
• Negocjacje i przygotowywanie umów na potrzeby Centrali Spółki,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją Budynku Centrali,
• Koordynowanie pracy serwisu sprzątającego, ochrony, serwisu technicznego,
• Zlecanie oraz odbiór prac realizowanych przez firmy zewnętrzne,
• Udział w przeprowadzanych przeglądach budowlanych oraz instalacji technicznych,
• Prowadzenie aktualnej bazy wykonywanych serwisów oraz przeglądów instalacji technicznych,
• Realizacja warunków umowy najmu - współpraca z administratorem budynku,
• Projektowanie oraz aranżacja powierzchni biurowej Centrali oraz koordynacja przebudów i rearanżacji,
• Negocjacje i przygotowywanie umów na potrzeby Centrali Spółki,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją Budynku Centrali,
• Koordynowanie pracy serwisu sprzątającego, ochrony, serwisu technicznego,
• Zlecanie oraz odbiór prac realizowanych przez firmy zewnętrzne,
• Udział w przeprowadzanych przeglądach budowlanych oraz instalacji technicznych,
• Prowadzenie aktualnej bazy wykonywanych serwisów oraz przeglądów instalacji technicznych,
Specjalista ds. Nieruchomości
Odpowiedzialny za wsparcie oddziałów spółki
• Planowanie i wdrażanie inwestycji w oddziałach Spółki,
• Prowadzenie bazy kosztów utrzymania,
• Przygotowywanie projektów umów najmu i aneksów,
• Współpraca z właścicielami nieruchomości oraz firmami zewnętrznymi,
• Koordynowanie przeglądów technicznych budynków oraz serwisów instalacji,
• Współtworzenie implementacji środków bezpieczeństwa w oddziałach,
• Udział w procesie rebrandingu Spółki – odbiór prac od agencji reklamowych,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z eksploatacją oddziałów,
• Nadzorowanie usług remontowo/budowlanych,
• Planowanie i wdrażanie inwestycji w oddziałach Spółki,
• Prowadzenie bazy kosztów utrzymania,
• Przygotowywanie projektów umów najmu i aneksów,
• Współpraca z właścicielami nieruchomości oraz firmami zewnętrznymi,
• Koordynowanie przeglądów technicznych budynków oraz serwisów instalacji,
• Współtworzenie implementacji środków bezpieczeństwa w oddziałach,
• Udział w procesie rebrandingu Spółki – odbiór prac od agencji reklamowych,
• Weryfikacja oraz rozliczanie kosztów związanych z eksploatacją oddziałów,
• Nadzorowanie usług remontowo/budowlanych,
Specjalista ds. Administracyjnych
Instytut Filozofii i Socjologii Polska Akademia Nauk
• Planowanie oraz współorganizowanie przetargów nieograniczonych,
• Projektowanie oraz realizacja planów zakupowych.
• Organizowanie konferencji naukowych, rad naukowych oraz imprez wewnętrznych,
• Tworzenie oraz negocjowanie umów,
• Koordynacja strony internetowej Instytutu,
• Rozliczanie poszczególnych zakładów, działów oraz grantów,
• Rozliczanie wyjazdów służbowych,
• Zarządzanie infrastrukturą telefoniczną Instytutu,
i sporo innych...
• Projektowanie oraz realizacja planów zakupowych.
• Organizowanie konferencji naukowych, rad naukowych oraz imprez wewnętrznych,
• Tworzenie oraz negocjowanie umów,
• Koordynacja strony internetowej Instytutu,
• Rozliczanie poszczególnych zakładów, działów oraz grantów,
• Rozliczanie wyjazdów służbowych,
• Zarządzanie infrastrukturą telefoniczną Instytutu,
i sporo innych...
Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych
Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk
• Ewidencja środków trwałych,
• Tworzenie strategii rocznych wydatków,
• Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania elektronicznych urządzeń biurowych,
• Projektowanie oraz skład informatora IFiS PAN,
• Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• Zaopatrzenie Instytutu w materiały biurowe i eksploatacyjne,
• Nadzorowanie usług remontowo/budowlanych,
• Sporządzanie SIWZ,
• Tworzenie strategii rocznych wydatków,
• Nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania elektronicznych urządzeń biurowych,
• Projektowanie oraz skład informatora IFiS PAN,
• Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
• Zaopatrzenie Instytutu w materiały biurowe i eksploatacyjne,
• Nadzorowanie usług remontowo/budowlanych,
• Sporządzanie SIWZ,
Szkolenia i kursy
2011 Kurs AutoCad 2011 – Autodesk – Nr certyfikatu 122418684M7
2011 Ogólnopolskie szkolenie Facility Management – Forum Press
2010 Lean Six Sigma – szkolenie Green Belt
2010 Ogólnopolski Kongres Bezpieczeństwa Pożarowego – zmiana rozporządzenia MSWiA
2009 Zarządzanie czasem – warsztaty – BrainStorm
2009 Negocjacje Biznesowe – szkolenie wewnętrzne ING
2008 Microsoft Project 2003 – Comp Safe SupportMicrosoft Partner
2008 Profesjonalna Komunikacja Biznesowa – Harmonic Szkolenia Biznesowe
2007 Trening medialny – warsztaty – BusinessHouse
2004 Kurs bezwzrokowego pisania na klawiaturze alfabetycznej i numerycznej
2011 Ogólnopolskie szkolenie Facility Management – Forum Press
2010 Lean Six Sigma – szkolenie Green Belt
2010 Ogólnopolski Kongres Bezpieczeństwa Pożarowego – zmiana rozporządzenia MSWiA
2009 Zarządzanie czasem – warsztaty – BrainStorm
2009 Negocjacje Biznesowe – szkolenie wewnętrzne ING
2008 Microsoft Project 2003 – Comp Safe SupportMicrosoft Partner
2008 Profesjonalna Komunikacja Biznesowa – Harmonic Szkolenia Biznesowe
2007 Trening medialny – warsztaty – BusinessHouse
2004 Kurs bezwzrokowego pisania na klawiaturze alfabetycznej i numerycznej
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Inne
• Umiejętność zarządzania ryzykiem operacyjnym w procesach inwestycyjnych,
• Doświadczenie w negocjacjach i renegocjacjach umów najmu oraz umów z kontrahentami,
• Umiejętność budżetowania, optymalizowania kosztów,
• Know How - Facility Managment,
• Umiejętność sporządzania planów/rozliczeń/prezentacji/kalkulacji,
• Umiejętność pracy pod presją czasu, oraz konstruktywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
• Umiejętność kształtowania i utrzymywania dobrych kontaktów z zespołem,
• Doświadczenie w negocjacjach i renegocjacjach umów najmu oraz umów z kontrahentami,
• Umiejętność budżetowania, optymalizowania kosztów,
• Know How - Facility Managment,
• Umiejętność sporządzania planów/rozliczeń/prezentacji/kalkulacji,
• Umiejętność pracy pod presją czasu, oraz konstruktywnego podejścia do rozwiązywania problemów,
• Umiejętność kształtowania i utrzymywania dobrych kontaktów z zespołem,
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
IFMA Polska
Grupa Stowarzyszenia IFMA Polska. Zapraszamy osoby związane z komercyjnym rynkiem nieruchomości: właścicieli, zarządców, facility managerów, dostawców kompleksowych usług, firmy d
ING Nationale-Nederlanden
Grupa zrzeszajaca obecnych i byłych pracowników ING Nationale-Nederlanden.
Kreta - KRITI - KPITI - Crete GR czy Azja
Grupa NIE tylko dla milosnikow wysp greckich. Czesto w pospiechu wycieczki objazdowej latwo cos przeoczyc. Tu sie dowiesz co straciles lub zyskales.