Umiejętności
Budowanie relacji biznesowych
Współpraca biznesowa
CRM
Microsoft Office
Optymalizacja procesów
Raportowanie i analizy
SAP
Obsługa klienta
Współpraca z klientem
Współpraca z osobami z różnych działów
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania
Budowanie relacji z klientem
Przetargi w trybie Prawa Zamówień Publicznych i Kodeksu Cywilnego
znajomośc prawa zamówień publicznych
Przetargi, zapytania ofertowe
Import docelowy produktów leczniczych
System hurtowy Kamsoft
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. przetargów
- nadzorowałam i kontrolowałam postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
- uczestniczyłam w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno – prawnego przygotowywania ofert w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych,
- prowadziłam korespondencję z Zamawiającym w zakresie: składania zapytań ofertowych, odpowiedzi na pisma wynikające z procedur przetargowych,
- koordynowałam i kontrolowałam czynności związane z zawarciem umowy z wybranym Zamawiającym,
- przygotowywałam i składałam oferty przetargowe,
- weryfikowałam SIWZ oraz wzory umów,
- analizowałam i oceniałam zasadności udziału w postępowaniach przetargowych,
- aktualizowałam rejestr prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowywałam na podstawie wzorów aneksy do umów handlowych,
- archiwizowałam dokumentację postępowań przetargowych,
- zakładałam kontrakty w systemie operacyjnym SAP,
- przygotowywałam raporty z postępowań przetargowych,
- na bieżąco współpracowałam z Zamawiającymi oraz wewnętrznymi działami Spółki: KAM, CS, Regulatory Affairs, biuro prawne.
- uczestniczyłam w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno – prawnego przygotowywania ofert w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych,
- prowadziłam korespondencję z Zamawiającym w zakresie: składania zapytań ofertowych, odpowiedzi na pisma wynikające z procedur przetargowych,
- koordynowałam i kontrolowałam czynności związane z zawarciem umowy z wybranym Zamawiającym,
- przygotowywałam i składałam oferty przetargowe,
- weryfikowałam SIWZ oraz wzory umów,
- analizowałam i oceniałam zasadności udziału w postępowaniach przetargowych,
- aktualizowałam rejestr prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowywałam na podstawie wzorów aneksy do umów handlowych,
- archiwizowałam dokumentację postępowań przetargowych,
- zakładałam kontrakty w systemie operacyjnym SAP,
- przygotowywałam raporty z postępowań przetargowych,
- na bieżąco współpracowałam z Zamawiającymi oraz wewnętrznymi działami Spółki: KAM, CS, Regulatory Affairs, biuro prawne.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- przygotowywałam zamówienia w systemie operacyjnym SAP,
- przygotowywałam umowy handlowe z aptekami ogólnodostępnymi,
- koordynowałam obieg umów handlowych,
- aktualizowałam warunki handlowe w systemie SAP,
- rozpatrywałam reklamacje handlowych,
- wystawiałam dokumenty sprzedażowe,
- koordynowałam proces wysyłki próbek lekowych,
- stale współpracowałam z Klientami firmy.
- przygotowywałam umowy handlowe z aptekami ogólnodostępnymi,
- koordynowałam obieg umów handlowych,
- aktualizowałam warunki handlowe w systemie SAP,
- rozpatrywałam reklamacje handlowych,
- wystawiałam dokumenty sprzedażowe,
- koordynowałam proces wysyłki próbek lekowych,
- stale współpracowałam z Klientami firmy.
PSR Fleet Specialist
- współpracowałam z podmiotami zaangażowanymi w obsługę Klientów Firmy,
- koordynowałam obieg zleceń napływających od klientów,
- weryfikowałam proces realizacji zamówień,
- kontrolowałam pod względem merytoryczno-rachunkowym napływające dokumenty księgowe,
- przygotowywałam raporty sprzedaży,
- sporządzałam zestawienia dla Klientów dot. zakupionych towarów i usług,
- kontrolowałam wystawiane elektronicznie zlecenia,
- utrzymywałam długoterminowe i pozytywne relacje z Klientami Flotowymi.
- koordynowałam obieg zleceń napływających od klientów,
- weryfikowałam proces realizacji zamówień,
- kontrolowałam pod względem merytoryczno-rachunkowym napływające dokumenty księgowe,
- przygotowywałam raporty sprzedaży,
- sporządzałam zestawienia dla Klientów dot. zakupionych towarów i usług,
- kontrolowałam wystawiane elektronicznie zlecenia,
- utrzymywałam długoterminowe i pozytywne relacje z Klientami Flotowymi.
Manager ds. rozwoju sieci/ p.o. Dyrektor Generalny
- opracowywałam informacje niezbędne do oceny realizacji umów korporacyjnych z Dostawcami,
- negocjowałam i nadzorowałam realizację umów z podwykonawcami,
- planowałam oraz kontrolowałam budżet marketingowy,
- koordynowałam współpracę z agencją reklamową,
- systematycznie współpracowałam z mediami branżowymi (FlotaAutoBiznes, Flota, EuroFlota, Przegląd Oponiarski),
- organizowałam spotkania Wspólników, szkolenia i delegacje służbowe,
- zarządzanie 3-osobową grupą pracowników,
- współpracowałam z zagraniczną Centralą sieci.
- negocjowałam i nadzorowałam realizację umów z podwykonawcami,
- planowałam oraz kontrolowałam budżet marketingowy,
- koordynowałam współpracę z agencją reklamową,
- systematycznie współpracowałam z mediami branżowymi (FlotaAutoBiznes, Flota, EuroFlota, Przegląd Oponiarski),
- organizowałam spotkania Wspólników, szkolenia i delegacje służbowe,
- zarządzanie 3-osobową grupą pracowników,
- współpracowałam z zagraniczną Centralą sieci.
Asystentka zarządu
- organizowałam pracę biura Zarządu;
- współpracowałam z partnerami firmy i instytucjami zewnętrznymi;
- budowałam relacje ze Wspólnikami sieci, dostawcami i klientami flotowymi;
- przygotowywałam oferty, raporty i zestawienia;
- nadzorowałam pracę administracyjną biura.
- współpracowałam z partnerami firmy i instytucjami zewnętrznymi;
- budowałam relacje ze Wspólnikami sieci, dostawcami i klientami flotowymi;
- przygotowywałam oferty, raporty i zestawienia;
- nadzorowałam pracę administracyjną biura.
Szkolenia i kursy
X. 2009 - Profesjonalna Obsługa klienta- wewnętrzny kurs;
XI. 2009 - Szkolenie Ms Excel – zastosowanie w finansach i w zarządzaniu;
I. 2010 - Szkolenie – Zamówienia Publiczne Cenne wskazówki dla Zamawiających i Wykonawców;
III.2010 - Szkolenie – Praktyczne aspekty pozyskiwania zleceń z sektora publicznego w postępowaniu o zamówienia publiczne z uwzględnieniem uchwalonych zmian nowelizacyjnych.
I.2011 - Automotywacja i inteligencja emocjonalne w biznesie -Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
VI.2012 - Zamówienia publiczne dla początkujących - APEXnet.
XII.2012 - Praktyczne aspekty pozyskiwania zleceń z sektora publicznego w postępowaniu o zamówienia publiczne z uwzględnieniem uchwalonych zmian nowelizacyjnych - Ewa Żak.
XI. 2009 - Szkolenie Ms Excel – zastosowanie w finansach i w zarządzaniu;
I. 2010 - Szkolenie – Zamówienia Publiczne Cenne wskazówki dla Zamawiających i Wykonawców;
III.2010 - Szkolenie – Praktyczne aspekty pozyskiwania zleceń z sektora publicznego w postępowaniu o zamówienia publiczne z uwzględnieniem uchwalonych zmian nowelizacyjnych.
I.2011 - Automotywacja i inteligencja emocjonalne w biznesie -Europejski Instytut Psychologii Biznesu.
VI.2012 - Zamówienia publiczne dla początkujących - APEXnet.
XII.2012 - Praktyczne aspekty pozyskiwania zleceń z sektora publicznego w postępowaniu o zamówienia publiczne z uwzględnieniem uchwalonych zmian nowelizacyjnych - Ewa Żak.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Prawo
Inne
Zainteresowania
śpiew (członkini Towarzystwa Śpiewaczego Ziemi Sochaczewskiej)
Inne
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point, Word, Outlook,);
Znajomość systemów CRM;
Znajomość programu SAP;
Znajomość programu KAMSOFT;
Prawo jazdy kat. B.
Znajomość systemów CRM;
Znajomość programu SAP;
Znajomość programu KAMSOFT;
Prawo jazdy kat. B.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.