Umiejętności
Testy akceptacyjne
Allegro
CMS
CRM
E-commerce
Microsoft Excel
Microsoft Word
XML
Obsługa klienta
E-mail marketing
Microsoft Access (podstawowe znajomości)
Gimp, Photoshop podstawowe umiejętności
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. E-commerce
Zarządzanie ofertą handlową w serwisie www.praktiker.pl - zdjęcia, opisy, charakterystyki; budowanie powiązań między produktami; zarządzanie drzewem kategorii.
Przygotowanie, zarządzanie i bilansowanie akcji promocyjnych sklepu internetowego.
Prezentacja oferty gazetkowej, zgodnie z harmonogramem.
Planowanie i poprawa UX serwisu.
Analiza konkurencji, trendów, potrzeb Klienta.
Wdrażanie i weryfikacja mechanizmów zwiększających wartość koszyka - cross i up selling.
Przygotowanie, zarządzanie i bilansowanie akcji promocyjnych sklepu internetowego.
Prezentacja oferty gazetkowej, zgodnie z harmonogramem.
Planowanie i poprawa UX serwisu.
Analiza konkurencji, trendów, potrzeb Klienta.
Wdrażanie i weryfikacja mechanizmów zwiększających wartość koszyka - cross i up selling.
Specjalista ds. E-commerce
Zarządzanie ofertą handlową w serwisie www.leroymerlin.pl - asortyment: ogród, glazura, farby, oświetlenie, dekoracje.
Analiza konkurencji, trendów, potrzeb Klienta.
Weryfikacja cen produktów, dostosowanie do poziomu rynku/konkurencji.
Realizacja wyników sprzedażowych - wybór asortymentu promocyjnego, zarządzanie ceną.
Przygotowywanie planu promocji i ich bilans. Zarządzanie kalendarzem e-promocji.
Wdrażanie i weryfikacja mechanizmów zwiększających wartość koszyka - cross i up selling.
Poszukiwanie i wdrażanie nowych form e-promocji.
Analiza konkurencji, trendów, potrzeb Klienta.
Weryfikacja cen produktów, dostosowanie do poziomu rynku/konkurencji.
Realizacja wyników sprzedażowych - wybór asortymentu promocyjnego, zarządzanie ceną.
Przygotowywanie planu promocji i ich bilans. Zarządzanie kalendarzem e-promocji.
Wdrażanie i weryfikacja mechanizmów zwiększających wartość koszyka - cross i up selling.
Poszukiwanie i wdrażanie nowych form e-promocji.
Junior E-commerce Manager
* planowanie wprowadzania bazy produktowej przez Dział Handlowy do kanału e-commerce (zdjęcia, opisy, powiązania, ceny)
* kontrola jakościowa i ilościowa wprowadzanej do kanału e-commerce bazy produktowej
* odpowiedzialność za prezentację marketingową oferty handlowej na stronie www zgodnie z harmonogramem promocyjnym
* koordynowanie procesu zbierania kontentu do kanału e-commerce (zdjęcia, opisy, porady, oferty promocyjne)
* współpraca przy promocji i sprzedaży powierzchni reklamowej na stronie www
* optymalizacja oferty dostępnej w sklepie internetowym i formy jej prezentacji
* analiza efektywności prowadzonych działań promocyjno-sprzedażowych w kanale e-commerce, analiza trafficu (obsługa Google Analytics)
* koordynowanie komunikacji pomiędzy Działem Handlowym, Grupą Projektową E-commerce oraz agencjami zewnętrznymi
* kontrola jakościowa i ilościowa wprowadzanej do kanału e-commerce bazy produktowej
* odpowiedzialność za prezentację marketingową oferty handlowej na stronie www zgodnie z harmonogramem promocyjnym
* koordynowanie procesu zbierania kontentu do kanału e-commerce (zdjęcia, opisy, porady, oferty promocyjne)
* współpraca przy promocji i sprzedaży powierzchni reklamowej na stronie www
* optymalizacja oferty dostępnej w sklepie internetowym i formy jej prezentacji
* analiza efektywności prowadzonych działań promocyjno-sprzedażowych w kanale e-commerce, analiza trafficu (obsługa Google Analytics)
* koordynowanie komunikacji pomiędzy Działem Handlowym, Grupą Projektową E-commerce oraz agencjami zewnętrznymi
Dział Handlowy
* Aktualizacja i analiza danych handlowych (ceny, produkty, sprzedaż, zakupy, rotacja)
* Aktywny udział w negocjacjach z dostawcami polskimi i zagranicznymi
* Udział w wyborze produktów do promocji handlowych
* Współpraca z jednostkami handlowymi na terenie Polski
* Aktywny udział w negocjacjach z dostawcami polskimi i zagranicznymi
* Udział w wyborze produktów do promocji handlowych
* Współpraca z jednostkami handlowymi na terenie Polski
Merchandiser
* zaproponowałem zmianę rozkładu towarów na półkach, dzięki czemu sprzedaż wzrosła o 40%,
Merchandiser
* dbałem o ekspozycję towarową w toruńskich hipermarketach
* kontrolowałem stan magazynowy podległego asortymentu
* koordynowałem akcję „Witaj Szkoło” w toruńskich hipermarketach
* kontrolowałem stan magazynowy podległego asortymentu
* koordynowałem akcję „Witaj Szkoło” w toruńskich hipermarketach
Szkolenia i kursy
Szkoła E-commerce Polska organizowana przez Izbę Gospodarki Elektronicznej - wrzesień/październik 2013
"Warsztaty z analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics" - WebRoi/Data Force Group - 14-15.06.2012
"Google Analytics bez tajemnic" udział w webinarium
Szkolenie Biznes Start II - UMK Toruń - 10.2006-05.2007
"Warsztaty z analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics" - WebRoi/Data Force Group - 14-15.06.2012
"Google Analytics bez tajemnic" udział w webinarium
Szkolenie Biznes Start II - UMK Toruń - 10.2006-05.2007
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
fotografia,
Internet,
turystyka,
gotowanie
Internet,
turystyka,
gotowanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?